AndroidHealthClinic

☠ "Master of magic, God of war, Odin wanders alone." ☠

F-16 wings.jpg

• Topic Starter Topic Starter
  • #19.262
Mobility

agile 11

Squat

40-10
60-6
80-1
100-1
130-3 belt
110-7
110-1 lichaam zegt, nope, voelde allemaal niet zwaar maar elke rep deed pijn

Chain suspended goodmorning

60-8
80-8
100-8 belt

Voelde niet slecht maar vond de motivatie niet om meer sets te doen

Bulgarian split squat

Knieën zeggen, nope

Kettlebell swing

40-6
40-6
40-6
40-6

Excentric squat rechte blok

4 x 10

Excentric squat schuine blok

4 x 10

Grootste k*ttraining ever, kan hierover niet eens zeggen "beter dan niets"

Wel een uberdik PR in motivatie dip, morgen eens bellen naar een dokter om te horen of die cortisone in beide patella pezen wilt spuiten, ik ben het kotsbeu

Laatst bewerkt:
idd gewoon naar de doc

Amputeren !

hey nou piraat! Tis nog lang niet voorbij! gewoon je blijven focussen op je mobility en naar je lichaam luisteren. Meteen stoppen als het pijn doet. Mss bij squats ook niet meteen zwaar willen gaan, maar eerst eens heel licht beginnen en superslow uitvoeren, zodat er absoluut geen kracht gegenereerd kan worden door het afdalen. Als mijn pezen in mijn kuiten weer pijn doen van te onvoorzichtig squatten helpt dat altijd

Ben geen expert maar de dokter die ESWT uitvoerde bij mij zei dat cortisone in kniepees eigelijk not done is (net zoals in achillespees zei ze) verzwakt de pees veel te veel en dan krijg je hoog risico op scheuren. Zeker omdat je ook niet iemand bent die lang kan stilzitten he (ik ken het...)

Heb je eens verder geïnformeerd naar die PRP of dat andere gelijkaardige dat je toen op fb postte?

Swings en goodmornin's kun je toch lekker even mee vooruit man.
Help jezelf nou niet helemaal naar de kloten door pijn te negeren man...
En als die cortisonen niet precies op de juiste plek komen vetkloten ze misschien je kraakbeen.
Ik wens je veel wijsheid en beterschap beeste!

• #19.268
Mobility

Agile 11

Done :P

Jeroen heeft me met zijn post laten twijfelen, mijn huisarts is sowieso geen optie omdat die alleen nog praat over een operatie en dat wil ik niet

Mits vervangen door bionische knieën, in !

hey nou piraat! Tis nog lang niet voorbij! gewoon je blijven focussen op je mobility en naar je lichaam luisteren. Meteen stoppen als het pijn doet. Mss bij squats ook niet meteen zwaar willen gaan, maar eerst eens heel licht beginnen en superslow uitvoeren, zodat er absoluut geen kracht gegenereerd kan worden door het afdalen. Als mijn pezen in mijn kuiten weer pijn doen van te onvoorzichtig squatten helpt dat altijd

Het probleem is dat ik niet wil aanvaarden dat deze gewichten zwaar zijn ... Wat zeg je, ego aan de kant en setjes met 60kg doen en als ik zwaarder wil gaan reversed bands gebruiken ?

Ben geen expert maar de dokter die ESWT uitvoerde bij mij zei dat cortisone in kniepees eigelijk not done is (net zoals in achillespees zei ze) verzwakt de pees veel te veel en dan krijg je hoog risico op scheuren. Zeker omdat je ook niet iemand bent die lang kan stilzitten he (ik ken het...)

Heb je eens verder geïnformeerd naar die PRP of dat andere gelijkaardige dat je toen op fb postte?

Hmm, Mario die meetraind op SMTK heeft inmiddels 3x zo'n spuit in zn knie laten zetten en raadde me dit aan, ik was vol vertrouwen maar nu toch een beetje angstig.

Hier op het board las ik dat ESWT geen zin had, wat is jouw ervaring hierin ?

Op FB werd me gezegd dat dat verboden is in België dus heb ik het niet verder onderzocht

Swings en goodmornin's kun je toch lekker even mee vooruit man.
Help jezelf nou niet helemaal naar de kloten door pijn te negeren man...
En als die cortisonen niet precies op de juiste plek komen vetkloten ze misschien je kraakbeen.
Ik wens je veel wijsheid en beterschap beeste!

