- Waardering
- 799
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 95kg
- Vetpercentage
- 13%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Davidje toch, eigenlijk heb ik nog best buffe kuiten hoor maar dat kun jij niet zien omdat je zelf met asociaal dikke boomstammen rondloopt

Helahela, mijn dikke boomstammen zijn net mijn enige sociale lichaamsdelen![]()
Mooi Sancaman! Gaat goed vooruit die tats bij jou laatste tijd he? Kewl man!

Nice. Je huid ziet er amper verrot uit? Ik dacht dat dat er altijd bij hoorde de eerste dagen na een tattoo.
De eerste dagen (week ?) wegens de tattoo geen trainingen denk ik, zal het best maar eerst wat laten genezen
Jammer, hadden we samen gezellig een kopje koffie kunnen drinken. Thanks
Glecky himself was gestopt met liften bij het aanschouwen van je kuiten, het is nog maar net dat hij dit trauma te boven is en weer begonnen is
Thanks broeder, in november de viking erbij en nu deze, heb er nu 5, valt nog mee, toch
Thanks. Het heeft gisteren na het zetten nog een uurtje ofzo gebloed, geen blauwe plekken oid, heb ik nooit gehad maar wel al bij anderen gezien dat dit idd soms wel kan gebeuren
Vers van daarjuist, laten zetten door Bart bij Bodycorner te Heerlen
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Filmpje http://www.facebook.com/photo.php?v=555798927863049

Komt er wel een dikke korst op dan? En zou je mij een stukje van die korst kunnen opsturen?

een apparaat, daar snap ik niets van. vast heel fijn enzo....
en die koffie hou je tegoed dan![]()

Er van horen wil niet zeggen dat je het snapt heHet is een hyper extension, vast al wel eens van gehoord ?
Daar hou ik je aan![]()

Nieuw speelgoed voor mijn homegym
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Thanks bro', ik ben ook best een epic mannetje
Ik zal een stukje bewaren voor je
Thanks Herkuules![]()