sezer0sezer
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 28
- Lengte
- 1m65
- Massa
- 72kg
- Vetpercentage
- 8%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
dit heb ik ook altijd met die oefening gewoon eruit fl*kkeren.
. Heb het altijd een van de beste massabouwers voor triceps gevonden, helaas ga ik een andere moeten zoeken idd.
. Onderrug was vroeger ook lastig maar dat is met wat verstandiger trainen opgelost.Pijn onderarmen tijdens biceps niet het spier maar het bot zelfs en dit alleen bij zware gewichten.
Ik doe nu sinds een maand of 3 geen rear lat pull downs en geen rear military presses meer. (doe nu de front versie) Heb nu zero last van mijn schouders, echt wonderbaarlijk na al die tijd.
Had ergens gelezen dat die oefeningen heel onnatuurlijk zijn en slecht zijn voor je schouders, ben ik nu echt blij. Voorheen altijd last van schouders, ook bij bench pressing etc. Dus wist totaal niet door welke oefening het kwam of wat uberhaupt de oorzaak was.
Pijn onderarmen tijdens biceps niet het spier maar het bot zelfs en dit alleen bij zware gewichten.

Mensen die hier vermoeid zijn door krachttraining moeten echt iets aan der conditie gaan doen!