XXL Nutrition

Meerdere explosies in Londen

Bezoekers in dit topic

G8? Datum lijkt me een beetje zinloos?

PS: Voor de duidelijkheid, dat over Den Haag meen ik natuurlijk niet serieus.
 
Peoples zei:
Wat denk je van de palastijnen?? Die blazen zich zelf op!
Maar dat maakt hen nog geen helden! Het zijn allemaal losers die denken met geweld dingen te kunnen oplossen.

als je voorgeschiedenis niet kent dan moet je niks zeggen. palestijnen hebben heel wat te verduren sinds de zogenaamde zionisten en amerikanen hun onderdrukken
 
pat21 zei:
Zijn er al theorien over 7/7? Wat is er magisch aan deze datum? 7 bommen?

7x7 = 49 het tweede cijfer is een 9 :eek: :eek:
 
Peoples zei:
Ik weet er al te veel van! Gaf het alleen maar aan dat geweld geen reet oplost, wat de kwestie ook is.

Jongens volgens mij vergeten wij iets nu we het toch over geschiedenis hebben wat al jaren geleden met de moslims is gebeurt door amerika en ons de westerse mens mensen ophangen kinderen vermoorden ik praat niks goed maar ik vind het niet gek je wordt verdacht van bommen hebt er geen maar wel een oorlog beginnen we vragen er zelf om 11september was een vergelding van hun had het daar bij laten zitten en het was over maar nee amerika wil weer laten zien wat ze kunne en ja dan krijg je dit je eigen schuld alleen jammer voor de mensen die er niks mee te maken hebben.En wat daar allemaal gebeurt in irak wat wij niet mogen weten wegwezen en dan beginnen over mensen nee wij (mensen) zijn nog erger dan dieren en zo is het nou eenmaal en er zal geen samenleving kunne bestaan tussen hun en ons want hun vinden zichzelf en wij ook dus dan maar oorlog ik heb toen al is gezegt pleur er een atoombom op irak daar heeft amerika geen probleem mee wijzent op heroschima owja de onschuldigen er zijn daar geen onschuldigen die gekken denken allemaal hetzelfde allah wegvagen.
 
Lekker leesbare tekst
 
Een tak van de Al-....... heeft de aanslag opgeeist!
Het gaat om een europese tak van Al-......
Verder heeft deze groep geeist dat de Denen en de Italianen zich terug moeten trekken uit Irak.

Ik zit er aan te denken om zelf een echte knokploeg op te richten om die baardapen naar hun (w)al(h)(a)l(l)a te sturen!
 
klempic zei:
als je voorgeschiedenis niet kent dan moet je niks zeggen. palestijnen hebben heel wat te verduren sinds de zogenaamde zionisten en amerikanen hun onderdrukken

Hoho, zoals ik al eerder heb gepost is dit om aan te geven dat geweld niks oplost.

Ik ken de voorgeschiedenis maar al te goed en met de paplepel ingegoten.
Het is een zeer ingewikkelde situatie daar maar daar praten we wel een andere keer over
 
pat21 zei:
Lekker leesbare tekst

Idd kelvin het lijkt inhoudelijk wel te kloppen maar gebruik in godsnaam wat meer opmaak, interpuncties en allinea's enzo ;)
 
Beetje naief om te denken dat het na 11 september over was als Amerika niets terug gehad gedaan. Naief? Nee oerstom das een beter woord
 
MightyDuck zei:
Idd kelvin het lijkt inhoudelijk wel te kloppen maar gebruik in godsnaam wat meer opmaak, interpuncties en allinea's enzo ;)
Ik zal het proberen. :cool:
 
ReyMysterio zei:
Een tak van de Al-....... heeft de aanslag opgeeist!
Het gaat om een europese tak van Al-......
Verder heeft deze groep geeist dat de Denen en de Italianen zich terug moeten trekken uit Irak.

Ik zit er aan te denken om zelf een echte knokploeg op te richten om die baardapen naar hun (w)al(h)(a)l(l)a te sturen!



I'm in!!! :yell: :fire:


Pff, ik weet nu al dat ze de Denen en Italianen toch niet laten terug trekken(Duur, niet handig , kost tijd.etc)

De pest is , dat Al-..... gewoon 1 groot netwerk is, dat verspreid is over de hele wereld, als het nou een nationaal leger was geweest....Maar ze weten pre-CIES hoe ze ons 'westerlingen'moeten aanpakken en angst inboezemen

@ pat21, ever heard of Nostradamus? [Link niet meer beschikbaar]

Leuk om te lezen als je levensmoe bent en het al zo somber inziet! :thumbup:
 
ReyMysterio zei:
Een tak van de Al-....... heeft de aanslag opgeeist!
Het gaat om een europese tak van Al-......
Verder heeft deze groep geeist dat de Denen en de Italianen zich terug moeten trekken uit Irak.

Ik zit er aan te denken om zelf een echte knokploeg op te richten om die baardapen naar hun (w)al(h)(a)l(l)a te sturen!

En als men weet dat het een tak van de Al-qaeda is, waarom worden die mannen dan niet eerder aangepakt?

Alsof zo'n gast met de BBC belt en zegt:
"uuuuuf, je sjpreken ali soram, uuuuuf. ik heb maken die bom uuuuf. ik van Al-Qaeda van Europeesje tak jaaaaaaaa? jij heb begrepen uuuuuf?"

laat de media oprotten met die onzin!
 
