Fitness Seller

Meest voorkomende problemen bij krachtsporters

gelukkig ben ik niet de enige,

Vooral vermoeidheid, en niet tevreden met herstel.
Ook gaat het te langzaam :P
geen blessures gelukkig :)

Heb gelukkig geen last van blessures. vermoeidheid wel

Maar hetgene waar toch echt een antwoord op gevonden moet worden is HET VOORKOMEN VAN STRIAE. Degene die mij daar een antwoord op kan geven sponsor ik 10 p maand voor de rest van me leven.

Antwoorden zoals: stop met krachttraining is geen optie.

Heeft er toch iemand tips? Geef ze maar en ik zal ze uitproberen. Zolang ze wel reëel zijn natuurlijk.

Maar hetgene waar toch echt een antwoord op gevonden moet worden is HET VOORKOMEN VAN STRIAE. Degene die mij daar een antwoord op kan geven sponsor ik 10 p maand voor de rest van me leven.

Heeft er toch iemand tips? Geef ze maar en ik zal ze uitproberen. Zolang ze wel reëel zijn natuurlijk.

The hell is "p"? :p
Anyways, ik doe er gewoon crème op, zwitsal enzo, het vermindert de striae maar het gaat zeker niet weg.
Waar heb je die striae?

Sudocreme wil vaak nog wel eens helpen.

Laatste tijd ook vaak last van mn schouder(s), vooral de rechter. Heb maar besloten om de komende weken even geen schouders te trainen, aangezien je ze ook wel met rug, borst en triceps pakt.

pols
stekend / warm,hete pijn in elleboog

10 philippine peso? Da's nie veel, 16 eurocent, daar draag ik geen oplossingen voor aan ;)

Enige oplossing is minder snel groeien dan de huid aankan en welke BB wil dat nou?

Laatst bewerkt:
Ik heb nog nooit iets gehad.

De huid soepel houden zou dit voorkomen, insmeren met vette creme.
heb er zelf last van bio oil helpt er wel redelijk. kleine scheuren worden minder zichtbaar en het neemt meer de huidskleur aan na tijd.

In het kader van een wetenschappelijk werk omtrent krachttraining ben ik op zoek naar de meest voorkomende problemen bij krachttrainers. Met welke problemen stuggelen jullie waar jullie nog geen antwoord op gevonden hebben?

Bijzondere methode om informatie te verzamelen. Er zijn hiernaar al enkele studies gedaan. In 2010 is door Lavallee hierover nog een review gepubliceerd (Curr Sports Med Rep.) Wellicht de moeite waard voor je. Succes.

Terug
Naar boven