MuscleMeat

Meeting in Hillegom II

Het wordt lekker druk. Gaaf.
Ik kom in een rolstoel. :oud: Ik heb dinsdag een mega zware legday gehad.
En ik heb altijd al last van uitgestelde spierpijn, zo'n 2 dagen later pas echt last.
Maar ****kkkkkkkkkkkkkkkk dit is mega.

Note to myself; don't join youngsters and try to be better at it, it's gone cost you dearly. :grumble:

• Topic Starter Topic Starter
Er kan altijd iemand bij! :D

enne Iloy.... ik begin elke dag om 7:00 op werk hoor... soms zelfs 6:00.. ;)
dus 10:00 is laat!!!! das gewoonlijk de pauze! hahahahah

Het gaat leuk worden en ik heb nog een leuke verrassing mee ook! :)

En ik heb altijd al last van uitgestelde spierpijn, zo'n 2 dagen later pas echt last.

Note to myself; don't join youngsters and try to be better at it, it's gone cost you dearly. :grumble:

Weten we in ieder geval dat jij je ub gaat trainen:D

Whahahaha....... Jij wou je benen slopen, nou dat is dus gelukt!

---------- Toegevoegd om 22:24 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:23 ----------

website voor het adres en route

[Link niet meer beschikbaar]

Thx!!

Ik ben er klaar voor!!

geniet ervan dames! en die paar heren ook :D

Veel plezier en mannen veel sterkte met al die vrouwen...

Thanks.... *zit te wachten* hahahah

Veel plezier en mannen veel sterkte met al die vrouwen...

Hmmm ja we zijn sterk in de minderheid vandaag vrees ik :D
Wordt vast gezellig

---------- Toegevoegd om 15:12 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:45 ----------

Vond het weer gezellig hoor, kon helaas niet mee trainen met de grote groep, maar benen en buik met Marina was ook leuk... Alleen wel wat minder contact. Volgende keer hoop ik weer gewoon mee te doen.

---------- Toegevoegd om 15:13 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:12 ----------

O en marina bedankt voor de vele goodies en uiteraard mascha voor het openen van de deuren van haar sportschool, geweldig.

Vond het weer gezellig hoor, kon helaas niet mee trainen met de grote groep, maar benen en buik met Marina was ook leuk... Alleen wel wat minder contact. Volgende keer hoop ik weer gewoon mee te doen.

Ik vond het oook weer erg gezellig. En heb me goed vermaakt met Grosje! :)
Hopelijk zijn we tegen volgende keer allebei wat meer opgeknapt om mee te trainen met de rest!
Foto's volgen nog... kan misschien ietsje langer duren.. effe liggen nu...

---------- Toegevoegd om 15:23 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:15 ----------

In ieder geval wel vast een paar foto's! en uiteraard veel dank aan Mascha dat we weer bij For Fun Sport deze meet mochten houden!

Ook wil ik iedereen bedanken voor de gezellige ochtend en uiteraard ook onze sponsoren die ons na afloop hebben voorzien van lekkere shakes, shakebekers, shirts, bidons, samples en veel meer!
Dus bij deze even een paar pics voor onze sponsoren! Het liep alleen een beetje uit.. dus de laatste foto's zijn niet meer met de hele groep. Mascha wilde ook graag van haar vrije middag genieten. :D
w8asxx.jpg

24pw0vq.jpg

23vxezt.jpg

1077tj8.jpg

meer foto's volgen later!! het was weer top! Op naar een volgende meet!

Mascha, idd weer hartstikke bedankt. Was echt gezellig altijd lekket relaxte sfeer en bovenal lekkere muziek♡
En Marina, bedankt voor t regelen en alle supps etc;)
We kunnen weer even voort;)
Volgende meet bij de Fibo in Keulen;)? Hahaha
jongens en meiden bedankt weer allemaal!!
leuke foto's ook so far;)

Het was erg gezellig!

Wat een leuke foto's! Jammer dat ik er niet bij kon zijn, volgende keer kom ik zekersdeweten

thnx!!!

thnx aan Mascha voor het openstellen van de Gym
thnx aan Marina voor de organisatie en coördinatie
thnx aan Lola en Tjante voor de gezellige ritjes
thnx aan Lola en Willem (uhm sorry weet je DBB-nickname niet) voor de nuttige techniektips
en thx aan alle anderen voor de gezelligheid!

Leuke foto's, had zelf ook een camera bij me maar niets geschoten helaas.
Marina volgende keer neem ik een extra koffer mee voor alle goodies
Dames en heren die aanwezig waren... Ik ben erg slecht met namen dus ik ben al weer vergeten wie nou wie was :) vond het weer leuk, sport verbroederd toch :)
En dan ook nog als cadeau schitterend weer om nog even na te kletsen buiten
Volgend jaar weer?

was jij nou OOK al jarig??
van harte! (kom je ook nu mee he...grr)

Nee hoor was niet jarig... Maar we kregen wel allemaal cadeautjes :)

zag er best een gezellige boel uit zo te zien :D

Bedankt Mascha, voor het beschikbaar stellen van de sportschool.En ook alle sponsoren bedankt voor al het"snoepgoed", t shirts, handdoek en bekers!!!

Terug
Naar boven