Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Probeer anders zelf een big mac te makenzoveel werk is dat niet. En veeeeel gezonder.

En toch is het lekker ... waarom zou je het anders eten?![]()
Ik snap werkelijk niet wat mensen doen in die verachtelijk gore tenten. Misschien komt het omdat ik een keer achter de schermen ben geweest, maar mij zie je ongeveer 1x per 10 jaar in een Mac of BK en al helemaal niet in die afvalkippentent KFC. Mensen weten niet meer hoe echte kip smaakt.
KFC is de leidraad zeker. Bah! Smerige tenten met dito volk. Allemaal pauper.
Zelfs in mn cut eet ik minimaal! 1x per week iets van de mac of uit de friture, en ben toch heel snel van 15-16% naar 6-7% gegaan zonder massa te verliezen, en zonder cardio gedaan te hebben.Ow en dat is erg. Niet zo aanstellen man..kvreet vaak genoeg die troep en merk niks nadeligs. Af en toe een mcchicken oid vind ik zelfs goed! Lekker veel extra kcal om op te groeienZelfs in mn cut eet ik minimaal! 1x per week iets van de mac of uit de friture, en ben toch heel snel van 15-16% naar 6-7% gegaan zonder massa te verliezen, en zonder cardio gedaan te hebben.
Shakes? Je bent toch geen breezerwijf? Die milkshakes barsten van de kh's. Smerige kh's welteverstaan!![]()

negatief karmasalvo