XXL Nutrition

Meeting in rotterdam

Peiling Peiling In welke week zou je de meeting willen hebben ?

• week van 21 mei

Stemmen: 7 12,5%
  • week van 28 mei

Stemmen: 2 3,6%
  • week van 4 juni

Stemmen: 4 7,1%
  • week van 11 juni

Stemmen: 7 12,5%
  • ergens in juli

Stemmen: 36 64,3%

• Totaal stemmers
    56
Status
Niet open voor verdere reacties.
Kijk, daar is de man met de goede ideeen :D
Doen we! 5 juni dus, moooooi!

---------- Toegevoegd om 17:03 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:03 ----------

Logisch dat je daar niet veel vanaf weet gezien je land van herkomst, maar NL komt daar soms best wel ver mee totdat ze alsnog genadeloos onderuit gaan. ;)

Hij is gewoon een Nederlander hoor Nietah haha.

hahahaha Zipmans zou ze dat echt niet weten ze is toch niet stiekum blond he ....en dat ze haar haren geverfd heeft voor kunstmatige intelligentie ??

Heb niet zoveel geld.. :( Maar ik trakteer jou wel op een ijsje oké :)

Hou ik je aan!!! Je moest eens weten hoe graag ik ijs eet :D:D:D

---------- Toegevoegd om 22:11 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:10 ----------

hahahaha Zipmans zou ze dat echt niet weten ze is toch niet stiekum blond he ....en dat ze haar haren geverfd heeft voor kunstmatige intelligentie ??

Ok ok.. te lang woonachtig net over de grens dan, mag ik het dan zo omschrijven?? :p Je weet wel.... :rolleyes: ;)

geef nou gewoon toe meisje ;)

zucht...:P

Ken iemand ff een samenvatting geven . heb geen zin om weer tig pagina's door te lezen :-).

Ik kent de 12de in ieder geval wel. :cool:

Nou de meeting word op 5 juni en verder staat er dan dat we met z`n allen getrakteerd gaan worden omdat het de 6e juni de verjaardag is van Massief. Dus gewoon doen zou ik zeggen :D

Laatst bewerkt:
er is alleen nog geen organisator

emile en ik zullen wel kijken wat er mogelijk is als we voor een wok gaan.

Hollandse Windmolen mag de BBQ doen dan

emile en ik zullen wel kijken wat er mogelijk is als we voor een wok gaan.

Hollandse Windmolen mag de BBQ doen dan

geen probleem, maar ik ben sowieso meer voorstander van de BBQ in het bos..lekker geen gezeik en lekker de ruimte en kunnen we tenminste een beetje overlast veroorzaken haha

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven