Fitness Seller

Meeting in Hillegom II

KOmt er dus nog 1 bij?

enne..Milly.. ik zal wss toch een beroep op je moeten doen als Ron niet de heenweg langs mij gaat... Ik kan voorlopig helemaal geen auto meer rijden. :( zal mijn log nog wel updaten...

Ik had je toch al een pb gestuurd dat dat oke is. Gaat het weer minder? :(

KOmt er dus nog 1 bij?

enne..Milly.. ik zal wss toch een beroep op je moeten doen als Ron niet de heenweg langs mij gaat... Ik kan voorlopig helemaal geen auto meer rijden. :( zal mijn log nog wel updaten...
Maar zal nicky toevoegen.

---------- Toegevoegd om 22:05 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:04 ----------

kom je ook??

haha misschien dat ik het ooit wel overweeg..maar ik schaam me dood over mijn lichaam tussen jullie :-).
als ik wat meer getraind ben zie ik zo iets wel eens zitten!

Weg met die schaamte Sanne. Gewoon komen, je wordt beoordeelt op wat je doet niet hoe je eruit ziet.:D

• Topic Starter Topic Starter
haha misschien dat ik het ooit wel overweeg..maar ik schaam me dood over mijn lichaam tussen jullie :-).
Je moet eens weten hoe ik er toen uitzag... geen spieren niets.. iel als wat... dus gewoon komen en lekker genieten! het gaat echt leuk worden!!

Het is geen wedstrijd Sanne, het is een gezellige bijeenkomst met lotgenoten :D
Geloof mij je kan zo strak of breed zijn als ik weet niet wat er loopt altijd wel een ander die strakker of breder is. Ron heeft helemaal gelijk wij zijn geen mensen die een ander beoordelen op uiterlijk. Komen dus als je er zin in hebt

ik weet dat het geen wedstrijd is.. maar toch schaam ik me nog dood :-)
ik onthou het en als ik zover ben kom ik wel een keertje. het is ook ver rijden voor mij.

Nou Sanne, ik ben ook nog maar vijf maanden bezig hoor... dus ook bij mij nog geen spierballen te bekennen. ;)

gewoon lekker komen. Je zal het toch wel van me winnen zoals het er nu uitzet mag ik wss niets meer doen...
gaan we gewoon gezellig kletsen en nieuwe oefeningen leren! het is ect leuk! heb je wel een in het eerste topic gekeken naar de foto's? Dat moet je eens doen. dan zie je da het helemaal niets uitmaakt hoe je eruitziet maar gewoon om er te zijn en te leren!

Ik heb nog niet veel foto's gezien :) vanavond eens op het gemak bekijken.

IMG_3383_zpsda5531f2.jpg
IMG_3370_zps1df06eba.jpg

IMG_3359_zpsa429c5d4.jpg
Dinky aan het banken;)

---------- Post toegevoegd 13 July 2013 om 16:07 ----------

IMG_3363_zps30d9bba7.jpg

Kitten was goed bezig met benen trainen met Ron samen..

IMG_3368_zpsdf1e6d1c.jpg

Lekkere sessie banken oa met 3nigma:cool:

---------- Post toegevoegd 13 July 2013 om 16:17 ----------

IMG_3369_zpsb2924a81.jpg

Grosje was ook lekker bezig

---------- Post toegevoegd 13 July 2013 om 16:21 ----------

IMG_3377_zps55e1ae80.jpg

Poison lekker aan t flyen:P

IMG_3385_zps4801d0a9.jpg

Laatste setje gooide hij er nog even 45kg bovenop..sorry Max dat ik daar geen foto van heb..Misschien Grosje die stond nl ook veel foto's te maken;)

---------- Post toegevoegd 13 July 2013 om 16:34 ----------

IMG_3365_zpsd94659cd.jpg

Ron, die werkte zich ook behoorlijk in het zweet vandaag..

IMG_3374_zps857d9f5b.jpg

---------- Post toegevoegd 13 July 2013 om 17:05 ----------

En Dinky heeft vandaag de leeftijd van 51jr bereikt, nogmaals van Harte;)

IMG_3388_zpse4bee6c1.jpg

---------- Post toegevoegd 13 July 2013 om 17:11 ----------

Sorry voor diegene die er vooralsnog niet opstaan, Gros heeft nl ook veel met zijn toestel gestaan dus ik heb die van mij ook op gegeven moment even neer gelegd..
Dus Grosje, vul maar aan;)

Ik vond het weer een gezellige meet, leuk om Poison te ontmoetten,Marina en Kitten alleen jammer dat je er vrij snel weer van door moest;)
En natuurlijk 3nigma en Maxbiaggi.

Mascha, super bedankt dat we de meet bij jou mocht houden. Was gezellig en zeker voor hh vatbaar;)
Bedankt voor al onze shake bekers te vullen en de overheerlijke maaltijden in de magnetron te kiepen:P
Nu ik erover nadenk hebben we helemaal niet je baromzet omhoog geschroeft...:eek: sorry;)

ik heb maar een paar foto's.... maar toch een leuke aanvulling

IMG_0051_zps0a8fb615.jpg

Marina's eerste incline Bench press

IMG_0053_zps716bcb54.jpg

Miss H... Incline met 40kg

9d694d58-daf0-4948-8ae4-9059f26958da_zps563434a2.jpg
4b26ba47-db0e-404d-ba96-80a92d1f74f7_zps0cf28e24.jpg

en dat ben ikke ;)

Gvd wie is die mooi boy in tanktop van Gas?

IMG_3370_zps1df06eba.jpg

no-homo

[afbeeldingen niet meer beschikbaar]

[afbeeldingen niet meer beschikbaar]

Leuk, leuk, leuk!!!!!!!! Iedereen ziet er geweldig uit vind ik.

[afbeelding niet meer beschikbaar]

bedoel je deze
helaas geen andere foto's geschoten

volgens mij ben ik terecht :-P laatste foto... t*ring wat ben ik wit whahah :-P

kan je hier al wat mee??

leuke foto's :) ik denk dat het leuk moet zijn om eens samen te trainen. Kan je meteen ook zien welk gezicht op welke naam plakt hierop het forum.
En ik vind het ook super om te zien hoe mannen en vrouwen elkaar op die foto's helpen/aanmoedigen.. samen trainen moet toch gewoon kunnen

Dus ik kan je toevoegen?
8 maart rond 10:00

Haha neen 8 maart zit ik in Brugge voor een dagje :) familiaire verplichtingen.
Maar ik hou de data in het oog voor eventueel een andere keer eens.

Das jammer. Maar Brugge is zo leuk! dus geniet ervan! :)

leuke foto's :) ik denk dat het leuk moet zijn om eens samen te trainen. Kan je meteen ook zien welk gezicht op welke naam plakt hierop het forum.
En ik vind het ook super om te zien hoe mannen en vrouwen elkaar op die foto's helpen/aanmoedigen.. samen trainen moet toch gewoon kunnen

tuurlijk kan dat.......... als de dames maar niet sterker zijn:eek::D

Die kans is wel groot met al die jonge meiden! :)

hoezo jonge meiden... we gaan ons toch niet laten kennen hé ;)

Nee dat niet natuurlijk... :)
Maar ik schaar mezelf nou nog niet bepaald onder de sterksten, hahaha! Ik zie bij ons op de gym soms wel eens zo'n twintiger binnenkomen, en die gooit me dan een gewicht op de squat of op de legpress, pfiew!

---------- Toegevoegd om 09:54 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:54 ----------

Leuk trouwens, al die foto's. Ziet er gezellig uit! Lekker samen trainen.

Terug
Naar boven