StevenG
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 123
Ik heb een vraagje
Ik heb 2jaar geleden een laptop gekocht prijskaartje: 779euro
Na 1jaar was die laptop stuk, opgestuurd en ik kreeg een nieuwe
die weliswaar minder waard was: 675euro ongeveer..
Die nieuwe was STUK vanaf de 1ste dag!!
Heb ik 4keer jawel 4keer!!! terug op moeten sturen
om nu te horen dat ze geen vervangmodel hebben en ik mijn geld terug krijg..
de dagwaarde zou 450euro zijn.. heb ik mij boos gemaakt en wilde ze mij 500euro terug storten..
maar wtf
! heb ik dan nix rechten
ik heb een jaar met een kapotte laptop gezeten, elke keer terug moeten opsturen omdat zij hem niet konden repareren en omdat zij het niet kunnen herstellen krijg ik 379euro minder dan ik ooit heb betaald??
iemand enig idee wat mijn rechten hier zijn? ik was aan test-aankoop aan het denken om daar hulp te vragen..
---------- Toegevoegd om 15:18 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:13 ----------
is iemand lid bij test-aankoop en kan die in mijn plek ff belle? ik ben namelijk geen lid en je moet dat blijkbaar zijn..
Ik heb 2jaar geleden een laptop gekocht prijskaartje: 779euro
Na 1jaar was die laptop stuk, opgestuurd en ik kreeg een nieuwe
die weliswaar minder waard was: 675euro ongeveer..
Die nieuwe was STUK vanaf de 1ste dag!!
Heb ik 4keer jawel 4keer!!! terug op moeten sturen
om nu te horen dat ze geen vervangmodel hebben en ik mijn geld terug krijg..
de dagwaarde zou 450euro zijn.. heb ik mij boos gemaakt en wilde ze mij 500euro terug storten..
maar wtf
! heb ik dan nix rechten
ik heb een jaar met een kapotte laptop gezeten, elke keer terug moeten opsturen omdat zij hem niet konden repareren en omdat zij het niet kunnen herstellen krijg ik 379euro minder dan ik ooit heb betaald??iemand enig idee wat mijn rechten hier zijn? ik was aan test-aankoop aan het denken om daar hulp te vragen..
---------- Toegevoegd om 15:18 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:13 ----------
is iemand lid bij test-aankoop en kan die in mijn plek ff belle? ik ben namelijk geen lid en je moet dat blijkbaar zijn..