- Waardering
- 546
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 115kg
- Vetpercentage
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

hey nou piraat! Tis nog lang niet voorbij! gewoon je blijven focussen op je mobility en naar je lichaam luisteren. Meteen stoppen als het pijn doet. Mss bij squats ook niet meteen zwaar willen gaan, maar eerst eens heel licht beginnen en superslow uitvoeren, zodat er absoluut geen kracht gegenereerd kan worden door het afdalen. Als mijn pezen in mijn kuiten weer pijn doen van te onvoorzichtig squatten helpt dat altijd
Ben geen expert maar de dokter die ESWT uitvoerde bij mij zei dat cortisone in kniepees eigelijk not done is (net zoals in achillespees zei ze) verzwakt de pees veel te veel en dan krijg je hoog risico op scheuren. Zeker omdat je ook niet iemand bent die lang kan stilzitten he (ik ken het...)
Heb je eens verder geïnformeerd naar die PRP of dat andere gelijkaardige dat je toen op fb postte?
Swings en goodmornin's kun je toch lekker even mee vooruit man.
Help jezelf nou niet helemaal naar de kloten door pijn te negeren man...
En als die cortisonen niet precies op de juiste plek komen vetkloten ze misschien je kraakbeen.
Ik wens je veel wijsheid en beterschap beeste!

), het was voor mij echt een proces van zeker 4 tot 6 maanden voor ik weer bégon met serieus squatten en daar is ook weer 2/3 maanden overheen gegaan voordat ik eindelijk weer op mijn oude niveau (en erover) zat. Verder deed ik in de tussentijd niks aan pushpresses, vikingpresses, cleans whatever. Kan me eigenlijk ook voorstellen dat yoke en farmers de boel een klap geeft. Heb eigenlijk ook alleen maar negatieve verhalen gehoord over cortisonen-injecties. Dit is gewoon een extreem langzaam helende ontsteking in de pees. Ik heb het ook al een paar keer gezegd (je zal er wel beu van worden), het was voor mij echt een proces van zeker 4 tot 6 maanden voor ik weer bégon met serieus squatten en daar is ook weer 2/3 maanden overheen gegaan voordat ik eindelijk weer op mijn oude niveau (en erover) zat. Verder deed ik in de tussentijd niks aan pushpresses, vikingpresses, cleans whatever. Kan me eigenlijk ook voorstellen dat yoke en farmers de boel een klap geeft.
Reden dat het zo langzaam ging was natuurlijk ook omdat ik, net als jij, te vaak, te snel ging en weer vanaf 0 kon beginnen.
Goeie duckface.

Van Cortisone heb ik zelf ook niet veel ervaring, heb het vroeger 2 keer laten doen en je voelt u er tijdelijk beter door.
Achteraf geen last meer gehad omdat ik toen volledig was gestopt met voetballen.
Maar kom, en kop op Sanca. Je bent al zo lang bezig om je te fixen, dus niet stoppen. Motivatie kan soms
de diepte ingaan, weet ik zelf ook uit ervaring maar ik denk de rehab stoppen meer schade gaat toerichten.
Je profession als constructor is ook allesbehalve good voor de levenscyclus van je epic knee's.
Blijven vuren met de selfies

Hmm, Mario die meetraind op SMTK heeft inmiddels 3x zo'n spuit in zn knie laten zetten en raadde me dit aan, ik was vol vertrouwen maar nu toch een beetje angstig.
Hier op het board las ik dat ESWT geen zin had, wat is jouw ervaring hierin ?
Op FB werd me gezegd dat dat verboden is in België dus heb ik het niet verder onderzocht
Platelet-Derived Preparations
Platelet-derived preparations (commonly referred as PRP or blood spinning), prohibited in 2010 when administered by intra-muscular route, have been removed from the List for 2011 after consideration of the lack of current evidence concerning the use of these methods for purposes of performance enhancement. Current studies on platelet-derived preparations do not demonstrate a potential for performance enhancement beyond a potential therapeutic effect.
http://www.wada-ama.org/en/media-center/archives/articles/wada-2011-prohibited-list-now-published/

Wie zijn toch die criminelen die je selfies steeds om zeep helpen..?
Mooi, al die berichten over je knieën redden.
En dan steeds stoïcijns die trainings verslagen er tussendoor!

Mobility, speed yokes, speed farmers
Crossfit
Goeie trein, veel stoom, #komtgoed