JoHn87
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 7
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik ga me er toch een stel pr's zetten volgende training op die manier 

Haha, vandaar ook je reactie in m'n log. Dit is van m'n bijbaantje in de kas. M'n baas wilde een weekend vrij en aangezien ik daar al vrij lang werk, vertrouwde hij het mij toe om vrijdag en zaterdag de chef uit te hangen
Niet die 3dgn dat ik voor de klas sta, dat is ma/di/woe![]()

Ik ga me er toch een stel pr's zetten volgende training op die manier
![]()

Toch geen events morgen.. Ik kan het nu even niet combineren met de studie. Dus heb ik vandaag LB getraind.
Vrijdag 4 april 2008:
Fullsquat:
5x60kg
5x60kg
5x60kg
5x90kg
5x90kg
3x120kg
1x130kg
1x140kg
1x150kg(PR)
4x130kg(PR)
8x100kg
Sumo Deadlift:
5x50kg
5x90kg
3x140kg
3x160kg
3x180kg (PR, ok wel weer zo 1 omdat ik sumo al een poos niet heb gedaan)
Leg curl:
8x
5x
5x
5x
Partial leg extension: (voor de vastus medialis)
8x
8x
Leg extension:
10x
10x
Calves op de leg press:
20x
20x
20x
16x...
Abs
10x
10x
6x
Fullsquat gaat beter.. De vorm is nog niet super, maar er zit progressie in. De weg naar de 200 is geopend.. Ik had meer gekund op die 130, maar na de 4e rep had ik een licht gevoel in m'n kop.. En ik wou niet weer zo'n stuitersessie houden zoals in Voorschoten.

Om het nog eens samen te vatten..
Ik kreeg de 130kg stone er net niet op.. Bleef even staan.. Besloot hem toen te laten vallen. Net nadat ik hem had laten vallen word ik licht in m'n kop. Ik pak nog net de rand van het plateau vast en begin enorm raar te trillen en te stuiteren en kom bijna bij Chewie op schoot. Ik viel dus net niet/net wel flauw.. Ik hoorde nog wel iedereen praten, maar zag niks.
Ik heb toen even gezeten, wat gegeten en gedronken en erna nog een 280kg blockpull gedaan![]()
Weet je eigenlijk waarom het gebeurde? Zuurstof, suiker...?