Iguana zei:
Naieve linkse rukker :mad:
Ik zit hier potverdomme te trillen van woede wat een k*twereld en dan zijn er nog mensen die het opnemen voor die beesten ook.
Potverdomme haal je kop uit het zand. :eek:
Gelukkig heb ik een nummer van een forummember ontvangen die nu loeihard opstaat en me erdoorheen sleept. :cool:

weet je, de grootste grap van de wereld is dat de goeie eigenlijk de oorzaak is van al het slechte. amerika moet zich gewoon terugtrekken uit arabische staten.
Bush is de grootste terrorist van de wereld, hoeveel mensen zijn er bijv alleen al in Irak omgekomen sinds ze daar zijn.elke dag bomaanslagen en tientallen doden.daar hoor je sporadisch ies van. Wie heeft Saddam aan macht geholpen? Wie heeft vietnamezen tegen elkaar gezet? who invented the nuclear bomb? or the napalm bomb?

Sartre:' Iemand die 1 of 2 mensen vermoord is een moordenaar. Iemand die duizenden mensen vermoord is een held ( bevel van generaal of president'
 
Jordees zei:
En als men weet dat het een tak van de Al-qaeda is, waarom worden die mannen dan niet eerder aangepakt?

Alsof zo'n gast met de BBC belt en zegt:
"uuuuuf, je sjpreken ali soram, uuuuuf. ik heb maken die bom uuuuf. ik van Al-Qaeda van Europeesje tak jaaaaaaaa? jij heb begrepen uuuuuf?"

laat de media oprotten met die onzin!


Jij denkt er wel makkelijk over :rolleyes:
 
big kelvin zei:
Jongens volgens mij vergeten wij iets nu we het toch over geschiedenis hebben wat al jaren geleden met de moslims is gebeurt door amerika en ons de westerse mens mensen ophangen kinderen vermoorden ik praat niks goed maar ik vind het niet gek je wordt verdacht van bommen hebt er geen maar wel een oorlog beginnen we vragen er zelf om 11september was een vergelding van hun had het daar bij laten zitten en het was over maar nee amerika wil weer laten zien wat ze kunne en ja dan krijg je dit je eigen schuld alleen jammer voor de mensen die er niks mee te maken hebben.En wat daar allemaal gebeurt in irak wat wij niet mogen weten wegwezen en dan beginnen over mensen nee wij (mensen) zijn nog erger dan dieren en zo is het nou eenmaal en er zal geen samenleving kunne bestaan tussen hun en ons want hun vinden zichzelf en wij ook dus dan maar oorlog ik heb toen al is gezegt pleur er een atoombom op irak daar heeft amerika geen probleem mee wijzent op heroschima owja de onschuldigen er zijn daar geen onschuldigen die gekken denken allemaal hetzelfde allah wegvagen.

Slap argument. Wat hebben een stel Londonse burgers nou met Amerikaanse gruweldaden tegen moslims te maken?
Sterker nog, statitisch gezien is de kans is erg groot dat die zwijnen mensen hebben vermoord die faliekant tegen het buitenlandse beleid van Amerika zijn.
 
Jordees zei:
En als men weet dat het een tak van de Al-qaeda is, waarom worden die mannen dan niet eerder aangepakt?

Alsof zo'n gast met de BBC belt en zegt:
"uuuuuf, je sjpreken ali soram, uuuuuf. ik heb maken die bom uuuuf. ik van Al-Qaeda van Europeesje tak jaaaaaaaa? jij heb begrepen uuuuuf?"

laat de media oprotten met die onzin!

2 site's melden het nieuws!
het is geen leugen, maar bevestigd door de plegers zelf!

ff reuters checken.

Iemand anders ook zin om naar de stad te gaan en een paar van die aanbidders naar de hel te sturen?
 
Brutez zei:
Ik denk het niet, maar de tijd zal ons leren..

Wie was er actiever in Iraq. Frankrijk of NL?

Juist.
 
klempic zei:
weet je, de grootste grap van de wereld is dat de goeie eigenlijk de oorzaak is van al het slechte. amerika moet zich gewoon terugtrekken uit arabische staten.
Bush is de grootste terrorist van de wereld, hoeveel mensen zijn er bijv alleen al in Irak omgekomen sinds ze daar zijn.elke dag bomaanslagen en tientallen doden.daar hoor je sporadisch ies van. Wie heeft Saddam aan macht geholpen? Wie heeft vietnamezen tegen elkaar gezet? who invented the nuclear bomb? or the napalm bomb?

Sartre:' Iemand die 1 of 2 mensen vermoord is een moordenaar. Iemand die duizenden mensen vermoord is een held ( bevel van generaal of president'


So true , maar het komt altijd van 2 kanten. Actie- reactie. En dan.... wie is er het eerste begonnen. Een eindeloze discussie dus.


! iemand moet gewoon zo slim zijn om te zeggen: we stoppen ermee.
Maar wie gaat die eerste stap zetten. ???
 
ReyMysterio zei:
2 site's melden het nieuws!
het is geen leugen, maar bevestigd door de plegers zelf!

ff reuters checken.

Als er een europese tak is van Al-qaeda dan is dat een bekend gegeven. het lijkt me niet dat zo'n halvegare dat eerst vermeld. Die zegt gewoon: "Al-qaeda" en hangt op.

Als men op basis daarvan kan concluderen dat het een europese tak is, dan hadden ze deze halvegaren van tevoren kunnen opruimen.

Vaak houden ze zulke groepen al in de gaten en weten ze van de activiteiten. Echter wachten ze tot er iets zoals dit gebeurt voordat er actie ondernomen wordt (zolang je niets doet, ben je geen dader...).
 
Back
Naar boven