Even samenvatten. Tot dusver dus hoofdzakelijk:
- gewrichtspijnen/problemen
- vermoeidheid
Zijn er ook problemen van andere aard? bvb. met betrekking tot:
- sociaal leven (krachttraining neemt teveel tijd in beslag? onbegrip? afgunst?)
- praktische overwegingen mbt voedselbereiding
- verkeerd advies? te verscheiden advies (iedereen zegt iets anders)
- psychische overwegingen. Waar stop je? Wanneer ben je genoeg gegroeid? Of wil je steeds meer?
Hey; mijn lijstje:
Al gehad:
-linkerelleboog (gevoel van tenniselleboog)
-Voorste schouderkop van linkerkant
-momenteel iets in de zijkant van mijn middenrug
-polsgewrichten die pijn doen aan beide kanten
-en heel veel last aan mijn voeten en enkels (al is dit aangeboren)
m.b.t. tot andere zaken:
-Heel regelmatig heel vermoeid (al komt dit ook door mijn werksituatie en gebrek aan bioritme) Soms heb ik het gevoel dat ik de hele dag door kan slapen en in bed kan blijven; andere keren kan ik kost wat kost niet slapen
-alhoewel ik er helemaal niet indrukwekkend uitzie, krijg ik de hele tijd de dopingvraag van iedereen, alsof de mensen het verwachten van me; probeer eens te daten met een vrouw, dan krijg je het gegarandeerd op je brood; met dan nog het ongeloof erbij als je zegt dat je niet juicet.
-ik word gek van al het verkeerde advies en al de waarschuwingen, blijkbaar moet iedereen me waarschuwen voor mijn rug als ik zo blijf verder doen, als ik dan denk aan alle voetballers, volleyballers, etc met knieproblemen die dat allemaal niet hoeven te horen word ik helemaal gek
-ook een lastige is dat wanneer mensen weten dat je aan krachtsport doet, dat ze je sowieso moeten proberen te overtreffen. Hoeveel uitdagingen krijg je niet te verwerken, sommigen willen armworstelen, anderen willen je verslaan in je eigen sport, zo heb ik nu in september een uitdaging staan van een ex-alcoholicus van 50 die blijft hervallen, die me vroeg wat mijn max "tikt op been" was; toen we eruit waren dat we over de squat aan het praten waren, zei hij dat hij me eruit zou squatten, (let wel hij beloofde dat hij niet zou trainen) Toen ik hem zei dat hij niet wist waarover hij bezig was vroeg hij me of ik wel wist hoeveel 3 zakken bloem wogen. Die shit wordt zo vermoeiend na een eind, als iemand nu vraagt wat voor sport ik doe, dan zeg ik altijd dat ik een beetje ga fitnessen, gewoon om zulke situaties te vermijden