AndroidHealthClinic

Max gewicht voor de MAP op de sap cup?

Bezoekers in dit topic

Coolbuilder

Advanced Bodybuilder
Elite Member
Foto Contest
10 jaar lid
Lid geworden
17 mrt 2014
Berichten
957
Waardering
1.156
Beste dbbers,

Vroeg me af of er mensen zijn die het max gewicht weten van de klasse mens athletic physique?
Ik ben 1.88m..

Of wat is de uiterste datum dat je je kan inschrijving voor de sapcup?
Heb het zelf op de site vd Sapcup niet kunnen vinden...
 
MAP heeft geen maximum gewicht. Alleen de gewichtsklasses/ classic bb hebben dat.

Maar aan jouw foto's te zien ben je denk ik te groot voor MAP
 
Aan het uitvogelen of je nog een blast moet doen om op gewicht te komen?
 
MAP heeft geen maximum gewicht. Alleen de gewichtsklasses/ classic bb hebben dat.

Maar aan jouw foto's te zien ben je denk ik te groot voor MAP
Hmm oke, bedankt voor de info. Misschien maar dan kan ik dus aggresiever en korter cutten ;) . Ben meer van het "5 weken verhongeren en dan maar wat kleiner zijn"
86kg 6.5 procent bij 1.88m is niet impressief. Als je Jeff seid ziet..
 
MAP heeft geen maximum gewicht. Alleen de gewichtsklasses/ classic bb hebben dat.

Maar aan jouw foto's te zien ben je denk ik te groot voor MAP
Denk niet dat ik te groot ben trouwens. Maar bedankt voor het compliment

jeff-seid2 (1).png
 
Denk niet dat ik te groot ben trouwens. Maar bedankt voor het compliment
Je vergeet 1 belangrijk ding nu. Dat is dat Jeff wedstrijden doet in Amerika en al pro is.

In Amerika hebben ze je wat groter. Hier in nl hebben ze je liever redelijk klein voor map. Kijk voor de gein naar de overall winnaar van SAP vorig jaar. Lijkt net of hij max 1 jaar traint ofzo
 
Denk er zelf ook over na om mee te doen aan de MAP op de sapcup, maar ben ook kleiner dan jij.

Ik weet niet in hoeverre het waar is, maar heb gehoord dat mensen die te groot zijn voor MAP zelfs lager scoren dan gasten die amper liften.
Je moet ook niet gaan vergelijken met een Jeff Seid, de top van de MAP in Amerika is groter dan de meeste top bodybuilders in NL :P
 
Denk er zelf ook over na om mee te doen aan de MAP op de sapcup, maar ben ook kleiner dan jij.

Ik weet niet in hoeverre het waar is, maar heb gehoord dat mensen die te groot zijn voor MAP zelfs lager scoren dan gasten die amper liften.
Je moet ook niet gaan vergelijken met een Jeff Seid, de top van de MAP in Amerika is groter dan de meeste top bodybuilders in NL :P
Wat je zegt klopt. Ben je te groot dan word je zeker lager geplaatst.

Ken jongens die om die reden 5-6e zijn geworden terwijl ze ver uit het beste fysiek hadden op dat hele podium. Kik voor de grap naar de overall winaar MAP van de sap vorig jaar. Die gast ziet eruit als hij net 4 maand in de sportschool sport.

MAP amerika en NL kun je totaal niet vergelijken. De nederlandse jongen vallen vaak in het niets als je ze vergelijkt met die gasten van amerika. MAP in amerika zou ik bb/classic bb zijn
 
Wat je zegt klopt. Ben je te groot dan word je zeker lager geplaatst.

Ken jongens die om die reden 5-6e zijn geworden terwijl ze ver uit het beste fysiek hadden op dat hele podium. Kik voor de grap naar de overall winaar MAP van de sap vorig jaar. Die gast ziet eruit als hij net 4 maand in de sportschool sport.

