Spuitelf11
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 506
- Lengte
- 1m94
- Massa
- 93kg
- Vetpercentage
- 11%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wtf, hier betaal je 20 euro en dan mag je alleen onbeperkt eten. Maken die tenten uberhaupt winst als ze onbeperkt drinken er bij bieden?

Wtf, hier betaal je 20 euro en dan mag je alleen onbeperkt eten. Maken die tenten uberhaupt winst als ze onbeperkt drinken er bij bieden?

owja hahaha.. gelukkig stond ik toen niet in de wc haha

Wilde net ff zeggen.... Werd toch geregeld
Enne, vanaf die wok is het drinken niet meer mee te regelen. Dus we hebben wel iets goeds gedaan
@Cynthia: wc acties? Welke?
Jack ging in een open ruimte schijten, ik niet hoor![]()

Haha, doe maar alsof je het niet meer weet![]()
Iets met Ries die 45 bier ophad, heel nodig moest pissen en een klein ventje dat in de weg stond, en nog terwijl hij aan het pissen was aan de kant werd gezet omdat jij er nu toch écht bij moest![]()

ach tegen kleine ventjes durft ie wel....
hahaha Ryu moet ook maar weer eens mee gaan eigenlijk

In Rotterdam ook
Voor 19,95 onbeperkt Wokken, Korean Grill en Japanse Teppanyaki bakplaat, Chinees buffet, sushibar, ijsbuffet en onbeperkt drinken(bier, wijn en fris)
Al is de BBQ wel wat 's zomerser![]()
...of dat de voorkeur weer uitgaat naar een old school BBQ
maak anders ff een peiling voor wie wat wil....ik kan dan wel het een en ander regelen bij de wok, want ik ken de eigenaar goed...of dat de voorkeur weer uitgaat naar een old school BBQ
![]()

Maar dat is mijn idee