hellahelli zei:Is er al meer duidelijkheid over wat de specifieke "reden" achter de aanslag is?
Om Londen te verlammen. Dat is gelukt. Aantal doden schijnt in de dubbele cijfers te lopen maar wat dat betekent konden ze nog niet zeggen
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
hellahelli zei:Is er al meer duidelijkheid over wat de specifieke "reden" achter de aanslag is?
CitizenDildo zei:Toevallig een tijdje terug een presentatie gedaan, over moslims etc. Veel onderzoek naar gedaan met de klas, sommige dingen...damn
bijv. bij minstens 3.miljoen doden(westerlingen) zullen ze tevreden zijn.
Dat soort dingen dus.. En je hebt helemaal gelijk Lauw
ReyMysterio zei:Als de politiek ook eens wat opener zou zijn over wat er echt allemaal gebeurt kunnen we de oorzaken harder aanpakken!
De politiek is niet direct betrokken hierbij!
De burgers mogen het ontgelden voor de fouten van de politiek!
Deze aanslag is naar Blair gericht en niet naar die onschuldige burgers die gewond en gedood zijn.
Zo lang de politiek halve waarheden verteld blijven de burgers het doelwit want ook bij deze aanslag was men al op de hoogte dat er wat stond te gebeuren!
pat21 zei:
CitizenDildo zei:Zo is dat!
De pest is dat politiek af en toe voor mn gevoel een synoniem is voor misdadiger.
Ook baal ik er altijd nog van,(maar ach, dat zul je altijd zien), dat 9 van de 10 politici, TOTAAL geen charisma en leiderschap kwaliteiten bezit, in what' so ever. Om het maar even hard te zeggen'de zwakkere leiden een land'', voor mijn gevoel, maar kijk eens om je heen, Balkenende, Blair etc..
Edit: @ Klempic Niks bullshit, ik zal de bronnen nog wel eens opzoeken. Je denkt toch niet serieus dat ik hier onzin sta te verkopen he.

ReyMysterio zei:
bumphellahelli zei:Dat begrijp ik, maar er is een standpunt wat ze duidelijk willen maken, wat is dat standpunt in dit geval?
ReyMysterio zei: