AndroidHealthClinic

Meeting in rotterdam

Peiling Peiling In welke week zou je de meeting willen hebben ?

• week van 21 mei

Stemmen: 7 12,5%
  • week van 28 mei

Stemmen: 2 3,6%
  • week van 4 juni

Stemmen: 4 7,1%
  • week van 11 juni

Stemmen: 7 12,5%
  • ergens in juli

Stemmen: 36 64,3%

• Totaal stemmers
    56
Status
Niet open voor verdere reacties.
Wtf, hier betaal je 20 euro en dan mag je alleen onbeperkt eten. Maken die tenten uberhaupt winst als ze onbeperkt drinken er bij bieden?

Wtf, hier betaal je 20 euro en dan mag je alleen onbeperkt eten. Maken die tenten uberhaupt winst als ze onbeperkt drinken er bij bieden?

geen idee...boeit me ook echt niet:D

ik kom er al jaren en drinken is ook onbeperkt...bier en wijn ook:p
alleen sterker spul en cocktails moet je wel meer betalen:D

Wilde net ff zeggen.... Werd toch geregeld:D

Enne, vanaf die wok is het drinken niet meer mee te regelen. Dus we hebben wel iets goeds gedaan:D

@Cynthia: wc acties? Welke?
Jack ging in een open ruimte schijten, ik niet hoor:D

Haha, doe maar alsof je het niet meer weet :P
Iets met Ries die 45 bier ophad, heel nodig moest pissen en een klein ventje dat in de weg stond, en nog terwijl hij aan het pissen was aan de kant werd gezet omdat jij er nu toch écht bij moest :D

Haha, doe maar alsof je het niet meer weet :P
Iets met Ries die 45 bier ophad, heel nodig moest pissen en een klein ventje dat in de weg stond, en nog terwijl hij aan het pissen was aan de kant werd gezet omdat jij er nu toch écht bij moest :D

Oke, nee ik dacht ff het poep verhaal bij de WOK:D
Dat was wel een legendarische actie ja:)
Ryu zeek bijna in zijn box volgens mij:D

ach tegen kleine ventjes durft ie wel....:D

hahaha Ryu moet ook maar weer eens mee gaan eigenlijk

ach tegen kleine ventjes durft ie wel....:D

hahaha Ryu moet ook maar weer eens mee gaan eigenlijk

Jaaaaa Prins Pinda mag niet ontbreken as usual...en Loca ook niet:D

Hmmm...was tgevens oook de eerste meet toen in Kralingen met DBB dat we DBC01 te zien kregen, weet iemand of Opa nog post hier?:D

nee die post volgens mij nergens meer ...iig ik heb die al lang niet meer gelezen

In Rotterdam ook :p

Voor 19,95 onbeperkt Wokken, Korean Grill en Japanse Teppanyaki bakplaat, Chinees buffet, sushibar, ijsbuffet en onbeperkt drinken(bier, wijn en fris):D

Al is de BBQ wel wat 's zomerser:)

maak anders ff een peiling voor wie wat wil....ik kan dan wel het een en ander regelen bij de wok, want ik ken de eigenaar goed:D...of dat de voorkeur weer uitgaat naar een old school BBQ:)

mij maakt het niet uit .....kijk wel welke datum het word ;want pfffff ik moet al dingen afzeggen

Bij mij is het altijd de vraag of ik dan vrij heb, of vrij moet gaan vragen haha.
Maarja, tegenwoordig moet ik voor alles vrij vragen.. that sucks.

26/06 BBQ @ Kralingen?

Ik ga voor BBQ. Vooral in de zomer is het zweten geblazen in zo'n wokrestaurant, pff.

Oh er moet wel een mogelijkheid zijn om de darmen te legen. En dan bedoel ik geen bosjes.

Zo, er zijn aardig wat updates ineens hier zeg :D
Jacky, nu begin ik te twijfelen of ik je nog wel wil ontmoeten met zulke verhalen :eek:

Mij lijkt wokken iets beter te plannen dan een BBQ, aangezien we toch nog met Nederlands weer te maken hebben en het dus best jammer kan zijn als het ineens weer aan het regenen is... :rolleyes: Maar dat is mijn idee ;)

26-6 kan ik ook niet isse lake-dance en ik heb nog een feestje druk dagje word dat...

geen Ryu en Loca?:(

hopelijk komt Testo dan wel...onze ouwe bacoschuit!:D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven