Fitness Seller

Meerdere explosies in Londen

Bezoekers in dit topic

hellahelli zei:
Is er al meer duidelijkheid over wat de specifieke "reden" achter de aanslag is?

Om Londen te verlammen. Dat is gelukt. Aantal doden schijnt in de dubbele cijfers te lopen maar wat dat betekent konden ze nog niet zeggen
 
Dat begrijp ik, maar er is een standpunt wat ze duidelijk willen maken, wat is dat standpunt in dit geval?
 
CitizenDildo zei:
Toevallig een tijdje terug een presentatie gedaan, over moslims etc. Veel onderzoek naar gedaan met de klas, sommige dingen...damn

bijv. bij minstens 3.miljoen doden(westerlingen) zullen ze tevreden zijn.

Dat soort dingen dus.. En je hebt helemaal gelijk Lauw

wat lul je nou? waar heb je dat gelezen? heb je een bron? wat een bullshit
 
ReyMysterio zei:
Als de politiek ook eens wat opener zou zijn over wat er echt allemaal gebeurt kunnen we de oorzaken harder aanpakken!
De politiek is niet direct betrokken hierbij!
De burgers mogen het ontgelden voor de fouten van de politiek!
Deze aanslag is naar Blair gericht en niet naar die onschuldige burgers die gewond en gedood zijn.
Zo lang de politiek halve waarheden verteld blijven de burgers het doelwit want ook bij deze aanslag was men al op de hoogte dat er wat stond te gebeuren!

Zo is dat!


De pest is dat politiek af en toe voor mn gevoel een synoniem is voor misdadiger.

Ook baal ik er altijd nog van,(maar ach, dat zul je altijd zien), dat 9 van de 10 politici, TOTAAL geen charisma en leiderschap kwaliteiten bezit, in what' so ever. Om het maar even hard te zeggen'de zwakkere leiden een land'', voor mijn gevoel, maar kijk eens om je heen, Balkenende, Blair etc..

Edit: @ Klempic Niks bullshit, ik zal de bronnen nog wel eens opzoeken. Je denkt toch niet serieus dat ik hier onzin sta te verkopen he.
 
pat21 zei:
WTF heeft Bush hier nou mee te maken man

Bush heeft zijn aars open gesteld zodat Blair en Balkie erin konden kruipen!
Dus indirect is Bush mede schuldig aan dit drama.
Door valse info te geven moeten wij vrezen voor ons leven door aanslagen die her en der kunnen plaats vinden!
Mijn stelling politiek= onschendbaar voor dood door schuld alle mensen die sneuvelen zijn ( indirect ) vermoord door Blair en Bush.
 
12 doden tot nu toe
 
Terrorisme is een probleem van elk continent en elk land. Kijk naar Europa, Amerika, Azië. Overal zijn die geloofsmongolen die moorden uit idealisme.
 
CitizenDildo zei:
Zo is dat!


De pest is dat politiek af en toe voor mn gevoel een synoniem is voor misdadiger.

Ook baal ik er altijd nog van,(maar ach, dat zul je altijd zien), dat 9 van de 10 politici, TOTAAL geen charisma en leiderschap kwaliteiten bezit, in what' so ever. Om het maar even hard te zeggen'de zwakkere leiden een land'', voor mijn gevoel, maar kijk eens om je heen, Balkenende, Blair etc..

Edit: @ Klempic Niks bullshit, ik zal de bronnen nog wel eens opzoeken. Je denkt toch niet serieus dat ik hier onzin sta te verkopen he.

of minister donner, die kerel leeft nog in de jaren '50! :rolleyes:
 
Ik hoor hier angst dat het wel eens in onze landjes kan gebeuren, en die angst is imo terecht. Ik zeg het je, als ze ergens (stations, dichtbevolkte plaatsen, metro's,...) een bom willen binnensmokkelen doen ze dat gewoon, simple as that. Het is gewoon onmogelijk om een waterdicht systeem te ontwikkelen dat alles kan tegenhouden/controleren wat maar een potentieel gevaar kan betekenen.
Waarom zouden ze niet voor België of Nederland kiezen?
Brussel is hoofdstad van Europa, hoofdzetel van de NAVO is hier gevestigd evenals verschillende hoofdzetels van Europese instanties. Wat dacht je van wereldhavens als Antwerpen en Rotterdam? Of een politieke zwaargewicht-stad als Den Haag?
Je hebt de doelwitten maar voor het uitkiezen.
Ik wil maar zeggen dat het bijna onoverkomelijk is...

Het is echt een nieuw type van oorlog voeren, en imo een verschrikkelijke, efficiënte en oncontroleerbare manier...

En om af te sluiten wil ik effe zeggen dat we hier beter een kwestie als Palestijnen vs Joden kunnen weglaten, wij als West-Europeanen hebben geen flauw idee van wat daar allemaal meespeelt, die situatie is zo ingewikkeld geworden over de tijd heen dat er gewoon geen enkele partij is die gelijk heeft of anders: allebei hebben ze gelijk... Wij kunnen ons ook niet voorstellen dat iemand zichzelf van het leven kan beroven voor een ideaal dus heeft het ook geen zin om daarin verklaringen te gaan zoeken imo...
 
12 doden en 80 gewonden
 
12 doden en 185 gewonden bevestigd
 
Dit stond ook nog op een ander forum. Weet niet van welke bron het komt.

The al qaida confession

[Afbeelding niet meer beschikbaar]


Ok I found this on the same site, cant guarrantee it's a correct translation!!!!


In the name of God, the merciful, the compassionate, may peace be upon the cheerful one and the dauntless fighter, Prophet Muhammad, God’s peace be upon him. O nation of Islam and nation of Arabism: Rejoice for it is time to take revenge from the British Zionist Crusader Government in retaliation for the massacres Britain is committing in Iraq and Afghanistan. The heroic mujahidin have carried out a blessed raid in London. Britain is now burning with fear, terror, and panic in its northern, southern, eastern, and western quarters. We have repeatedly warned the British Government and people. We have fulfilled our promise and carried out our blessed military raid in Britain after our mujahidin exerted strenuous efforts over a long period of time to ensure the success of the raid. We continue to warn the governments of Denmark and Italy and all the Crusader governments that they will be punished in the same way if they do not withdraw their troops from Iraq and Afghanistan. He who warns is excused
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]


Top van de bus is echt volledig weg.
 
De zelfdoder stond dus achterin hé!
Zo aan de uitgeklapte gedeelte te zien.
In Engeland kun je toch zo instaoppen in de bus aan de achterkant?
 
Damnn..... das een behoorlijke boem geweest!
 
Back
Naar boven