XXL Nutrition

Meeting in Hillegom II

Haha neen 8 maart zit ik in Brugge voor een dagje :) familiaire verplichtingen.
Maar ik hou de data in het oog voor eventueel een andere keer eens.
Je zou niet de eerste zijn die vanuit België kwam voor een training van Mascha hoor ;)
Met het bootcamp was er ook een Belgische vrouw bij, geen idee hoe ze hier op het forum heet (is wel lid). En er hebben meerdere mensen wekelijks getraind die er lang voor moesten reizen.

Punt is dat ze vrouwen veel kan leren, zeker omdat er best wel verschillen zijn tussen man en vrouw. Maar of dat de moeite waard is, dat is niet alleen afhankelijk van haar kwaliteit, maar ook van je motivatie en overige factoren.

• Topic Starter Topic Starter
We gaan er een topdag van maken enne.. Milly.. ik mail je morgen even.. Dank je. :)
Die meds maken dat ik steeds in slaap lazer.... (zelfs toen mijn schoonouders er even waren voor mijn verjaardag.... :o )

Haha don't worry, geef er maar gewoon lekker aan toe. Rust is goed voor je nu. We hebben nog wel contact.

Je zou niet de eerste zijn die vanuit België kwam voor een training van Mascha hoor ;)
Met het bootcamp was er ook een Belgische vrouw bij, geen idee hoe ze hier op het forum heet (is wel lid). En er hebben meerdere mensen wekelijks getraind die er lang voor moesten reizen.

Punt is dat ze vrouwen veel kan leren, zeker omdat er best wel verschillen zijn tussen man en vrouw. Maar of dat de moeite waard is, dat is niet alleen afhankelijk van haar kwaliteit, maar ook van je motivatie en overige factoren.

Klinkt wel heel interessant :)

Mascha kunnen we Ray niet vragen om de muziek te verzorgen? Misschien een buikspier kwartiertje in de dojo?

Is dit nu de complete lijst?

1 Marina1975
2 Grosje
3 Dinky Toy
4 MissH
5 Vriendin MissH
6 Lola7815
7 Ron501
8 3nigma
9 Wildromance
10 Boxona (?) (mits vrij van werk)
11 Milly
12 Maxbiaggy
13 Wieteke34
14 MesutY
15 Tjantje
16 Mascha
17 William
18 nicky
19 Ray??
...

Ik heb nl het totaal aantal even nodig... en wat ik zo zie kom ik op 19 mensen uit. Dus wie mis ik nog en wie zou er nog af haken? (uiteraard het laatste liever niet?)
Dan kan ik alles vastzetten.

en Ron.. weet jij al of ik heen mee kan rijden? terug kom ik wel. ;)

Laatst bewerkt:
En Mascha zelf
Tjonge grote groep nu.
2x zoveel als de laatste keer

mascha staat er al bij op 16 he! :)
Moet deze week at dingen doorgeven. ;)
dus ik hou het dan op 19? dan ga ik morgen de rest regelen.

Laatst bewerkt:
Sta ik er tussen? :) Ik zit 8 maart in Brugge..
Of gaat het om een andere Sanne?

sorry mensen.. meds werken en ben net wakker... Sanne had ik er toch al bijgezet.... ik wilde gewoon dat ze meeging! :D
ik zal dit diepschamend even corrigeren.

Is dit nu de complete lijst?

1 Marina1975
2 Grosje
3 Dinky Toy
4 MissH
5 Vriendin MissH
6 Lola7815
7 Ron501
8 3nigma
9 Wildromance
10 Boxona (?) (mits vrij van werk)
11 Milly
12 Maxbiaggy
13 Wieteke34
14 MesutY
15 Tjantje
16 Mascha
17 William
18 nicky
19 Ray??
...

Ik heb nl het totaal aantal even nodig... en wat ik zo zie kom ik op 19 mensen uit. Dus wie mis ik nog en wie zou er nog af haken? (uiteraard het laatste liever niet?)
Dan kan ik alles vastzetten.

en Ron.. weet jij al of ik heen mee kan rijden? terug kom ik wel. ;)

Heen wel, terug ga ik langs mijn vader. ;)
Ga lekker uit van 20 stuks. Kan jij je pakketjes maken. Of zoals de vorig keer. Op een hoop en delen ruilen pakken nemen huilen. Hihihi

He Ron,
Perfect dat ik de heenreis met jou heen kan. Scheelt een boel gesleep in ieder geval. Anders had ik via Haarlem met Milly meegereden.

Milly,
kan ik wel met jou mee terug rijden dan?

Ik ga alles regelen en insteken op 20 personen.:)

volgens mij komen er nog 2 of 3 personen (ben er bijna zeker van). ik heb ze vandaag op het NK gesproken, ze zijn wel lid van DBB maar meer lezers volgens mij. ik zou nog wat extra rekenen dus.

Nicky ik pb je even!

volgens mij komen er nog 2 of 3 personen (ben er bijna zeker van). ik heb ze vandaag op het NK gesproken, ze zijn wel lid van DBB maar meer lezers volgens mij. ik zou nog wat extra rekenen dus.

Nicky ik pb je even!
Ik heb helaas de insteek al op 20 personen gedaan.... wordt iets meer delen. ;)
maar denk niet dat het bij Mascha een groot probleem is er 2 of 3 meer bij te hebben. :)

Nicky ik pb je even!

Wel even opgeven. Er moet toch rekening mee gehouden worden! Kleine moeite lijkt me. ;)

bij deze dan toch?

Ik zou wel willen komen, maar dan kom ik speciaal voor Marina :$ xx

zo carpooldates zijn gemaakt! Ik heb er nu al zin in.

Terug
Naar boven