- Waardering
- 0
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

niets nieuws onder de zon. trouwens EricR wat is er met je reputatie van boomknuffelaar gebeurd
Ja Eric, ik wacht ook met smart hoe je dit gaat relativeren![]()
Hier gaat het wel om een selectief groep. Dus de bewering dat het minderheid verpest voor de meerderheid klopt nog steeds.Diezelfde Marokkanen waarvan links al jaren beweert dat een kleine minderheid het verpest voor een meerderheid?
Hier gaat het wel om een selectief groep. Dus de bewering dat het minderheid verpest voor de meerderheid klopt nog steeds.
Louter een correlatie zoeken tussen etniciteit en criminaliteit is gewoonweg belachelijk. Hierover al basisbedenkingen formuleren is wel erg simpel.
Gorillo...kuch EricR zou beter moeten weten.
We spreken hier over 1 stad en dan gaat het om een meerderheid.Hier gaat het wel om een selectief groep. Dus de bewering dat het minderheid verpest voor de meerderheid klopt nog steeds.
Louter een correlatie zoeken tussen etniciteit en criminaliteit is gewoonweg belachelijk. Hierover al basisbedenkingen formuleren is wel erg simpel.
Hier gaat het wel om een selectief groep. Dus de bewering dat het minderheid verpest voor de meerderheid klopt nog steeds.

Feit = feit. Of er wel of geen correlatie is doet er niet toe. Het is gewoon een vaststaand, onderzocht feit. Dus de meerderheid verpest het voor de minderheid.![]()
De meerderheid van de jongeren verpest het voor de meerderheid van de volledige groep waar ze deel van uitmaken. Of denk je dat de groep vanaf 24 jaar net zo crimineel is? 70 jarige opaatjes die op hun scooter tasjes aan het roven zijn?
Ik dacht dat er meer Marokkaanse jongeren dan ouderen waren?
En criminaliteit houd niet op bij de eerder gedefinieerde versie van delicten. Ik kan me nog een nieuwbericht herinneren met een of andere fraude, die massaal werd toegepast door Marokkanen. (Hoe of wat precies, ik weet het niet meer, maar het had met een of andere vage constructie te maken, dubbel kinderbijslag ontvangen ofzo?)
toch steeds proberen om ernstige feiten te ontkennen en er een mutliculturele linkse zwaai aan te geven.Die fraude is nog in onderzoek maar ook daar zijn de cijfers inderdaad niet opbeurend te noemen voor de Marokkaanse gemeenschap.
Je hebt al enige nuance toegevoegd zie ik, maar over de correlatie tussen de variabelen etniciteit en criminaliteit is nu juist net geen twijfel, dit is de essentie van het onderzoek. Echter, staat dit niet noodzakelijk gelijk aan een oorzakelijk verband. Alsware men crimineel zou zijn OMDAT men allochtoon is. Nee, aangezien de correlatie vermoedelijk eveneens aanwezig is met werkgelegenheid, status, armoede, maatschappelijke kansen. Deze variabelen zijn meer aannemelijk aan te merken als causaal verband houdend met criminaliteit.
Of heb je reden om dit onderzoek in twijfel te trekken?
mensen zoals jij bestaan helaas toch echtHier gaat het wel om een selectief groep. Dus de bewering dat het minderheid verpest voor de meerderheid klopt nog steeds.
Hahaha inderdaad. Echt vermakelijk en droevig tegelijk.toch steeds proberen om ernstige feiten te ontkennen en er een mutliculturele linkse zwaai aan te geven.
toch steeds proberen om ernstige feiten te ontkennen en er een mutliculturele linkse zwaai aan te geven.