XXL Nutrition

Meeting in rotterdam

Peiling Peiling In welke week zou je de meeting willen hebben ?

• week van 21 mei

Stemmen: 7 12,5%
  • week van 28 mei

Stemmen: 2 3,6%
  • week van 4 juni

Stemmen: 4 7,1%
  • week van 11 juni

Stemmen: 7 12,5%
  • ergens in juli

Stemmen: 36 64,3%

• Totaal stemmers
    56
Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb ook nog wel een goed idee, een vreetschuur.

In Delft zit een WOK waar je onbeperkt kan eten EN DRINKEN voor €22,50, te ziek voor woorden.

Heb je dat toen niet mee gekregen dan......Testo had een menings verschilletje met T.....daarom komt ie hier niet meer. Details ga ik het niet over hebben......moet je maar aan 1 van de 2 vragen.

edit: staat hierboven al hahaha

jammer:(

---------- Toegevoegd om 17:44 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:42 ----------

Onder welke rotterdamse sl*tt*bak kom jij vandaan Hossie?

T en Testo liggen elkaar op zijn zachtst gezegd niet echt lekker.
Beide een forum en over en weer wat gebakkelei over auteursblablabla.

hehe...ben een tijdje weggeweest Peepz:D nu weer volop op DBB:p
hmmm, ok...dus onze lange Jaap is weg? nahja, dan PB'en we hem lekker op AR

T komt toch niet helemaal naar Rdam om wat vlees te eten:D

jammer:(

---------- Toegevoegd om 17:44 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:42 ----------

hehe...ben een tijdje weggeweest Peepz:D nu weer volop op DBB:p
hmmm, ok...dus onze lange Jaap is weg? nahja, dan PB'en we hem lekker op AR

T komt toch niet helemaal naar Rdam om wat vlees te eten:D

Ik ben ook pas net weer 2 dagen terug op DBB. Druk druk druk maar vreten gaat altijd wel.
Natuurlijk komt T wel, als drager van dit forum moet hij zeker een keer op een meeting komen.

Ik ben ook pas net weer 2 dagen terug op DBB. Druk druk druk maar vreten gaat altijd wel.
Natuurlijk komt T wel, als drager van dit forum moet hij zeker een keer op een meeting komen.

zou wel leuk zijn iig.....toch zie ik het niet gebeuren......zijn al genoeg meetings geweest, maar hij is nooit gekomen

Nee, vakantieperiode gaat niet werken.

---------- Toegevoegd om 11:30 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:30 ----------

AR heeft weinig op met DBB, denk niet dat dat gaat mixen.
Maar testo is een goede sfeerbrenger :+

---------- Toegevoegd om 16:05 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:04 ----------

In Delft zit een WOK waar je onbeperkt kan eten EN DRINKEN voor €22,50, te ziek voor woorden.
ja die grappen kennen we, toch, RichardV?

anyways, ik denk wel dat ik erbij kan zijn, moet alleen ff kijken wanneer het me het beste uitkomt ivm werk en studie, ben eind mei in principe klaar.

ben weer hersteld van de vorige keer, dus kan die lelijke koppen van jullie welweer een avond verdragen ;)

Laatst bewerkt:
Wilde net ff zeggen.... Werd toch geregeld:D

Enne, vanaf die wok is het drinken niet meer mee te regelen. Dus we hebben wel iets goeds gedaan:D

@Cynthia: wc acties? Welke?
Jack ging in een open ruimte schijten, ik niet hoor:D

was nie in een open ruimte maar gewoon op het toilet ......tja dat ze de deur verwijderd hadden kan ik daar wat aan doen???

owja hahaha.. gelukkig stond ik toen niet in de wc haha

In Rotterdam ook :p

Voor 19,95 onbeperkt Wokken, Korean Grill en Japanse Teppanyaki bakplaat, Chinees buffet, sushibar, ijsbuffet en onbeperkt drinken(bier, wijn en fris):D

Al is de BBQ wel wat 's zomerser:)

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven