XXL Nutrition

Review Maximize Intense - iForce Nutrition

Beoordeling:
star8.png
8/10 ++ Aanrader

• Soort supplement: Pre-workout shake
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? Kenmerken Maximize Intense:
    -Extreem heftige beleving
    -Beleef de beste trainingen ooit!
    -Extreme spierkracht en uithouding
    -Staalharde en volle spieren
    -Positieve agressie
    -Onoverwinnelijk in prestatie
    -De perfecte pre-workout als je op dieet bent
    -Geen “fillers” of koolhydraten
    -100% crash free garantie
    -Waanzinnig lekkere smaak
    -100% werkzame stoffen!
    -0 suiker, 0 calorieen!
    -45 echte doseringen
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 1 week
  • Hoe is de smaak van dit supplement? Vergelijkbaar met noxipro, niet heel lekker dus. (fruit punch slam)
  • Welke dosis heb je gebruikt? 1 schepje voor de training
  • Waar heb je het supplement gekocht? www.bodyenfitshop.nl
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? gratis verzending, gratis shakebeker, gratis samples
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? nvt (normaal 29.99)
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Ja, doet wat het zegt voor een goede prijs.

Mijn review:

Eerste indruk:

Ik kreeg het potje moeilijk los omdat er volgens mij bij het vullen iets niet helemaal goed was gegaan, de seal zat er wel op maar er zaten korreltjes maximize in de rand die vast geplakt zaten.

Oplosbaarheid:

Goed, geen brokjes en korreltjes op de bodem.

Smaak:

Minpuntje, ik doe er extra veel water door anders is de smaak mij te sterk. Erg bitter/chemisch.

Ingrediënten:

Er zit geen Beta-alanine in persoonlijk krijg ik daar altijd buikpijn/hoofdpijn van dus dat is een pluspunt. Wel zit er Agmatine in waar ik fan van ben, en Groene Thee Extract.

Dosering:

Ik heb veel ervaring met pre-workouts, en 1 schep is meer dan genoeg.

Energie:

Extra energie gedurende de hele training (1.5uur), bij vergelijkbare producten kwam de crash soms al na 50 minuten. Bij maximize voelde ik geen echte crash, wat ik als een groot pluspunt zie.

Focus:

De focus die ik van Maximize krijg is echt ongelovelijk, na een kwartier trainen zit ik in mn eigen wereld.

Kracht:

Qua kracht aardig, net dat kleine beetje extra overal. (1-2 hh)

Pomp:

Top, onderarmen staan soms op ontploffen en blijft redelijk lang aanhouden.

Conclusie:

Nadeel is dus de smaak, daarom geef ik dit supplement een 8, omdat het verder zeer goed zn werk doet. Hopelijk blijft het zo'n effect op me hebben. En 45 doseringen voor 29.99 vind ik een zeer schappelijke prijs.

maximize_intense.jpg

Zo aan de omschrijving te zien is dat een van de weinige daadwerkelijk 'nuttige' pre-workouts... En met nuttig bedoel ik in dit geval dat de ingrediënten dermate juist/hoog gedoseerd zijn dat ze een verschil in uitwerking op je spieren kunnen maken, in plaats van je alleen maar een schop onder je reet te geven zoals ultra concentrated pre-workouts? Mocht ik er ondanks mijn gezonde verstand toch naast zitten hoor ik dat graag! ;)

Klopt inderdaad. Ben er zelf echt een fan van. Lekker wat energie door de cafeïne en helemaal geen crash:)

- Eldert

Volgens mij weet ik al wat mijn volgende pre-workout na Driven Sports Craze gaat worden, waar ik overigens ook ontzettend lyrisch over ben :)

Krijgen jullie daar de nieuwe smaak ook ooit nog van binnen? Crazolade?

van de week potje binnen gekregen 3x geprobeerd maar ik vond het mij een partij SMERIG! jezus christus ik bestel van de week wel potje Noxipro want dat krijg ik nog weg maar Maximize intense is niets voor mij :) heb hem voor 15 euro door verkocht aan een maat van me.

