AndroidHealthClinic

Meerdere explosies in Londen

klempic zei:
weet je, de grootste grap van de wereld is dat de goeie eigenlijk de oorzaak is van al het slechte. amerika moet zich gewoon terugtrekken uit arabische staten.
Bush is de grootste terrorist van de wereld, hoeveel mensen zijn er bijv alleen al in Irak omgekomen sinds ze daar zijn.elke dag bomaanslagen en tientallen doden.daar hoor je sporadisch ies van. Wie heeft Saddam aan macht geholpen? Wie heeft vietnamezen tegen elkaar gezet? who invented the nuclear bomb? or the napalm bomb?

Sartre:' Iemand die 1 of 2 mensen vermoord is een moordenaar. Iemand die duizenden mensen vermoord is een held ( bevel van generaal of president'

:clap: Daar heb je een punt, er zit zeker een kern van waarheid in. Die Bush vind ik trouwens maar een debiele cowboy die uit is op die OLIE daar in die zandbak.Zeker nu de fossiele brandstoffen echt beginnen op te raken, gaat het steeds belangerijker worden, wie daar het voor het zeggen heeft, en dus de olie, dus geld,dus macht.

Dit topic gaat wel razend snel btw! :eek:

Er is minimaal een zelfmoordenaar geweest die zich in een bus heeft opgeblazen hoor ik net dat zijn nog de grootste gekken :eek:

PS: Vanaf deze post gaan we niet verder mekkeren hoe we (vermeende) terroristen zelf gaan aanpakken ofzo.

Heeft ging fl**ker met deze discussie te maken. Die post maak je maar op Stormfront.

big kelvin zei:
Jongens volgens mij vergeten wij iets nu we het toch over geschiedenis hebben wat al jaren geleden met de moslims is gebeurt door amerika en ons de westerse mens mensen ophangen kinderen vermoorden ik praat niks goed maar ik vind het niet gek je wordt verdacht van bommen hebt er geen maar wel een oorlog beginnen we vragen er zelf om 11september was een vergelding van hun had het daar bij laten zitten en het was over maar nee amerika wil weer laten zien wat ze kunne en ja dan krijg je dit je eigen schuld alleen jammer voor de mensen die er niks mee te maken hebben.En wat daar allemaal gebeurt in irak wat wij niet mogen weten wegwezen en dan beginnen over mensen nee wij (mensen) zijn nog erger dan dieren en zo is het nou eenmaal en er zal geen samenleving kunne bestaan tussen hun en ons want hun vinden zichzelf en wij ook dus dan maar oorlog ik heb toen al is gezegt pleur er een atoombom op irak daar heeft amerika geen probleem mee wijzent op heroschima owja de onschuldigen er zijn daar geen onschuldigen die gekken denken allemaal hetzelfde allah wegvagen.

pain in the ass om het te lezen.maar ben het met je eens. amerikaans imperialisme zet alleen maar kwaad bloed bij vele volkoren.

Op RTL5 net beelden van een mobiele telefoon filmpje schijnt te zien zijn op op sky!

Ik kan alleen geen link vinden van sky iemand anders???

Zijn er nog foto´s beschikbaar?

Ik zit op mijn werk en kan niet naar andere site´s surfen, Zit een blok op.. :(

klempic zei:
weet je, de grootste grap van de wereld is dat de goeie eigenlijk de oorzaak is van al het slechte. amerika moet zich gewoon terugtrekken uit arabische staten.
Bush is de grootste terrorist van de wereld, hoeveel mensen zijn er bijv alleen al in Irak omgekomen sinds ze daar zijn.elke dag bomaanslagen en tientallen doden.daar hoor je sporadisch ies van. Wie heeft Saddam aan macht geholpen? Wie heeft vietnamezen tegen elkaar gezet? who invented the nuclear bomb? or the napalm bomb?

Sartre:' Iemand die 1 of 2 mensen vermoord is een moordenaar. Iemand die duizenden mensen vermoord is een held ( bevel van generaal of president'
Zal ik je maar even uit je droom helpen dan?
Moslimextremisten houden pas op met het plegen van aanslagen als de hele wereld net zo fanatiek moslim is als zijzelf.

