AndroidHealthClinic

Meeting in rotterdam

Peiling Peiling In welke week zou je de meeting willen hebben ?

• week van 21 mei

Stemmen: 7 12,5%
  • week van 28 mei

Stemmen: 2 3,6%
  • week van 4 juni

Stemmen: 4 7,1%
  • week van 11 juni

Stemmen: 7 12,5%
  • ergens in juli

Stemmen: 36 64,3%

• Totaal stemmers
    56
Status
Niet open voor verdere reacties.
Yup mee eens..BBQ @ Kralingen klinkt goed..

26-06 vind ik best..stel voor dat iedereen wat meeneemt! Moet die shit van de vorige keer niet meer hebben :D

grten

moeten eigenlijk ff een topic maken met een poll voor de datums.......en of mensen nu willen wokken of bbqen

Zo, er zijn aardig wat updates ineens hier zeg :D
Jacky, nu begin ik te twijfelen of ik je nog wel wil ontmoeten met zulke verhalen :eek:

Mij lijkt wokken iets beter te plannen dan een BBQ, aangezien we toch nog met Nederlands weer te maken hebben en het dus best jammer kan zijn als het ineens weer aan het regenen is... :rolleyes: Maar dat is mijn idee ;)

Jacky is een topkerel. Alleen heeft houd hij er nare trekjes op na, zoals poepen in het openbaar. Maar daar kun je doorheen prikken (en jacky door z'n papiertje hahaha).

26-06 vind ik best..stel voor dat iedereen wat meeneemt! Moet die shit van de vorige keer niet meer hebben :D

grten
ja, of vantevoren geld vragen.

bij de aldi heb je bbq paketten, 1kilo voor 10 euro, dat is ook wel leuk.

Jammer dat Rotterdam zo'n eind is vanaf hier, en ik nog maar een onbekende ben, wel een leuk idee dit.

boeiend... ik ben ook relatief onbekend, denk ik.

Rotterdam is dichtbij. Ikke willen komen :D denk ik.. ???

Jacky is een topkerel. Alleen heeft houd hij er nare trekjes op na, zoals poepen in het openbaar. Maar daar kun je doorheen prikken (en jacky door z'n papiertje hahaha).

och echt openbaar was het niet en eigenlijk was er maar eentje die ongenegeerd stond te kijken .......ow dat was jij :D

ik kan eventueel wel voor slaapplaatsen zorgen mochten mensen echt van ver komen.
Woon in het centrum van rotterdam en mn kantoor is vlakbij de meetingplaats.

grten

Dr was anders iig vlees toen de rest niet kwam opdagen...Mr B.I.G. en ik moesten er om vechten...die kippenspiezen:p

---------- Toegevoegd om 06:48 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 06:47 ----------

Rotterdam is dichtbij. Ikke willen komen :D denk ik.. ???

jij komt gewoon ouwe!:D

• Topic Starter Topic Starter
hehe lachen ik doe mee op de 26e dan zit ik ook aan het einde van me cut

Ok, bij de 26ste komen al wat old school DBB'ers niet, dus dan maar de 12e?

start een poll :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven