AndroidHealthClinic

meeting in Hillegom

Mee te nemen:
- handdoek
- waterfles
- iets te eten/drinken als post-workout
- fotocamera (Miss H)
- B&F kadootjes (Grosje)
- schone kleding
- vergeet mij niet mee te nemen (Grosje) :p

Mis ik wat?

Nou alles in het tasje
Schone kleding? Onderbroekje bedoel je... Ik hoop niet dat ik het laat lopen tijdens de training :eek::D

Er wordt hier nogal stoer gedaan over knuffels, zwepen en keihard trainen. Niet lullen maar knalleh dat soort kreten zeg maar.
Zie het morgen al gebeuren, iedereen stil en niets durfen zeggen. :p Stilletjes in een hoek wat oefeningen doen. :rolleyes:
is toch meestal zo? :rolleyes:

Morgen ga ik voor rug/schouders denk ik. Of toch maar de benen slopen en dan buik erbij pakken. :shrug:
Maar goed het kan ook zomaar zo zijn dat mijn trainer zegt wat ik moet doen. :eek:
Ik zie het wel als ik er ben.
:D beetje het idee wat ik er ook bij had. Gewoon op zijn beloop laten en zien! ;)

Hier mijn pakketje voor morgen. De groente moet er nog bij die staat nog af te koelen in de pan.
ziet er goed uit! :)

wow! mensen nemen hele voedselpakket mee :P Ik neem lekker shakie mee, misschien een banaan ofzo en eiwit reep....thats it!!

Veel plezier morgen!

Oké ik ga nokken
Morgen zien we elkaar... En ja Ron we zullen vast stiller zijn als hier...maar we zien wel
Reserveer maar vast een hoekje voor mij :)

Veel plezier morgen snuitjes. Ik had er graag bij willen zijn, ook Mascha willen zien/spreken, maar ik ben nagels bijten in Wormerveer.

Veel foto's maken he!

Stap zo de auto in op weg naar Alkmaar en dan Hillegom. Wordt een leuke dag.

Rijdze Ron. En iedereen tot straks

Veel plezier iedereen

Ben wakker.....zimbie mode -> ON! :D

ben allang al wakker.. 5:15...maar 6:30 pas op hoor. :D
zin in!
ontbijtje zit ik nu aan en over een 20 min -35 min is Ron hier. .. hoop ik! hahaha

ik hoop dat ie jou niet vergeten is, Marina :p

tot straks bedoelt ie zo van: we zien elkaar straks bij Mascha :p

Oh nee?? OK dan!
Ik ben al bijna 30 en wie ben jij? :p

Zie jullie zo
Moet nog even snel wat eten en dan ga ik op pad
3nigma ff halen en dan door
Spannend hoor ... En de zon schijnt ook nog .... Lekker

Terug
Naar boven