AndroidHealthClinic

☠ "Master of magic, God of war, Odin wanders alone." ☠

Volgende x het alimuminimumhoedje weer op dan vernken ze je niet meer.

100 respect voor jou vriend

• Topic Starter Topic Starter
  • #19.444
Vandaag weer aardig gevoelige knietjes, epic na een paar beurten log en 6m yoke, ik blijf erbij dat het te laag uittillen van de yoke (icm de pushpress) de boosdoener is geweest, ik ben benieuwd of ik er over 2 maanden ga staan op de finale, tire, max log en duckwalk/chaindrag medley zijn nou niet bepaald de knievriendelijkste events

Volgende x het alimuminimumhoedje weer op dan vernken ze je niet meer.

Misschien beter aluminiumknietjes

En het spaghettimonster meer eerbieden.

Ik ben het spaghettimonster

Zoals ik je gisteren al zei: probeer eens je knieën asociaal hard in te zwachtelen met knee wraps + sleeves. Kijk welke manier het beste werkt (bij mij werkte voor kniepijn hard wrappen onder de knie, en mild erboven goed tegen pijn). Zelfs al geeft het maar 5% relief/minder kans op ****-up, dan is het imo de moeite waard. Again, er zijn toppers die ook zo'n dingen doen. Tire flip met knee wraps is raar, maar als het helpt...

Als je daardoor met relatief weinig last kan trainen + de finale kan doen zonder jezelf de grond in te werken, zal ik persoonlijk iedereen die tegen je begint te zagen over 'overdreven inwrappen' en weet ik veel op z'n plaats zetten. ;)

beetje jammer van die Yoke, volgende keer beter, maar leer je weer uit dan baardmans ;)

Zoals ik je gisteren al zei: probeer eens je knieën asociaal hard in te zwachtelen met knee wraps + sleeves. Kijk welke manier het beste werkt (bij mij werkte voor kniepijn hard wrappen onder de knie, en mild erboven goed tegen pijn). Zelfs al geeft het maar 5% relief/minder kans op ****-up, dan is het imo de moeite waard. Again, er zijn toppers die ook zo'n dingen doen. Tire flip met knee wraps is raar, maar als het helpt...

Als je daardoor met relatief weinig last kan trainen + de finale kan doen zonder jezelf de grond in te werken, zal ik persoonlijk iedereen die tegen je begint te zagen over 'overdreven inwrappen' en weet ik veel op z'n plaats zetten. ;)

+1 op het hele kneewrap verhaal.

• #19.450
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Yep, het deed pijn

Check.

beetje jammer van die Yoke, volgende keer beter, maar leer je weer uit dan baardmans ;)

Echt wel jammer, ben enorm dom geweest, yoke is 1 van mijn betere events, maarja

+1 op het hele kneewrap verhaal.

:)

Can confirm! Spaghetti-arms, spaghetti-legs, ... :trollface:

:roflol:

+1

---------- Toegevoegd om 21:14 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:10 ----------

Strict press

50-5
55-5
60-5 belt
65-1
70-5
75-5
70-5

Close grip paused bench

85-6
95-1
105-3
105-3
105-3
105-3
105-3

One armed dumbell floorpress

37-8
37-8
37-8

Swissbar triceps extensions

14-8
24-8
34-8
34-8
34-8

Swissbar curls

34-8
44-8
54-8
54-6
44-10

Lekkere curls nozem!

jammer van de wedstrijd baardman, wel goed gestreden

Ik snap dat de wil om wedstrijden te draaien groot is, maar ik denk dat je je knieen en hun herstel er geen plezier mee doet.
Mocht je ooit eens in de buurt van Dordrecht zijn, ik zou graag nog eens als 2nd opinion willen kijken naar de bouwval die Sanca heet.

Waarom doe je dit: One armed dumbell floorpress?

Heeft dat carry over naar iets? Just wondering...

• #19.457
Deadlift

100-3
120-3
140-1
160-1
180-1
180-1
180-1
180-1
180-1
180-1
180-1
180-1

Leg extensions

20-10
30-10
40-10
50-10
55-10
50-10
45-10
40-10
40-10
40-10

Kettlebell swings

40-6
40-6
40-6
40-6
40-6
40-6
40-6
40-6

Excentric squat rechte blok

4 x 10

Excentric squat schuine blok

4 x 10

Dank !

jammer van de wedstrijd baardman, wel goed gestreden

not sure if srs

Ik snap dat de wil om wedstrijden te draaien groot is, maar ik denk dat je je knieen en hun herstel er geen plezier mee doet.
Mocht je ooit eens in de buurt van Dordrecht zijn, ik zou graag nog eens als 2nd opinion willen kijken naar de bouwval die Sanca heet.

Wie weet kan je ooit deel uitmaken van het Sanca experiment, als ik eens bij jou in de buurt ben maar jouw buurt is ver uit de buurt van mijn buurt

Waarom doe je dit: One armed dumbell floorpress?

Heeft dat carry over naar iets? Just wondering...

Lekker assistence/pomp oefeningetje

naar de two arm dumbell floorpress

Inderdaad

De one armed met 1 hand en de two armed met beide handen

Sanca komt op de grand opening van powerhouse dordrecht 2.0.
Neem je onderzoeksbank maar mee Jaap.

Waarom doe je zoveel leg extensions man? Hopelijk voor je knieën toch niet op zo'n gammel bankje...

Terug
Naar boven