3nigma
Huge Freak
- Waardering
- 693
- Lengte
- 1m75
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik zet je erbij.Ik zal altijd proberen te komen, maakt niet uit welk datum.![]()
leuk als je weer komt!Ik moet je het antwoord schuldig blijven.

William gaat via Marscha......Alleen William Bonac heb ik geen mail van hier op de site![]()

Oke.

Iedereen had zich voorgesteld... alleen namen onthoudenVolgens mij wel, hij had zich nog voorgesteld, ben het vergeten
Is een van Mascha's atleten i.i.g. Hele aardige kerel.

Ik zal je toevoegen.. zodra ik de beginpost weer kan bewerken...Ik wil ook wel graag mee. Mooie gelegenheid om wat fanatieker te gaan posten op het forum.
De datum maakt me niet uit.

T zou heel leuk zijn als je ook meekan!Oh super nice, had t topic helemaal nog niet gezien. Lijkt me erg leuk om te zijn alleen moet op zaterdag altijd werken maar heb wel vaak de ochtend vrij. Kan op werk vragen of ik de avond kan werken, is er al ene waarschijnlijke datum? 8 maart?

Super! Leuk als je meegaat!welke datum kan je? Zaterdag 8 maart kunnen de meeste maar er is ook nog keuze uit 16 en 22 maart. De dag dat de meeste mensen kunnen zal het worden.
Super! ik zet je erbij. Word een gezellig clubje weer zo bij elkaar!

Ik zet je erbij!Marina, 8 maart kan ik ook! Ik zie dat het maar een uurtje is vanaf Amersfoort!
Leuk!Denk dat we het ook even aan Mascha moeten vragen inderdaad.Vorig jaar had Mascha haar sportschool kosteloos voor ons open gesteld
Ik heb toen een flesje wijn meegenomen voor haar om te bedanken, denk dat ze dit jaar weer zo doet maar anders wat zou de entree zijn.... 10 euro ?