Fitness Seller

Matthieu's weg naar 600kg totaal

Sorry, beetje overheen gelezen.

Ik ben zaterdag wel van de partij. Moet nog even kijken hoelaat ik van m´n werk weg kan, want m´n baas neemt een weekend vrij en ik moet het dus overnemen. Kan moeilijk weggaan en alle scholieren lekker door laten werken natuurlijk ;)

school en zaterdag :S

• Topic Starter Topic Starter
Ik zit nog steeds wel te twijfelen....

Donderdag 3 april 2008:

CGBP:
10x55kg
5x70kg
5x90kg
5x110kg
4x125kg(PR)
3x130kg(PR)

Snatch grip rows:
6x50kg
5x70kg
5x90kg
5x90kg
5x95kg

Voor het eerst gedaan, dus pr..

Dumbbell OH press (strict) :
5x22kg
5x26kg
R: 3x36kg L:2x36kg (Beide PR)
R:1x40kg (PR)

HS front lat pulldown:
6x120kg
8x155kg
6x155kg

Cable curl:
10x
10x
10x

Toen nog een superset van cablecurls en cable extensions.. dikke pomp.. paar sets gedaan.

Shoulder dislocates
10x
10x

Exo:
10x
10x

Redelijke training.. Snatch grip rows is erg wennen, maar viel me niet tegen.

Haha, vandaar ook je reactie in m'n log. Dit is van m'n bijbaantje in de kas. M'n baas wilde een weekend vrij en aangezien ik daar al vrij lang werk, vertrouwde hij het mij toe om vrijdag en zaterdag de chef uit te hangen ;)

Niet die 3dgn dat ik voor de klas sta, dat is ma/di/woe ;)

Haha, vandaar ook je reactie in m'n log. Dit is van m'n bijbaantje in de kas. M'n baas wilde een weekend vrij en aangezien ik daar al vrij lang werk, vertrouwde hij het mij toe om vrijdag en zaterdag de chef uit te hangen ;)

Niet die 3dgn dat ik voor de klas sta, dat is ma/di/woe ;)

ja las scholieren die door werken 1 + 1 = scholieren in de klas laten werken :P
Maar point taken.

Nice small bench lange!

inderdaad een hele sterke close grippert

:D Ik ga me er toch een stel pr's zetten volgende training op die manier :D

Haha.. Ja maar ik moet toch een setpoint hebben voor als ik het weer doe :)

Maar aangezien ik pas nog moeite had met 90kg pendlay's, vind ik dit wel een pr waard :)

Tnx @ de rest.. :)

Toch geen events morgen.. Ik kan het nu even niet combineren met de studie. Dus heb ik vandaag LB getraind.

Vrijdag 4 april 2008:

Fullsquat:
5x60kg
5x60kg
5x60kg
5x90kg
5x90kg
3x120kg
1x130kg
1x140kg
1x150kg(PR)
4x130kg(PR)
8x100kg

Sumo Deadlift:
5x50kg
5x90kg
3x140kg
3x160kg
3x180kg (PR, ok wel weer zo 1 omdat ik sumo al een poos niet heb gedaan)

Leg curl:
8x
5x
5x
5x

Partial leg extension: (voor de vastus medialis)
8x
8x

Leg extension:
10x
10x

Calves op de leg press:
20x
20x
20x
16x...

Abs
10x
10x
6x

Fullsquat gaat beter.. De vorm is nog niet super, maar er zit progressie in. De weg naar de 200 is geopend.. Ik had meer gekund op die 130, maar na de 4e rep had ik een licht gevoel in m'n kop.. En ik wou niet weer zo'n stuitersessie houden zoals in Voorschoten.

Lekkere training! Jammer dat je morgen niet kan maar dan zien we je de volgende keer wel weer.

Toch geen events morgen.. Ik kan het nu even niet combineren met de studie. Dus heb ik vandaag LB getraind.

Vrijdag 4 april 2008:

Fullsquat:
5x60kg
5x60kg
5x60kg
5x90kg
5x90kg
3x120kg
1x130kg
1x140kg
1x150kg(PR)
4x130kg(PR)
8x100kg

Sumo Deadlift:
5x50kg
5x90kg
3x140kg
3x160kg
3x180kg (PR, ok wel weer zo 1 omdat ik sumo al een poos niet heb gedaan)

Leg curl:
8x
5x
5x
5x

Partial leg extension: (voor de vastus medialis)
8x
8x

Leg extension:
10x
10x

Calves op de leg press:
20x
20x
20x
16x...

Abs
10x
10x
6x

Fullsquat gaat beter.. De vorm is nog niet super, maar er zit progressie in. De weg naar de 200 is geopend.. Ik had meer gekund op die 130, maar na de 4e rep had ik een licht gevoel in m'n kop.. En ik wou niet weer zo'n stuitersessie houden zoals in Voorschoten.

Netjes die stuiter sessies idd voor voorschoten exclusief bewaren :P

Ja over 2 weken ben ik er gewoon weer. Dan hoop ik daar ook wat pr's neer te zetten op events!

Dat gaat vast lukken. Doe dan nog maar zo'n stuitersessie, want ik had hem net gemist ;)

ik heb volgens mij ook iets gemist :D

Om het nog eens samen te vatten..

Ik kreeg de 130kg stone er net niet op.. Bleef even staan.. Besloot hem toen te laten vallen. Net nadat ik hem had laten vallen word ik licht in m'n kop. Ik pak nog net de rand van het plateau vast en begin enorm raar te trillen en te stuiteren en kom bijna bij Chewie op schoot. Ik viel dus net niet/net wel flauw.. Ik hoorde nog wel iedereen praten, maar zag niks.
Ik heb toen even gezeten, wat gegeten en gedronken en erna nog een 280kg blockpull gedaan :D

zieke closegrip!!hoe smal heb je je hande?

Om het nog eens samen te vatten..

Ik kreeg de 130kg stone er net niet op.. Bleef even staan.. Besloot hem toen te laten vallen. Net nadat ik hem had laten vallen word ik licht in m'n kop. Ik pak nog net de rand van het plateau vast en begin enorm raar te trillen en te stuiteren en kom bijna bij Chewie op schoot. Ik viel dus net niet/net wel flauw.. Ik hoorde nog wel iedereen praten, maar zag niks.
Ik heb toen even gezeten, wat gegeten en gedronken en erna nog een 280kg blockpull gedaan :D

Weet je eigenlijk waarom het gebeurde? Zuurstof, suiker...?

Een fart van Chewie?

Stones ga ik ook vaak half out.. Als je hem probeert te laden en het gaat net niet blijft dat gewicht de heletijd op je borst drukken.. als ie eenmaal eraf is zie je meestal even sterretjes. Zal wel iets met die druk van het gewicht op je longen te maken hebben ofzo.

zieke closegrip!!hoe smal heb je je hande?

Net buiten het gladde stuk, smaller is polskilling.

Weet je eigenlijk waarom het gebeurde? Zuurstof, suiker...?

Combinatie van denk ik.. Net ook wat Jesaja zegt.. Zoals je weet stond ik best lang met die stone op m'n borst.. En ademen is dan geen optie...
Ik heb het ook nog nooit eerder meegemaakt... Maargoed, volgende keer dat ik stones doe gaat 'ie er op..!

Terug
Naar boven