- Waardering
- 73
- Lengte
- 2m03
- Massa
- 123kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nee, vakantieperiode gaat niet werken.
---------- Toegevoegd om 11:30 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:30 ----------
AR heeft weinig op met DBB, denk niet dat dat gaat mixen.
Precies..gewoon DBB
BBQ in het Bos vind ik wel een goed plan eigenlijk!..ergens in mei/juni ofzo?
Wil best de organisatie weer op me nemen

hoop dat Testo dr ook weer bij is
jeeeeeeeej!
daar gaan we weerhoop dat Testo dr ook weer bij is
![]()
als je hem vraagt komt ie waarschijnlijk wel......zolang big-t maar niet komt

Heb je dat toen niet mee gekregen dan......Testo had een menings verschilletje met T.....daarom komt ie hier niet meer. Details ga ik het niet over hebben......moet je maar aan 1 van de 2 vragen.
edit: staat hierboven al hahaha

Onder welke rotterdamse sl*tt*bak kom jij vandaan Hossie?
T en Testo liggen elkaar op zijn zachtst gezegd niet echt lekker.
Beide een forum en over en weer wat gebakkelei over auteursblablabla.
nu weer volop op DBB

jammer
---------- Toegevoegd om 17:44 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:42 ----------
hehe...ben een tijdje weggeweest Peepznu weer volop op DBB
hmmm, ok...dus onze lange Jaap is weg? nahja, dan PB'en we hem lekker op AR
T komt toch niet helemaal naar Rdam om wat vlees te eten![]()
Ik ben ook pas net weer 2 dagen terug op DBB. Druk druk druk maar vreten gaat altijd wel.
Natuurlijk komt T wel, als drager van dit forum moet hij zeker een keer op een meeting komen.
absoluut niet, jouw sanitaire normen en waarden zouden een standaard moeten zijn voor de nederlandse burger.

Haha, idd. Maar wat betreft wc-acties is RichardV toch nog steeds de onbetwiste winnaar hoor![]()

Maar testo is een goede sfeerbrenger :+Nee, vakantieperiode gaat niet werken.
---------- Toegevoegd om 11:30 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:30 ----------
AR heeft weinig op met DBB, denk niet dat dat gaat mixen.
ja die grappen kennen we, toch, RichardV?Ik heb ook nog wel een goed idee, een vreetschuur.
In Delft zit een WOK waar je onbeperkt kan eten EN DRINKEN voor €22,50, te ziek voor woorden.
Maar testo is een goede sfeerbrenger :+
---------- Toegevoegd om 16:05 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:04 ----------
ja die grappen kennen we, toch, RichardV?

Ik heb ook nog wel een goed idee, een vreetschuur.
In Delft zit een WOK waar je onbeperkt kan eten EN DRINKEN voor €22,50, te ziek voor woorden.