XXL Nutrition

Masteron en/of Primo met een Mirena hormoonspiraal?

Bezoekers in dit topic

wonna be a frea

Dutch Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
14 nov 2009
Berichten
313
Waardering
11
Lengte
1m75
Massa
101kg
Vetpercentage
8%
Hoi allemaal,

Wij (vooral mijn vriendin) hebben een vraagje als AAS mogelijk is in combinatie met een mirena hormoonspiraal zonder complicaties.

(Ter informatie: Mirena is een anticonceptie-spiraaltje. Het bevat het vrouwelijk progestageenhormoon levonorgestrel)

Mijn vriendin is aan het overwegen om wat masteron of wat primo te gebruiken aan 100mg/week.
Ze vraagt zich overal af wat het met haar vruchtbaarheid zal doen als ze bijv. masteron of primo zal gebruiken m.a.w zal de werking van haar spiraal hierdoor afnemen???
We hebben ons zo goed mogelijk proberen te verdiepen in de AAS voor vrouwen en daaruit zou blijken dat masteron en primo het meest geschikt zouden zijn voor vrouwen (samen met anavar/clen). En dat de kans op vermannelijking met deze producten minimaal zouden zijn.

Kan iemand van de vrouwen uit ervaring spreken over deze producten? En de effecten?

Mijn vriendin traint nu zo'n 2jaar mee met mij en heeft al een hele weg afgelegd. Ze is vele kilo's afgevallen door een strak eetschema en de vele uurtjes cardio.
Ze heeft in die periode al eens anavar en clen uitgeprobeerd.
Ze wil nu gaan voor wat droge spiermassa m.b.v mast en/of primo want ze wil volgend jaar ook aan wedstrijden deelnemen, miss bikini of miss figure klasse.
 
Als ze al een lange weg heeft afgelegd.....is een account aanmaken dan zoveel werk? Erg irritant al die topics van mijn vriendin......kuur AAS.....

Als je de vraag als vrouw niet zelf kan stellen is een vrouw niet toe aan AAS (voorzover iemand daar ooit aan toe is) Ik vind het belachelijk om een vent te adviseren wat een vrouw aan AAS moet gebruiken. Middel heeft teveel effecten, dat kan iemand hooguit voor zichzelf bepalen maar niet voor je vriendin.
 
Laatst bewerkt:
Als ze al een lange weg heeft afgelegd.....is een account aanmaken dan zoveel werk? Erg irritant al die topics van mijn vriendin......kuur AAS.....

Als je de vraag als vrouw niet zelf kan stellen is een vrouw niet toe aan AAS (voorzover iemand daar ooit aan toe is) Ik vind het belachelijk om een vent te adviseren wat een vrouw aan AAS moet gebruiken. Middel heeft teveel effecten, dat kan iemand hooguit voor zichzelf bepalen maar niet voor je vriendin.

U heeft misschien ergens een punt. Maar maakt het dan verschil als zij de vraag onder mijn account stelt of onder een eigen account? Ik denk het niet.

Zij bepaald zelf als ze AAS wilt gebruiken of niet en daar hoeft niemand zich verder mee in te bemoeien, het is haar keuze.
Aan wie zou zij dan raad moeten vragen volgens jou? als het haar niet zo duidelijk is met de info die ze op internet kan terug vinden?
Ikzelf heb wel wat ervaring met AAS maar weet er bijlange niet alles over en zeker niet op gebied wat het beste is van AAS voor vrouwen dus daarmee dat ik mee de vraag wil stellen.
Bij mijn weten dienen deze forums toch om ervaringen uit te wisselen met elkaar en om meer info te verkrijgen.

Dus als dit allemaal zo irritant voor jou is dan is dit jouw probleem.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Masteron voor je vriendin, lekker.
 
Masteron lijkt me wel het laatste wat je wilt nemen om vermannelijking te voorkomen. Androgener geeft het niet.
 
Ik weet heel eerlijk niet veel over vrouwen en AAS maar Mast is zowat het meest androgene dat je kunt krijgen, lijkt me toch dat je dat als vrouw juist niet wilt?

Verder zou ik 1 van de kurende vrouwen hier aanschieten, misschien dat die wat weten.
 
Je moet wel heel erg slim zijn om mast aan je vriendin te geven ook primo btw.

Chicks moeten gewoon niet met aas rotzooien
 
Inderdaad, androgenen->altijd vermannelijking. Deca is het beste voor een vrouw met minste kans. De rest kan je vergeten. Alhoewel als ze de oestrogeen en progesteron binnen krijgt voor anavar kan kiezen (wel oppassen vrouwen hun lever werken minder goed dan bij mannen).

Maar nog beter kan ze hgh, igf-1 of peptides nemen. Daar heb je dat probleem niet bij. En voor een vrouw haar doeleinden meer dan genoeg.
 
Laatst bewerkt:
U heeft misschien ergens een punt. Maar maakt het dan verschil als zij de vraag onder mijn account stelt of onder een eigen account? Ik denk het niet.

Dus als dit allemaal zo irritant voor jou is dan is dit jouw probleem.

Ik denk dat het alle verschil maakt of ze de vraag zelf stelt! Zelfbeschikkingsrecht ooit van gehoord? Dat is dus voor haar en niet aan jou. (en natuurlijk kan ik niet nagaan wie er werkelijk achter een account zit.

