- Waardering
- 637
- Lengte
- 1m74
- Massa
- 64kg
dan kan ik iig niet.......dan ben ik in assen bij de TT
Ook LEUK

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
dan kan ik iig niet.......dan ben ik in assen bij de TT

Yup mee eens..BBQ @ Kralingen klinkt goed..
26-06 vind ik best..stel voor dat iedereen wat meeneemt! Moet die shit van de vorige keer niet meer hebben
grten
Zo, er zijn aardig wat updates ineens hier zeg
Jacky, nu begin ik te twijfelen of ik je nog wel wil ontmoeten met zulke verhalen
Mij lijkt wokken iets beter te plannen dan een BBQ, aangezien we toch nog met Nederlands weer te maken hebben en het dus best jammer kan zijn als het ineens weer aan het regenen is...Maar dat is mijn idee
![]()
ja, of vantevoren geld vragen.Yup mee eens..BBQ @ Kralingen klinkt goed..
26-06 vind ik best..stel voor dat iedereen wat meeneemt! Moet die shit van de vorige keer niet meer hebben
grten
Jacky is een topkerel. Alleen heeft houd hij er nare trekjes op na, zoals poepen in het openbaar. Maar daar kun je doorheen prikken (en jacky door z'n papiertje hahaha).

och echt openbaar was het niet en eigenlijk was er maar eentje die ongenegeerd stond te kijken .......ow dat was jij![]()

Yup mee eens..BBQ @ Kralingen klinkt goed..
grten

Nee ok, er stonden misschien 10 man bij de plees. Maar jij viel op. Niet zo gek dat ik ga staan kijken![]()

Ok, bij de 26ste komen al wat old school DBB'ers niet, dus dan maar de 12e?

Wie weet ben ik er dan ook. En misschien nuchter ook nog wel![]()