Mijn ervaring met Maximize Intense

Ik heb maximize drie weken lang 3 x per week gebruikt. Ik vond het wel eens tijd voor een review.

5 weken geleden kreeg ik bij een bestelling van body & fitshop een proefzakje Maximize intense. Ik had nog geen ervaring met pre-workouts dus ik was wel benieuwd.
Voorheen gebruikte ik alleen whey en multivitaminen.

1e ervaring:
Het hele zakje gemengd met water (achteraf niet zo'n goed idee :D). maaltijd was zo'n 1,5 uur geleden.
Na zo'n 10 minuten kreeg ik steeds meer energie. Na 15 minuten hield ik het niet meer en ben ik op de fiets gesprongen. Eenmaal in de sportschool stond ik te stuiteren en kon ik alleen nog maar denken aan TRAINEN, TRAINEN, TRAINEN! Degene die de Powerthirst reclames kennen: dat gevoel!
Squats, weighted chin ups en schoulder press stonden op het programma.
Enorm veel energie, veel extra kracht, goede focus, veel uithoudingsvermogen en een goede pomp! Al vind ik pomp persoonlijk niet belangrijk.
Echt de training van mijn leven gehad en al mijn persoonlijke records verbroken!
Na anderhalf uur moest ik mezelf dwingen om te stoppen.
Vier uur later had ik nog steeds energie.
Daarna wel een enorme crash gehad, grieperig gevoel, misselijk en slecht geslapen. Ik werd vaak wakker en moest vaak plassen.

2e en 3e ervaring:
De 2e en 3e keer heb ik 3/4 schepje gebruikt. Energie, kracht, focus, pomp en uithoudingsvermogen weer sterk aanwezig. Op deadlift weer een persoonlijk record gesneuveld.
De crash was de 2e keer een heel stuk minder en de 3e keer nagenoeg afwezig.

Samenvatting:
Na de derde keer heb ik geen last meer gehad van een crash. Het effect is iets minder geworden maar op 3/4 schepje ga ik na drie weken nog steeds erg goed.
Energie: uitstekend!
Kracht: uitstekend!
Focus: goed.
Uithoudingsvermogen: Uitstekend!
Pomp: goed.

Voor de hardlopers onder ons:
Ik heb het ook voor hardlopen gebruikt. 20-25 minuten voor vertrek neem ik 0,5 schepje en knallen maar! Ik merk echt minuten verschil op mijn 10 km tijd.

Dit is een blijver in mijn supplementen. Of ik nou ga hardlopen of squatten, dit spul is top!

Ik heb maximize drie weken lang 3 x per week gebruikt. Ik vond het wel eens tijd voor een review.

5 weken geleden kreeg ik bij een bestelling van body & fitshop een proefzakje Maximize intense. Ik had nog geen ervaring met pre-workouts dus ik was wel benieuwd.
Voorheen gebruikte ik alleen whey en multivitaminen.

1e ervaring:
Het hele zakje gemengd met water (achteraf niet zo'n goed idee :D). maaltijd was zo'n 1,5 uur geleden.
Na zo'n 10 minuten kreeg ik steeds meer energie. Na 15 minuten hield ik het niet meer en ben ik op de fiets gesprongen. Eenmaal in de sportschool stond ik te stuiteren en kon ik alleen nog maar denken aan TRAINEN, TRAINEN, TRAINEN! Degene die de Powerthirst reclames kennen: dat gevoel!
Squats, weighted chin ups en schoulder press stonden op het programma.
Enorm veel energie, veel extra kracht, goede focus, veel uithoudingsvermogen en een goede pomp! Al vind ik pomp persoonlijk niet belangrijk.
Echt de training van mijn leven gehad en al mijn persoonlijke records verbroken!
Na anderhalf uur moest ik mezelf dwingen om te stoppen.
Vier uur later had ik nog steeds energie.
Daarna wel een enorme crash gehad, grieperig gevoel, misselijk en slecht geslapen. Ik werd vaak wakker en moest vaak plassen.

