MuscleMeat

Matthieu's weg naar 600kg totaal

• Topic Starter Topic Starter
Dank ! (Zeker Chewie ;) )

Donderdag 10 april 2008:

Benchpress:
8x50kg
6x70kg
5x90kg
1x110kg
1x120kg
1x130kg
1x140kg
1x150kg(PR)
2x140kg(3f)(PR)

Snatch grip row:
5x50kg
5x70kg
5x90kg
5x100kg(PR)
2x110kg(3f)(PR)
5x90kg

Pendlay rows:
3x110kg(PR)
3x100kg

Dips:
3x
3x

Close grip incline:
8x50kg
5x80kg
6x80kg

Grippers:
Links veel fails op de #2.. echt nog 2 mm ofzo..

Rechts:
1x #2
1x #2.5
1x #2.5
0x #2.5
2x #2
2x #2
en nog een hele hoop singles met de 2.

dumbbell curl:
6x30kg

Eindelijk de 150 bench! Gefilmd en wel. Gesupport door Wakkie, Frenkpie, Polle en het Cookiemonster.
De beruchte EQ_909 was zelfs in de gym!

haha die 150 ging echt goed man !! En nu gaan voor de 2x5x140 kg he ;)

nice bench, wel een beetje zwakke pendlay's of vind je van niet?

nice bench, wel een beetje zwakke pendlay's of vind je van niet?

Valt toch wel mee?

Na (behoorlijk stricte) snatchgrip rows nog 3x110 vind ik zelf niet zo slecht.. Maar ik ben wel iets sterker op presses dan op rows ja...

Ik zie net wel op het filmpje dat m'n arse loskomt van de bank helaas.. Bah :(

Eigenlijk niet geldig dus.. Ik twijfel nog of ik 'm wel post nu

Na (behoorlijk stricte) snatchgrip rows nog 3x110 vind ik zelf niet zo slecht.. Maar ik ben wel iets sterker op presses dan op rows ja...

true, maar aangezien het sowieso een pr was trok ik die conclusie

had ze gewoon wel wat hoger verwacht i.v.m. je overige lifts

Ja, je hebt zeker ook een punt van waarheid te pakken hoor ;) Snatch grip rows vind ik wel supervet om te doen overigens :)

Buiten dat doe ik pendlay's ook nog niet zo lang...En ik doe ze ook behoorlijk strict :)

Aan de andere kant kan ik wel relatief goed chinnen gezien m'n bodyweight.. Dus echt te klagen heb ik niet.

YouTube - 150kg benchpress

Ja ik baal er echt van dat m'n reet loskomt :( . Ik kan het ook wel pressen zonder dat m'n reet loskomt.... Binnenkort nog eens doen en weer filmen..

Who cares dat je reet los kwam, je kreeg 't omhoog en nog redelijk soepel ook.

komt het misschien omdat je je benen zo ver naar achter zet? als je ze plat op de grond zet kan je jezelf veel beter het bankje indouwen. ondanks dat ziet het er verdomde soepel uit weer

Netjes hoor maar je moet wel je hielen meer in de grond drukken want volgens mij kwamen ze los van de grond. Als je je hielen op de grond houdt kan je meer kracht zetten.

Damn you Starter! :D

@starter en viking: Ik denk dat het 'm wel daar in kan zitten ja.. Maar soms heb ik het wel, en soms ook totaal niet...

Misschien moet ik er eens meer op gaan letten

Dat gaat je echt wel helpen hoor. Ik denk dat je dan gelijk weer een nieuw pr hebt.

haha :D

@starter en viking: Ik denk dat het 'm wel daar in kan zitten ja.. Maar soms heb ik het wel, en soms ook totaal niet...

Misschien moet ik er eens meer op gaan letten

om weer eens dave tate te quoten, in die wsb seminar is er dus ook een dude die die arch gebruikt en hij reageert gelijk met 'you dont wanna use that arch, it's useless, believe me i tried, dont do it'

moet in principe al genoeg motivatie zijn toch ;)

Komt allemaal goed.. Het blijft 150kg... Binnenkort dan 155 eens pogen met een iets andere techniek ;) Ik zal 'm dan ook wel filmen :)

inderdaad en het blijft een verdomd soepele 150

wie is die ripped to shreds afgetrainde kerel in het zwart daar zeg? :D

1 of andere gaylord :P Die opgewonden raakt van het feit dat matthieu zijn beentjes spreidt :P

Anyway, nice! Beetje buttlifting ach...we draaien geen competitie pl.
Maar thnx for the tips guys, ik sta altijd op mijn tenen, maar kom ook snel met me kont los :S

Laatst bewerkt:
1 of andere gaylord :P Die opgewonden raakt van het feit dat mattheui zijn beentjes spreid :P
Anyway, nice! Beetje buttlifting ach...we draaien geen competitie pl.
Maar thnx for the tips guys, ik sta altijd op mijn tenen, maar kom ook snel met me kont los :S

:roflol:

Sterke bench, ook al sta je bijna recht :rolleyes: :D

Terug
Naar boven