Bedankt voor je bijdrage beeste, waardeer ik hard !

Mijn duckface wordt gelukkig wel nog met de dag beter, elke progressie is een goede mental boost :D

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Heb eigenlijk ook alleen maar negatieve verhalen gehoord over cortisonen-injecties. Dit is gewoon een extreem langzaam helende ontsteking in de pees. Ik heb het ook al een paar keer gezegd (je zal er wel beu van worden;)), het was voor mij echt een proces van zeker 4 tot 6 maanden voor ik weer bégon met serieus squatten en daar is ook weer 2/3 maanden overheen gegaan voordat ik eindelijk weer op mijn oude niveau (en erover) zat. Verder deed ik in de tussentijd niks aan pushpresses, vikingpresses, cleans whatever. Kan me eigenlijk ook voorstellen dat yoke en farmers de boel een klap geeft.

Reden dat het zo langzaam ging was natuurlijk ook omdat ik, net als jij, te vaak, te snel ging en weer vanaf 0 kon beginnen.

Goeie duckface.

Van Cortisone heb ik zelf ook niet veel ervaring, heb het vroeger 2 keer laten doen en je voelt u er tijdelijk beter door.
Achteraf geen last meer gehad omdat ik toen volledig was gestopt met voetballen.

Maar kom, en kop op Sanca. Je bent al zo lang bezig om je te fixen, dus niet stoppen. Motivatie kan soms
de diepte ingaan, weet ik zelf ook uit ervaring maar ik denk de rehab stoppen meer schade gaat toerichten.
Je profession als constructor is ook allesbehalve good voor de levenscyclus van je epic knee's.

Blijven vuren met de selfies

• #19.271
Excentric squat rechte blok

4 x 10

Excentric squat schuine blok

4 x 10

Bulgarian splitsquat

bw*10 net zoals bij de exc. squats reps per been natuurlijk
10-10
20-10
30-10

Swissbar floorpress

54-8
64-8
74-8
84-6
94-5
94-5
94-4
84-8 echt een triceps killer deze !

Seated v-handle cable row

70-10
80-10
90-10
100-10

Planks

3 sets, duidelijk lang geleden, trillend zoals Glecky op een date

Heb eigenlijk ook alleen maar negatieve verhalen gehoord over cortisonen-injecties. Dit is gewoon een extreem langzaam helende ontsteking in de pees. Ik heb het ook al een paar keer gezegd (je zal er wel beu van worden;)), het was voor mij echt een proces van zeker 4 tot 6 maanden voor ik weer bégon met serieus squatten en daar is ook weer 2/3 maanden overheen gegaan voordat ik eindelijk weer op mijn oude niveau (en erover) zat. Verder deed ik in de tussentijd niks aan pushpresses, vikingpresses, cleans whatever. Kan me eigenlijk ook voorstellen dat yoke en farmers de boel een klap geeft.

Reden dat het zo langzaam ging was natuurlijk ook omdat ik, net als jij, te vaak, te snel ging en weer vanaf 0 kon beginnen.

Goeie duckface.

Niet vergeten dat ik ook epic lang rehab only gedaan heb hé, naar gevoel zelfs eeuwen :P

Ik ben sinds 2 dagen bezig met Sportflex huidspray (werkende stof Indometacine), ben benieuwd of het iets doet, ik hoop van wel want mijn ambitie is nog altijd om mij eind deze maand via het bK truckpull te plaatsen voor de finale van België, het is gvd van 2009 geleden dat ik in de finale gestaan heb en ben ondertussen ook al 35 jaar het i sniet dat ik nog al de tijd van de wereld heb ofzo :o

Van Cortisone heb ik zelf ook niet veel ervaring, heb het vroeger 2 keer laten doen en je voelt u er tijdelijk beter door.
Achteraf geen last meer gehad omdat ik toen volledig was gestopt met voetballen.

Maar kom, en kop op Sanca. Je bent al zo lang bezig om je te fixen, dus niet stoppen. Motivatie kan soms
de diepte ingaan, weet ik zelf ook uit ervaring maar ik denk de rehab stoppen meer schade gaat toerichten.
Je profession als constructor is ook allesbehalve good voor de levenscyclus van je epic knee's.