2e en 3e ervaring:
De 2e en 3e keer heb ik 3/4 schepje gebruikt. Energie, kracht, focus, pomp en uithoudingsvermogen weer sterk aanwezig. Op deadlift weer een persoonlijk record gesneuveld.
De crash was de 2e keer een heel stuk minder en de 3e keer nagenoeg afwezig.

Samenvatting:
Na de derde keer heb ik geen last meer gehad van een crash. Het effect is iets minder geworden maar op 3/4 schepje ga ik na drie weken nog steeds erg goed.
Energie: uitstekend!
Kracht: uitstekend!
Focus: goed.
Uithoudingsvermogen: Uitstekend!
Pomp: goed.

Voor de hardlopers onder ons:
Ik heb het ook voor hardlopen gebruikt. 20-25 minuten voor vertrek neem ik 0,5 schepje en knallen maar! Ik merk echt minuten verschil op mijn 10 km tijd.

Dit is een blijver in mijn supplementen. Of ik nou ga hardlopen of squatten, dit spul is top!
dan zou ik zeggen probeer noxipro eens :) daar heb ik ook als hardloper betere ervaringen mee Maximize Intense werkt goed maar persoonlijk vind ik NoxiPro net iets beter. tevens is de smaak Raspberry Lemonade erg lekker!

Bedankt voor je uitgebreide review. Daarom heb ik nu voor jou de Maximize Intense nu extra scherp geprijst :)

Ralf

Bedankt voor je uitgebreide review. Daarom heb ik nu voor jou de Maximize Intense nu extra scherp geprijst :)
Ralf

Nice! Jammer dat ik nog een bijna volle pot heb liggen, anders had ik hem gelijk besteld. Ach, misschien bestel ik alsnog :D

dan zou ik zeggen probeer noxipro eens :) daar heb ik ook als hardloper betere ervaringen mee Maximize Intense werkt goed maar persoonlijk vind ik NoxiPro net iets beter. tevens is de smaak Raspberry Lemonade erg lekker!
Ik heb een paar dagen geleden een review in het Noxipro topic geplaatst.
Verrassend genoeg werkt Noxipro werkt bij mij juist heel slecht. Geen energie, geen extra uithoudingsvermogen, geen extra kracht, ik wordt er alleen maar moe van.Ik heb een uur lang staan te gapen in de sportschool :(

Ik had een heerlijke training van mijn eerste sachet. Ik voelde wel een klein dipje, en mijn hart werd wel wat onrustig, ademen was ook anders. Ik werd een beetje duizelig @.@

Niets ongewoons dus... ;)

Hoe komt het dat hier zo'n mega korting op zit?:eek:

Hoe komt het dat hier zo'n mega korting op zit?:eek:

Sssht, niks zeggen maar inkopen ! :D
haha, oke ik moet zeggen dat deze wel heel scherp geprijsd is hoor.
Misschien mezelf toch maar overhalen om alwéér een bestelling te doen bij BnF, ik blijf zo maar aan de gang zeg haha.

Sssht, niks zeggen maar inkopen ! :D
haha, oke ik moet zeggen dat deze wel heel scherp geprijsd is hoor.
Misschien mezelf toch maar overhalen om alwéér een bestelling te doen bij BnF, ik blijf zo maar aan de gang zeg haha.

heeft volgens mij te maken dat 1.3dimethylpentylaimine. Verboden is in Amerika en dus ook niet meer geproduceerd word. i.i.g. Bestel ik toch ff een potje voor het op is :p

Omdat het zoooo laag is vind ik het gewoon bizar:D

Ze willen gewoon van hun voorraad af, best logisch toch?

Net ook een potje besteld.
Had eerst een sample gekregen & hier reageerde ik zeer goed op.
En nu deze zo laag geprijst staat kon ik het niet laten liggen :D

Zit hier creatine in?

Terug
Naar boven