Je hebt gelijk dat Bush een moordenaar is. Maar de oorlog in Irak is echt niet het belangrijkste argument van die zwijnen om onschuldige mensen op te blazen.

Lauw zei:
Zal ik je maar even uit je droom helpen dan?
Moslimextremisten houden pas op met het plegen van aanslagen als de hele wereld net zo fanatiek moslim is als zijzelf.

Je hebt gelijk dat Bush een moordenaar is. Maar de oorlog in Irak is echt niet het belangrijkste argument van die zwijnen om onschuldige mensen op te blazen.

Toevallig een tijdje terug een presentatie gedaan, over moslims etc. Veel onderzoek naar gedaan met de klas, sommige dingen...damn

bijv. bij minstens 3.miljoen doden(westerlingen) zullen ze tevreden zijn.

Dat soort dingen dus.. En je hebt helemaal gelijk Lauw

• Topic Starter Topic Starter
Jammer dat we niet bij de feitelijkheden kunnen blijven maar moeten verzanden in zaken die indirect misschien met deze aanslagen te maken hebben.

Er zijn al genoeg topics geweest over de nu aangehaalde zaken, kwesties waar voor en tegenstanders toch nooit uit komen.

Om Joe Jackson (Real Men) nog maar eens te qouten :

Man makes a gun - man goes to war
Man can kill and man can drink
And man can take a wh*re
Kill all the blacks - kill all the reds
And if there’s war between the coïtuses
Then there’ll be no people left

indirect!?
:rolleyes:
De aanslagen zijn door moslim extremisten gepleegd, dan is het geen wonder dat daar de discussie over gaat.

Het is echt erg om te zien dat Al-Qaida nog steeds haar slachkracht niet verloren heeft. Ik begin steeds banger te worden dat Nederland ook wel eens binnenkort aan de beurt zou kunnen zijn. Ik zit vaak in de Amsterdamse metro, vond het de laatste tijd al niet meer zo relaxed, maar nu nog minder.

EricR zei:
Jammer dat we niet bij de feitelijkheden kunnen blijven maar moeten verzanden in zaken die indirect misschien met deze aanslagen te maken hebben.

Er zijn al genoeg topics geweest over de nu aangehaalde zaken, kwesties waar voor en tegenstanders toch nooit uit komen.

And man can take a wh*re

gelijk heb je!

Jammer dat het vooroordeel wat veel mensen over BB'ers hebben hier door sommige mensen duidelijk wordt bevestigd :rolleyes:

@ ReyMysterio

Zou je ze kunnen uploaden en hier neerzetten?

Zelfs de links pakt tie niet!

Lijkt wel of we op mijn werk een code oranje hebben met die internetblokkers. Benieuwd hoelang het duurt voordat ik hier niet meer kan komen! :D

Zelda zei:
Het is echt erg om te zien dat Al-Qaida nog steeds haar slachkracht niet verloren heeft. Ik begin steeds banger te worden dat Nederland ook wel eens binnenkort aan de beurt zou kunnen zijn. Ik zit vaak in de Amsterdamse metro, vond het de laatste tijd al niet meer zo relaxed, maar nu nog minder.

Dan ga ik je nog banger maken, :( ik hoorde net over MSN, van verscheidene mensen al , dat ze hoorde, dat men aanslagen in Nederland verwachten....

Is er al meer duidelijkheid over wat de specifieke "reden" achter de aanslag is?

ik hoorde t op de radio tijdens t werk. vreselijk :(

dit is bush zn eigen schuld door alqaida te laten zitten en achter saddam te gaan.

Denk dat ze in de Botlek ook al aan het rondkijken zijn. Laat daar wat ontploffen en er drijft een gifwolk over heel Rotterdam en randgemeenten

EricR zei:

And man can take a wh*re

Als de politiek ook eens wat opener zou zijn over wat er echt allemaal gebeurt kunnen we de oorzaken harder aanpakken!
De politiek is niet direct betrokken hierbij!
De burgers mogen het ontgelden voor de fouten van de politiek!
Deze aanslag is naar Blair gericht en niet naar die onschuldige burgers die gewond en gedood zijn.
Zo lang de politiek halve waarheden verteld blijven de burgers het doelwit want ook bij deze aanslag was men al op de hoogte dat er wat stond te gebeuren!

Terug
Naar boven