Blijven vuren met de selfies

Hmm, als ik er even over nadenk, als het echt hielp had Mario het niet al 3x laten doen ondertussen

Ik heb nog 2 verse selfies in de spoiler :D

goede zelfjes!

trillend zoals Glecky op een date
r-GEORGE-OSBORNE-MEME-large570.jpg

Flame on, en men begint te haten,
Neen hoor, je bent gewoon aan het praten.
Je hebt geluk, ik heb bang van piraten,
Niet dat ik ga lopen, ga men gains niet achterlaten.
Ik ga niet op date, niet eens op de straat,
Ben zeker niet moslim, maar ook geen Jihaad (no religion diss).
Vele dagen lig ik alleen in me bed,
Maar geen nood, me linkerhand bezorgd me ook veel pret, de vuile sl*t.
Ik ben moe, en voel me zo emo,
Maak een giant d*ck, straight from play-doh.
Heb je gehoord van justin dat ie straight is,
Hahaha,neen, vroege aprilvis.
Waarom ik nu aan het rappen weet geen kat,
ondertussen is me pants wel zeiknat.
Uren en uren kan glecky doorgaan,
I'm come in like an Trojaan.
Bye bye, en zie jullie later,
Ik ben zelfs zuiverder dan kraantjeswater.

Hmm, Mario die meetraind op SMTK heeft inmiddels 3x zo'n spuit in zn knie laten zetten en raadde me dit aan, ik was vol vertrouwen maar nu toch een beetje angstig.

Hier op het board las ik dat ESWT geen zin had, wat is jouw ervaring hierin ?

Op FB werd me gezegd dat dat verboden is in België dus heb ik het niet verder onderzocht

Ik had ook een nieuwsbericht gehoord van een of andere wielrenner die ervoor in opspraak was gekomen, omdat dit strict genomen heel erg op bloeddoping zou lijken, je eigen bloed elders injecteren (wat in onze sport eigelijk sowieso al nutteloos is)
Maar dit komt van de wada website zelf:

Platelet-Derived Preparations
Platelet-derived preparations (commonly referred as PRP or blood spinning), prohibited in 2010 when administered by intra-muscular route, have been removed from the List for 2011 after consideration of the lack of current evidence concerning the use of these methods for purposes of performance enhancement. Current studies on platelet-derived preparations do not demonstrate a potential for performance enhancement beyond a potential therapeutic effect.

http://www.wada-ama.org/en/media-center/archives/articles/wada-2011-prohibited-list-now-published/

Bij mij zijn de klachten met eswt wel verbeterd maar nooit helemaal weggegaan. Als je het wil doen vraag je best wel eens na bij je mutualiteit of ze het dekken... (Weinig doen het helaas)
En oja, het is gvd pijnlijk op de moment zelf.

• #19.276
Thanks bro' !

@SMTK

Hand over hand sledpull

3 runs met oplopend gewicht, laatste run 200kg sled + 2 chicks

Speed yoke

100-20m
200-20m
250-20m belt
200-20m

Speed farmers beltless

70-20m
70-20m
70-20m
70-20m
70-20m

Harness Vito pull

1 run

Deadlift

70-1
110-1
150-1
185-1 belt
215-3 straps
215-3
215-3 op de straps na allemaal PL aproved

Mobility

Agile 11

:)

Wie zijn toch die criminelen die je selfies steeds om zeep helpen..? :D

Mooi, al die berichten over je knieën redden.
En dan steeds stoïcijns die trainings verslagen er tussendoor!

Mobility, speed yokes, speed farmers

Crossfit :dunno::dunno:

Goeie trein, veel stoom, #komtgoed

3x3x215 deadlift is goed !

• #19.280
Wie zijn toch die criminelen die je selfies steeds om zeep helpen..? :D

Mooi, al die berichten over je knieën redden.
En dan steeds stoïcijns die trainings verslagen er tussendoor!

Mijn werkmakkers :D

Ik blijf gewoon stug doorgaan (met beleid) vandaag ook even laten verleiden voor een 300kg yoke maar omdat de pick up pijn deed aan de knieën verstandig gelaten voor wat het was

Mobility, speed yokes, speed farmers

Crossfit :dunno::dunno:

Goeie trein, veel stoom, #komtgoed

http://www.youtube.com/watch?v=mVtzkr3X87g&feature=youtu.be

(no homo)

Thanks ! Ik kan er niet echt tevreden maar ook niet ontevreden over zijn :)

Op naar de 300kg, damned !!

Terug
Naar boven