MAP amerika en NL kun je totaal niet vergelijken. De nederlandse jongen vallen vaak in het niets als je ze vergelijkt met die gasten van amerika. MAP in amerika zou ik bb/classic bb zijn
haha daar was ik nu ook wel achter :o Ik ga me trouwens misschien voor de Atlas Cup inschrijven. Ik ben nu een week bezig met cutten en heb nu 4 weken de tijd om m'n shape te halen. Zit nu op 11% dus ik ga weer een beetje crash dieten. Mocht ik zien dat ik het red dan schrijf ik me rond 5 oktober in, je kan je inschrijven tot 9 oktober mits er genoeg plaatsen zijn :D
 
Denk er zelf ook over na om mee te doen aan de MAP op de sapcup, maar ben ook kleiner dan jij.

Ik weet niet in hoeverre het waar is, maar heb gehoord dat mensen die te groot zijn voor MAP zelfs lager scoren dan gasten die amper liften.
Je moet ook niet gaan vergelijken met een Jeff Seid, de top van de MAP in Amerika is groter dan de meeste top bodybuilders in NL :P
Vind het wel jammer dat het in NL niet zo is.

Ben trouwens wel langer en heb langere benen dus aan de andere kant heb ik de massa wel nodig..

Broertje van mij gaat misschien ook mee doen dan. We zijn samen aan het cutten..
Misschien maakt hij meer kans in de map:
rimm.jpg

Nu is die trouwens wel droger dus meer abs.

Zou wel grappig zijn als hij dan boven me eindigd
 
Ik wil echt geen shitstorm aan negatieve reacties uitlokken hier, maar Jeff Seid is wat dat betreft toch wel een geval apart. Uiteraard pakt hij juice, maar ik denk dat dit minimaal is en dit puur omdat hij van nature al een een gigantische aanleg heeft, (net als jij).

Coolbuilder Wat let je, je hebt een topfysiek , 86kg bij 6,5% vet gaat zeker indrukwekkend zijn, zeker met jouw genetics. (Ja, afgaande op jouw pics is dat echt wel makkelijk te beoordelen)
 
haha daar was ik nu ook wel achter :o Ik ga me trouwens misschien voor de Atlas Cup inschrijven. Ik ben nu een week bezig met cutten en heb nu 4 weken de tijd om m'n shape te halen. Zit nu op 11% dus ik ga weer een beetje crash dieten. Mocht ik zien dat ik het red dan schrijf ik me rond 5 oktober in, je kan je inschrijven tot 9 oktober mits er genoeg plaatsen zijn :D
Lijkt me voor jou wel een goed plan ja.

Iemand enig idee tot wanneer je je in kan schrijven voor de sapcup?
 
Lijkt me voor jou wel een goed plan ja.

Iemand enig idee tot wanneer je je in kan schrijven voor de sapcup?

Kan het wel voor je navragen aan Harry:)
 
Ik wil echt geen shitstorm aan negatieve reacties uitlokken hier, maar Jeff Seid is wat dat betreft toch wel een geval apart. Uiteraard pakt hij juice, maar ik denk dat dit minimaal is en dit puur omdat hij van nature al een een gigantische aanleg heeft, (net als jij).

Coolbuilder Wat let je, je hebt een topfysiek , 86kg bij 6,5% vet gaat zeker indrukwekkend zijn, zeker met jouw genetics. (Ja, afgaande op jouw pics is dat echt wel makkelijk te beoordelen)
Bedankt man! Ben al begonnen met crash dieten.
2200 kcal, 220 gram eiwit, 40 gram vet de rest carbs.
crash dieten + 6-bromo = van 12 naar 6.5 in 30 dagen met minimale spier verlies :D
 
6 bromo? Wat is dat precies? Dacht dat je niet kuurde?
 
6 bromo? Wat is dat precies? Dacht dat je niet kuurde?
Estrogen blocker.. Kan je kopen op muscle-lab.de . Goed spul.
Wat is je definitie van kuren?
 
Maar waarom zou je MAP willen doen
Met je fysiek kan je prima Classic doen.
 
Back
Naar boven