- Waardering
- 2.886
- Lengte
- 2m
- Massa
- 158kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Volgende x het alimuminimumhoedje weer op dan vernken ze je niet meer.
Volgende x het alimuminimumhoedje weer op dan vernken ze je niet meer.

Zoals ik je gisteren al zei: probeer eens je knieën asociaal hard in te zwachtelen met knee wraps + sleeves. Kijk welke manier het beste werkt (bij mij werkte voor kniepijn hard wrappen onder de knie, en mild erboven goed tegen pijn). Zelfs al geeft het maar 5% relief/minder kans op ****-up, dan is het imo de moeite waard. Again, er zijn toppers die ook zo'n dingen doen. Tire flip met knee wraps is raar, maar als het helpt...
Als je daardoor met relatief weinig last kan trainen + de finale kan doen zonder jezelf de grond in te werken, zal ik persoonlijk iedereen die tegen je begint te zagen over 'overdreven inwrappen' en weet ik veel op z'n plaats zetten.![]()

Zoals ik je gisteren al zei: probeer eens je knieën asociaal hard in te zwachtelen met knee wraps + sleeves. Kijk welke manier het beste werkt (bij mij werkte voor kniepijn hard wrappen onder de knie, en mild erboven goed tegen pijn). Zelfs al geeft het maar 5% relief/minder kans op ****-up, dan is het imo de moeite waard. Again, er zijn toppers die ook zo'n dingen doen. Tire flip met knee wraps is raar, maar als het helpt...
Als je daardoor met relatief weinig last kan trainen + de finale kan doen zonder jezelf de grond in te werken, zal ik persoonlijk iedereen die tegen je begint te zagen over 'overdreven inwrappen' en weet ik veel op z'n plaats zetten.![]()
beetje jammer van die Yoke, volgende keer beter, maar leer je weer uit dan baardmans![]()

Waarom doe je dit: One armed dumbell floorpress?
Heeft dat carry over naar iets? Just wondering...
jammer van de wedstrijd baardman, wel goed gestreden
Ik snap dat de wil om wedstrijden te draaien groot is, maar ik denk dat je je knieen en hun herstel er geen plezier mee doet.
Mocht je ooit eens in de buurt van Dordrecht zijn, ik zou graag nog eens als 2nd opinion willen kijken naar de bouwval die Sanca heet.
Waarom doe je dit: One armed dumbell floorpress?
Heeft dat carry over naar iets? Just wondering...
Sanca komt op de grand opening van powerhouse dordrecht 2.0.
Neem je onderzoeksbank maar mee Jaap.
heb je al een locatie dan?