AndroidHealthClinic

☠ "Master of magic, God of war, Odin wanders alone." ☠

Als je Facebook had wist je dat ik deze daar al eens had gepost :(

http://www.youtube.com/watch?v=iZnSVxWx31c

Beste Sanca,

Ik ben je suggererende suggesties over dat ik op facebook zou moeten meer dat zat. Als ik nog 1x zo'n bericht tegen kom dan zal ik de eerst volgende x dat ik je zie je bij je baard en staartje beet pakken en dan doe ik net alsof ik een elastiek uit elkaar trek dan kun je voortaal boldfaced door het leven gaan.

Mvg ,
Ivo

Ps everlast die ook met la coka mee doet is ook gruwelijk heb hem laatst nog akoestisch gezien.

https://www.youtube.com/watch?v=bDITI5KFKuU

Beste Sanca,

Ik ben je suggererende suggesties over dat ik op facebook zou moeten meer dat zat. Als ik nog 1x zo'n bericht tegen kom dan zal ik de eerst volgende x dat ik je zie je bij je baard en staartje beet pakken en dan doe ik net alsof ik een elastiek uit elkaar trek dan kun je voortaal boldfaced door het leven gaan.

Mvg ,
Ivo

Ps everlast die ook met la coka mee doet is ook gruwelijk heb hem laatst nog akoestisch gezien.

Ivoow....
Straks krijg je weer op je donder... :D

---------- Toegevoegd om 09:29 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:17 ----------

Luister anders ook eens naar wat goede (rap..?) muziek. ;)
http://youtu.be/K9N0NYjORVM

• Topic Starter Topic Starter
  • #19.303
Kinky, ik kijk er al naar uit om het te filmen dan en op FB te posten

Crosstrainer

5 minuten

Squat

40-10
60-5
75-1
90-3
100-3
110-3
120-3 belt
130-3
130-3
130-3

Strict press

35-6
45-1
55-1
65-1
75-2 belt
75-3
75-3
77,5-3

Pendlay row

55-5
65-5
75-5
85-5
95-5
105-5
115-6
100-10

Excentric squat rechte blok

4 x 10

Excentric squat schuine blok

4 x 10

• #19.304
@Zonhoven, test voor BK Truckpull, truck van 15ton

Harness Eerst geprobeerd zonder touw maar er kwam maar een paar cm beweging in dus touw erbij

Run 1, redelijke vlotte run
Run 2, naar gevoel ging deze sneller maar het harnas zakte over mn linkerarm wat de boel uiteindelijk ****te

Hand over hand

1 run gedaan, ging gvd harder dan mn harnas pulls :roflol:

Als vandaag telde voor punten was ik Belgisch kampioen hand over hand geweest :D

https://www.youtube.com/watch?v=e6-S7Av1rHA&feature=youtu.be

https://www.youtube.com/watch?v=-2Xz-OrJXNs&feature=youtu.be

https://www.youtube.com/watch?v=_8If-vEjimc&feature=youtu.be

Goet Johan. Wie had er goud?

Ziet er goed uit sanca!

• #19.307
Goet Johan. Wie had er goud?

De bekers zijn voor volgende week ..

Raf en Youri gingen snoeihard op de harnas pulls, gelukkig zitten zij bij de dikkertjes :D
Bij de -105 lag alles zeer dicht bijeen maar de grootste hoop kregen HOH niet uitgetrokken en die heb ik verpulverd !

Thanks bro' ! Nog ietsjes sneller op de harnas pull, geen fouten maken en dan komt het normaal wel goed (al durf ik dat niet te hard te roepen want dan gaat het weer mis) :)

Nice nice nice! Komt dus goed !

Leuk om men platform in actie te zien :D

Plus of minpunten ervan ?

Hoor jij niet bij de dikkertjes dan Sanca man?

• #19.310
Vandaag op het werk vanop hoogte een zware ketting tegen mijn b**kes gehad, paar kleine wondjes in het gezicht, dikke bovenlip en een beetje hoofdpijn, door de hoofdpijn toch maar besloten vandaag niet te trainen

Nice nice nice! Komt dus goed !

Leuk om men platform in actie te zien :D

Plus of minpunten ervan ?

Thanks, hope so, son, hope so !!

Zalig platform, had alleen iets zwaarder mogen zijn zodat het niet vastgezet hoeft te worden maar dat is muggenziften

Hoor jij niet bij de dikkertjes dan Sanca man?

Nein man, ik tik tegenwoordig amper de 100kg aan met mijn gestroomlijnde lijf (en dan zit er nog 10kg bw van in mijn baard)

Aie, zag je hem niet aankomen..?! :roflol:
j/k Bro'
Hopelijk snel weer 100% (als je dat al ooit was..?) :D

• #19.312
100% zal nooit gebeuren :roflol:

Na een lang, heet bad blijken de "verwondingen" enorm mee te vallen, bovenlip is nog een beetje dik en paars en hoofdpijn zo goed als weg

Gelukkig ving je baard waarschijnlijk een deel van de klap op!

Vandaag op het werk vanop hoogte een zware ketting tegen mijn b**kes gehad, paar kleine wondjes in het gezicht, dikke bovenlip en een beetje hoofdpijn, door de hoofdpijn toch maar besloten vandaag niet te trainen

Ik hoor je nog zeggen op de training: hout vasthouden, voorlopig gaat alles redelijk maar ik krijg altijd de laatste week iets voor. Krijg je nu een ketting in je gezicht. Je bent niet geboren voor het geluk precies.

• #19.316
@Pjay's epic homegym

Football bar floorpress against chains

30-10 * elke set + 2*10kg chains = +-20kg @lockout
60-8
70-5
80-3
100-1 PR
110-0
110-1 PR, deze met bredere grip, de rest met smalle grip

Seated shoulder dumbellpress

20-12
20-12
20-12

Tate press staggered met DB press

15-10
20-10 deze is geen blijvertje :P

Strict press

40-8
50-8
65-8 belt

Pendlay row

60-8
70-8
80-8
100-8 zalig zo met een Eleiko bar :D

Monkey bar pullups staggered met rows

bw+15*5 brede hammergrip
bw+15*5 smalle hammergrip
bw+15*5 chins
bw*8 (of 10, weet ik niet meer zeker)

Lekker gepompt, goed tempo erin gehouden

Ik heb van Pjay ook een voodooband en electroshock machientje meegekregen, hopelijk helpt dit wat voor de knietjes

Kettingbotsing:roflol:

Beterschap iig man.

:roflol: !! Thanks man

Gelukkig ving je baard waarschijnlijk een deel van de klap op!

Gelukkig ! :D

Ik hoor je nog zeggen op de training: hout vasthouden, voorlopig gaat alles redelijk maar ik krijg altijd de laatste week iets voor. Krijg je nu een ketting in je gezicht. Je bent niet geboren voor het geluk precies.

Ja man, hopelijk was dit the omen dat ik altijd meemaak en blijf ik voor de rest heel :o

Zeg, met die ketting in je b**kes, ben je nu NOG knapper geworden? :D

De ketting is in zijn baard blijven hangen, de medic wou het er uit knippen maar Sanca zei no way dude!!! Quote: "nu kan ik altijd weighted pull- and pushups doen"

Haha, nu heeft em echt staaldraad onder zijn kin hangen ;)

Terug
Naar boven