Fitness Seller

Meeting in Hillegom II

• Topic Starter Topic Starter
Ik kan dus op 2 personen meer rekenen? dus pak hem beet 17?

Mensen boven 100kg tellen ook voor 2 :P

Jij dus:p

Ja.;

Ik ben geen papz*k :(

Ik kan dus op 2 personen meer rekenen? dus pak hem beet 17?

yes in principe wel, maar ehm ik verhoog de gemiddelde leeftijd op die dag iets en soms krijgen mensen dan ineens het idee om langs te komen (gelukkig kondigen ze het wel altijd aan) vandaar even het voorbehoud.

yes in principe wel, maar ehm ik verhoog de gemiddelde leeftijd op die dag iets en soms krijgen mensen dan ineens het idee om langs te komen (gelukkig kondigen ze het wel altijd aan) vandaar even het voorbehoud.
Ik verhoog de leeftijd meer... ben dan net weer een jaartje ouder ook.... JIj bent dan een jonkie! :D

jij ook ;)

I know.:o

Maar ik weet niet wat een week dienstreis met me doet als ik diep in de nacht van 7 op 8 maart thuiskom. haahahahah

Hillegom is voor helaas iets te ver weg. Ik was anders ook graag gekomen. Oja en ik zit vermoedelijk ook wel met werk.

das echt jammer. :(

bij dezen mijn belofte: als er iemand gek genoeg is vanuit zuid-limburg te gaan, carpoolen we en ben ik erbij!

ik trein vanuit tilburg naar den haag en rij vanuit daar met grosje mee (toch?).. niet helemaal carpoolen vanuit zuid limburg, maar het is een begin :P

Tuurlijk als jij graag wil komen dan rij je met mij mee, geen probleem
Zal je wel ff een pm sturen

ik trein vanuit tilburg naar den haag en rij vanuit daar met grosje mee (toch?).. niet helemaal carpoolen vanuit zuid limburg, maar het is een begin :P
Super!
Ik ga even de lijst bijwerken!!

---------- Toegevoegd om 10:55 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:50 ----------

Ik denk dat het inmiddels wel zeker is dat het 8 maart wordt!
tot nu toe is het (als ik niemand gemist heb met mijn medicijn dronken kop :rolleyes:) 17 personen.

Het gaat zeker weten weer te gek worden!!!

Nu nog een tijd? :-P

Terug
Naar boven