Ik kan haar best antwoord geven en aan mijn postgeschiedenis is behoorlijk zichtbaar dat ik vrij behulpzaam ben en ook naar vrouwen in een AAS topic. Heb laatst nog geantwoord op een vraag. Ik ga alleen geen antwoord geven aan vriendjes wat die aan AAS in hun vriendin willen stoppen.
 
Laatst bewerkt:
Laten we het netjes houden jongens. Ik zie zelf het probleem eerlijk gezegd niet als ts voor zijn vriendin een vraag stelt.

Wel zie ik graag meer vrouwelijke aas gebruiksters in deze sectie dus een account aanmaken zou ik wel toejuichen maar dus om andere reden.
 
Oneens zijn kan altijd en een discussie ook als het zonder schelden kan en met argumenten :)

Als ze het zelf zou vragen zou ik:
-haar vragen naar haar doelen en voeding omdat ik vooral bij vrouwen de indruk heb dat ze (bang om vetter te worden?) niet echt durven te bulken en er een idee is dat je met onvoldoende eten en anavar opeens spieren kan aanzetten en vet kan verbranden.....gezien het risico bij vrouwen vind ik dan AAS gebruik zonde, pak dan een eca cap en ga cutten.
-vragen over kinderwens omdat dit nog veel meer als bij mannen een issue is waarover je na moet denken

Maar om die hele discussie die uiterst persoonlijk is nu te voeren met de vriend van.....En daarnaast, ze heeft dus al Anavar ervaring......is het dan niet HOOG tijd voor een vrouw om zelf lid te worden, zichzelf te verdiepen en zelf keuzes te maken?
 
Vrouwen mogen geen eigen keuzen maken ;) Ze volgen de man gewoon.

Als hij zou zeggen kan je beter niet doen, zou ze het niet doen. Maar in dit geval...
 
Masteron lijkt me wel het laatste wat je wilt nemen om vermannelijking te voorkomen. Androgener geeft het niet.
Redenatie? Ik vind drost een stuk interessanter voor vrouwen dan de meeste middelen (zoals primo wat bijna door iedereen wordt aangeraden gek genoeg). Wat betreft androgene neveneffecten zijn oxandrolon, nandrolon en drostanolon vrij interessant.

Kan iemand van de vrouwen uit ervaring spreken over deze producten? En de effecten?
Ai, heb het antwoord op je vraag maar ben geen vrouw. Mag je vrouw trouwens de keuken niet uit? Misschien wifi nemen zodat ze vanuit de keuken kan DBB'en en jou daar niet voor nodig heeft.
 
Laatst bewerkt:
Ai, heb het antwoord op je vraag maar ben geen vrouw. Mag je vrouw trouwens de keuken niet uit? Misschien wifi nemen zodat ze vanuit de keuken kan DBB'en en jou daar niet voor nodig heeft.

Wat laat je je kennen man, doe ff normaal dit slaat natuurlijk helemaal nergens op.
 
Wat laat je je kennen man, doe ff normaal dit slaat natuurlijk helemaal nergens op.
Pff, omdat jij het bent Trem.

m.a.w zal de werking van haar spiraal hierdoor afnemen
Als je doelt op diens anticonceptieve werking: nee, deze neemt niet af. Wel de kanttekening dat deze louter een progestin afgeeft en het dus aan te raden is om iets aan oestrogeen toe te voegen zodra je kuurt: dit zal dan moeten in de vorm van een anticonceptie pil wanneer je een niet-aromatiserende steroide neemt. Oestrogeen only (zoals de 2 mg estradiol tabs van Sandoz) zijn alleen te verkrijgen op recept namelijk...
 
wonna be a frea heb je m'n post gemist of ben je te lui om te bedanken?
 
wonna be a frea heb je m'n post gemist of ben je te lui om te bedanken?

Ik heb niets ontvangen vrees ik in mijn postvak of heb ik het misschien per ongeluk gewist?
Anders had ik zeker een reactie terug gestuurd.

Zou je het anders nog eens kunnen versturen.
 
Ik heb niets ontvangen vrees ik in mijn postvak of heb ik het misschien per ongeluk gewist?
Anders had ik zeker een reactie terug gestuurd.

Zou je het anders nog eens kunnen versturen.

het gaat volgens mij gewoon over zijn reactie in deze topic hoor. Enkele posts naar boven staat het antwoord op je vraag
 
toch jammer dat ze op dit forum en zeker in de vouwen sectie alleen de term VOLGAS AFZIJKEN kunnen

ik heb nu al zo veel items voorbij zien komen van vragen voor en door vrouwen over aas
en 9 van de 10 keer is het. geen aas voor vrouwen /waarom vraagt je vent het /ben je gek of zo /wilje vent worden
en jullie zitten allemaal hele dagen met een spuit in je ass

maar een normaal antwoord op een vraag van een vrouw met intresse in aas is hier op dit forum ver te zoeken
terwijl de dames ook alleen maar om advies vragen om dat ze ergens anders niet terecht kunnen
en hier worden ze alleen maar de grond in getrapt

HEEL ERG JAMMER IS DAT !!!!!
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven