- Waardering
- 89
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 89kg
- Vetpercentage
- 14%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Gatverdamme zeg, elke keer als ik een Bic Mac op heb voel ik me echt aangerand... Doe het dus ook niet meer, kleffe troep...
. En schijt aan die transvetzuren alles is tegenwoordig sleht. zoals ik hetlees is af en toe een big-mac lekker voor de bulk. En de justjes bij de big mac zijn btw nog wel gezonder als de justjes die veel mensen hier hebben 
. Vind zowieso als je dat pakt moet je je nergens over gewoon eter druk hoeven maken.Zo denk ik er ook over.mja niemand gaat naar de mac voor de goede voedingswaarden![]()
Transvetzuren
Transvetten zijn onverzadigde vetten. Door hun afwijkende chemische structuur hebben ze echter hetzelfde nadelige effect als verzadigde vetten. Met andere woorden: ze verhogen het cholesterolgehalte in het bloed en zijn dus ongunstig voor hart- en bloedvaten. Als bij de voedselproductie oliën worden gehard, ontstaan transvetten, oftewel transvetzuren. Transvetten komen vooral voor in koek, gebak, voorgebakken friet en hartige snacks.
ik weet niet hoe jullie erover denken, maar de regering promoot meer fruit etc om ons gezonder te doen eten, zouden ze niet beter er voor zorgen dat die troep overal uit is? er worden constant schadelijke gevolgen ontdekt door het eten van transvetten, en elke hoeveelheid is schadelijk voor het lichaamNog even een link voor de scheikundigen onder ons:
Transvetten