XXL Nutrition

Meeting in Hillegom II

Ik zal altijd proberen te komen, maakt niet uit welk datum. :D

• Topic Starter Topic Starter
Ik zal altijd proberen te komen, maakt niet uit welk datum. :D
Ik zet je erbij. :) leuk als je weer komt!

---------- Toegevoegd om 21:06 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:05 ----------

Ik moet je het antwoord schuldig blijven. :o
Ik kon toen nog niemand. Was mijn eerst meet en namen onthouden na 1 x zien is wat lastig.
Misschien weet iemand anders het.

Oke. :)

---------- Toegevoegd om 09:07 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:06 ----------

Volgens mij wel, hij had zich nog voorgesteld, ben het vergeten :P
Is een van Mascha's atleten i.i.g. Hele aardige kerel.
Iedereen had zich voorgesteld... alleen namen onthouden :rolleyes:

Even een vraagje... Ik kan het eerste bericht niet meer bewerken.. Iemand enig idee? anders kan ik de lijsten niet aanpassen.

Ik wil ook wel graag mee. Mooie gelegenheid om wat fanatieker te gaan posten op het forum.
De datum maakt me niet uit.

Ik wil ook wel graag mee. Mooie gelegenheid om wat fanatieker te gaan posten op het forum.
De datum maakt me niet uit.
Ik zal je toevoegen.. zodra ik de beginpost weer kan bewerken...

edit: je staat erbij! :)
Lijkt erop dat het 8 maart gaat worden. Nog mensen die meewillen?

Oh super nice, had t topic helemaal nog niet gezien. Lijkt me erg leuk om te zijn alleen moet op zaterdag altijd werken maar heb wel vaak de ochtend vrij. Kan op werk vragen of ik de avond kan werken, is er al ene waarschijnlijke datum? 8 maart?

Oh super nice, had t topic helemaal nog niet gezien. Lijkt me erg leuk om te zijn alleen moet op zaterdag altijd werken maar heb wel vaak de ochtend vrij. Kan op werk vragen of ik de avond kan werken, is er al ene waarschijnlijke datum? 8 maart?
T zou heel leuk zijn als je ook meekan! :)
Er zijn tot nu toe de meeste mensen voor 8 maart. Dus als het niet plots omslaat zou dat hem wel worden denk ik. Ik voeg je met een vraagteken toe.. Laat maar weten of je dan kan.

Lijkt mij ook wel leuk! :)

Ik kan in principe alle data wel. :)

Ik zet je erbij! Leuk! :)

Marina, 8 maart kan ik ook! Ik zie dat het maar een uurtje is vanaf Amersfoort!

Vorig jaar had Mascha haar sportschool kosteloos voor ons open gesteld
Ik heb toen een flesje wijn meegenomen voor haar om te bedanken, denk dat ze dit jaar weer zo doet maar anders wat zou de entree zijn.... 10 euro ?

Vorig jaar had Mascha haar sportschool kosteloos voor ons open gesteld
Ik heb toen een flesje wijn meegenomen voor haar om te bedanken, denk dat ze dit jaar weer zo doet maar anders wat zou de entree zijn.... 10 euro ?
Denk dat we het ook even aan Mascha moeten vragen inderdaad. :)

ps.. heb je even een berichtje gestuurd. :)

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven