jonggeleerd
Huge Freak
- Waardering
- 374
- Lengte
- 1m90
- Massa
- 90kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Heb gelukkig geen last van blessures. vermoeidheid wel
Maar hetgene waar toch echt een antwoord op gevonden moet worden is HET VOORKOMEN VAN STRIAE. Degene die mij daar een antwoord op kan geven sponsor ik 10 p maand voor de rest van me leven.
Antwoorden zoals: stop met krachttraining is geen optie.
Heeft er toch iemand tips? Geef ze maar en ik zal ze uitproberen. Zolang ze wel reëel zijn natuurlijk.

Maar hetgene waar toch echt een antwoord op gevonden moet worden is HET VOORKOMEN VAN STRIAE. Degene die mij daar een antwoord op kan geven sponsor ik 10 p maand voor de rest van me leven.
Heeft er toch iemand tips? Geef ze maar en ik zal ze uitproberen. Zolang ze wel reëel zijn natuurlijk.
In het kader van een wetenschappelijk werk omtrent krachttraining ben ik op zoek naar de meest voorkomende problemen bij krachttrainers. Met welke problemen stuggelen jullie waar jullie nog geen antwoord op gevonden hebben?