AndroidHealthClinic

mcdonalds, wat je echt binnenkrijgt

Probeer anders zelf een big mac te maken :) zoveel werk is dat niet. En veeeeel gezonder.

Ach, niets is lekkerder dan een kleffe hap van de Mac of BK. Hamburgers zouden hamburgers niet zijn als ze niet klef en vol calorieen zaten.

Mac heeft de lekkerste milkshakes.
De rest vind ik niet te vreten alleen hun frietjes.

damnit hoerenland hier, geen kfc & burgerking :mad:

exploiteer zelf een vestiging dan. Lijkt me een goed idee. Bouw een imperium uit en zorg dat je een paar vestigingen opent. Kan je goed geld verdienen. Heeft geen enkele Belg dat idee ooit in zijn hoofd gehad??

Ik snap werkelijk niet wat mensen doen in die verachtelijk gore tenten. Misschien komt het omdat ik een keer achter de schermen ben geweest, maar mij zie je ongeveer 1x per 10 jaar in een Mac of BK en al helemaal niet in die afvalkippentent KFC. Mensen weten niet meer hoe echte kip smaakt.
KFC is de leidraad zeker. Bah! Smerige tenten met dito volk. Allemaal pauper.

Ik snap werkelijk niet wat mensen doen in die verachtelijk gore tenten. Misschien komt het omdat ik een keer achter de schermen ben geweest, maar mij zie je ongeveer 1x per 10 jaar in een Mac of BK en al helemaal niet in die afvalkippentent KFC. Mensen weten niet meer hoe echte kip smaakt.
KFC is de leidraad zeker. Bah! Smerige tenten met dito volk. Allemaal pauper.

Whats up with all the negativity dude

jup vind ik ook. Zo goor zijn ze helemaal niet die burgers :D

Mac is in alles minder dan de BK. Behalve de shakes die zijn meesterlijk bij de mac.

Shakes? Je bent toch geen breezerwijf? Die milkshakes barsten van de kh's. Smerige kh's welteverstaan! :mad:

Ow en dat is erg. Niet zo aanstellen man..kvreet vaak genoeg die troep en merk niks nadeligs. Af en toe een mcchicken oid vind ik zelfs goed! Lekker veel extra kcal om op te groeien;) Zelfs in mn cut eet ik minimaal! 1x per week iets van de mac of uit de friture, en ben toch heel snel van 15-16% naar 6-7% gegaan zonder massa te verliezen, en zonder cardio gedaan te hebben.

Het is junkfood, boeit verder weinig waar het uit bestaat. Zal er zelf nooit komen, maar door een sporadische junkbui zal je niet op eens gruwelijk uit vorm raken of twintig jaar minder oud worden.

Ow en dat is erg. Niet zo aanstellen man..kvreet vaak genoeg die troep en merk niks nadeligs. Af en toe een mcchicken oid vind ik zelfs goed! Lekker veel extra kcal om op te groeien;) Zelfs in mn cut eet ik minimaal! 1x per week iets van de mac of uit de friture, en ben toch heel snel van 15-16% naar 6-7% gegaan zonder massa te verliezen, en zonder cardio gedaan te hebben.

Ecto..

Damn ik krijg honger van deze thread!!!!!!

Terug
Naar boven