AndroidHealthClinic

Meerdere explosies in Londen (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

een complot . vreselijk voor het gewone volk
 
Origineel gepost door hellahelli
Dat begrijp ik, maar er is een standpunt wat ze duidelijk willen maken, wat is dat standpunt in dit geval?

uhm? dat ze ons haten en dood willen? 't is zomaar een gokje hoor... :rolleyes:
 
Ik dacht bovendien eerst aan een vergeldingsactie omdat Londen de spelen toegekend had gekregen om eerlijk te zijn.
 
Santoz zei:
Ik dacht bovendien eerst aan een vergeldingsactie omdat Londen de spelen toegekend had gekregen om eerlijk te zijn.

Ja ik ook, volgens mij is het de Franse geheime dienst!
 
Lauw zei:
Origineel gepost door hellahelli
Dat begrijp ik, maar er is een standpunt wat ze duidelijk willen maken, wat is dat standpunt in dit geval?

uhm? dat ze ons haten en dood willen? 't is zomaar een gokje hoor... :rolleyes:
Come on grow up, je begrijpt best wat ik bedoel. Ik doel op bv de steun van Engeland in de oorlog in Irak, of een andere reden.
 
hellahelli zei:
Come on grow up, je begrijpt best wat ik bedoel. Ik doel op bv de steun van Engeland in de oorlog in Irak, of een andere reden.

Omdat Blair zijn troepen niet wou terug trekken uit Irak .
 
waarom begrijpt men niet dat dit soort aanslagen niet uit naam van een god kan zijn, maar psychopaten die niets hebben om voor te leven, die alles hebben om voor te sterven, die geen respect meer hebben voor alle soort leven :(

de britten zullen groeien na deze ervaring, zelfde als de amerikanen

en niemand heeft boter op z'n hoofd in deze kwestie :mad: , why cant we all get along ?
 
Laatst bewerkt:
is het weer zo ver? Kreeg ik eindelijk het gevoel dat het weer veilig is om uit huis te komen, nu kan ik weer binnen blijven : P schijt terroristen, om moe van te worden. Hoe gek een terrorist ook mag zijn, die persoon doet dit niet voor niets. Hoe hard het ook klinkt.
 
Laatst bewerkt:
SageFrancis zei:
is het weer zo ver? Kreeg ik eindelijk het gevoel dat het weer veilig is om uit huis te komen, nu kan ik weer binnen blijven : P schijt terroristen, om moe van te worden

Na berichten vanochtend in alle kranten dat Nederlanders zich weer veiliger voelen, kan dit morgen gerectificeerd worden.

Ik verwacht nog grote problemen tussen moslims en andere inwoners van europa. Hoe je het ook wendt of keert, de moslims zullen er op aangekeken worden. Ook al is het, volgens 'kenners', maar een klein gedeelte die het verpest.
 
Jordees zei:
Na berichten vanochtend in alle kranten dat Nederlanders zich weer veiliger voelen, kan dit morgen gerectificeerd worden.

Ik verwacht nog grote problemen tussen moslims en andere inwoners van europa. Hoe je het ook wendt of keert, de moslims zullen er op aangekeken worden. Ook al is het, volgens 'kenners', maar een klein gedeelte die het verpest.

hier heb je dus je begin. Hier begint de haat. "de moslims zullen er op aan gekeken worden".Die onzin moet stoppen, dit is juist de reden waarom extremisten zo zijn and i don't blame them. Als de wereld zich tegen je keert, dan heb je direct de neiging om je soort genoten op te zoeken en terug te vechten.
 
Jordees zei:
Na berichten vanochtend in alle kranten dat Nederlanders zich weer veiliger voelen, kan dit morgen gerectificeerd worden.

Ik verwacht nog grote problemen tussen moslims en andere inwoners van europa. Hoe je het ook wendt of keert, de moslims zullen er op aangekeken worden. Ook al is het, volgens 'kenners', maar een klein gedeelte die het verpest.

zal helaas niet enkel moslims zijn, maar iedereen met een "tintje" :windup: :sob:
 
In het kort (volgens mij het beste) samengevat:

De strijd tussen ultraconservatief Christendom (VS) en radicale Islam (midden oosten) wordt tegenwoordig in het midden uitgevochten, recht boven onze hoofden.

Wie de documentaire van Ericr bekeken heeft kan concluderen dat het allemaal is begonnen met de strijd tussen die 2 uitersten. Als wij ons distantieren van die strijd, en géén F16's naar Aruba laten vliegen om een Amerikaanse breezer te zoeken terwijl elke dag in ons eigen land kinderen verdwijnen, dan zijn we misschien een beetje op de goede weg, voor onszelf.
 
_41277449_bus_close_reader.jpg

_41277651_bus_side.jpg

_41276789_aldgate_evac.jpg

_41276959_doctor_city1110.jpg

_41277737_trapped_keith_tagg.jpg
 
roxxe zei:
zal helaas niet enkel moslims zijn, maar iedereen met een "tintje" :windup: :sob:

Nou dat valt wel mee hoor. Geen Antilliaan, Chinees of Chileen wordt aangekeken op deze drama's van terrorisme.
Maar als de jonge Noord-Afrikanen staan te juichen op de brug bij jou achter omdat er weer bommen zijn ontploft dan hebben ze de haat toch echt aan zichzelf te danken.

Een tijd lang was het héél erg in de mode om te roepen:
'..en dat alléén maar omdat ie een teintje heeft!'.

...Denk je nu echt dat mensen andere mensen alléén maar veroordelen op kleurtjes? :roflol:
Nee, er zijn gewoon bepaalde bevolkingsgroepen op deze aarde die er andere maatstaven en wetten op nahouden en die worden makkelijker aangewezen omdát ze uiterlijke kenmerken als overeenkomst hebben.
 
roxxe zei:
zal helaas niet enkel moslims zijn, maar iedereen met een "tintje" :windup: :sob:

Jammergenoeg.

Er zijn genoeg volksstammen die hier niets mee te maken (willen) hebben. Ik betreur dan ook dat eigenlijk iedereen hier de dupe van is.

Op deze manier creeer je volgens mij meer verdeeldheid tussen verschillende bevolkinsgroepen dan dat je aan eenheid kan creeren.

erg jammer allemaal.
 
Ik voel mee met de Britten maar ik voel ook mee met de Irakezen die dit dagelijks 10 keer erger meemaken en in veel slechtere omstandigheden leven.
 
Diep triest weer... Wederom een zinloze aanslag die uiteindelijk ook vrij weinig effect zal hebben.
 
vreselijk, ik heb er geen woorden voor..........
 
hoeveel moeten en nog komen
hoeveel moeten er nog gaan

laat dit zinloos geweld stoppen
als we willen blijven bestaan
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

ziet er -raar om te zeggen- goed in elkaar gestoken uit,

:mad:
 
Back
Naar boven