AndroidHealthClinic

Meeting in rotterdam

Peiling Peiling In welke week zou je de meeting willen hebben ?

• week van 21 mei

Stemmen: 7 12,5%
  • week van 28 mei

Stemmen: 2 3,6%
  • week van 4 juni

Stemmen: 4 7,1%
  • week van 11 juni

Stemmen: 7 12,5%
  • ergens in juli

Stemmen: 36 64,3%

• Totaal stemmers
    56
Status
Niet open voor verdere reacties.
Echt TE erg dat jullie die foto's van Hollywood plaatsen... Die doelgroep zit toch op zijn plaats daar? Lekker laten gaan he. Ik zie alleen maar bekende gezichten die een beugel hebben of hadden... :eek: Ik wil hun niet hier tegen komen op foto....

Hoezo, jullie wilden daar toch heen?

---------- Toegevoegd om 23:34 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:33 ----------

hierheen dan?
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

waarom niet sorbon ? ik vind het altijdw el een geinige tent

baja ben ik niet zo op, zitten alleen maar gasten met sixpacks waar ik jaloers op word.

Hahaha, ****ing drama gast. elke keer top40 house hitjes afgewisseld met andre hazes en jannes. en dan is het ook nog eens zo druk dat je eerst buiten tien minuten in de rij moet staan om je jas op te hangen in een zeecontainer bij een stel straatnegers. dan kom je binnen en doe je er tien minuten over om bij de bar te komen, om daarna nog eens tien minuten te wachten om drank te kunnen bestellen.

om nog maar niet te spreken over de tokkiewijven. om te huilen.

de gasten zijn over het algemeen wel oke (geen tokkies, patsers of ballen), maar daar kom ik niet voor, dus dat boeit niet zo heel veel.

ik word er heel soms weleens heen gesleept door vrienden, maar ik ga er alleen heen als er echt niks te doen is en ik door rotterdam zwerf met een dronken kop. op een donderdagavondje bijvoorbeeld. maar dat is gelukkig niet zo vaak kan ik je vertellen.

Ben daar 1x geweest, duurde minstens een half uur voordat die afgekeurde straatmuzikanten me jas gaven, t*ring zeg.

• Topic Starter Topic Starter
Hahaha, ****ing drama gast. elke keer top40 house hitjes afgewisseld met andre hazes en jannes. en dan is het ook nog eens zo druk dat je eerst buiten tien minuten in de rij moet staan om je jas op te hangen in een zeecontainer bij een stel straatnegers. dan kom je binnen en doe je er tien minuten over om bij de bar te komen, om daarna nog eens tien minuten te wachten om drank te kunnen bestellen.

om nog maar niet te spreken over de tokkiewijven. om te huilen.

de gasten zijn over het algemeen wel oke (geen tokkies, patsers of ballen), maar daar kom ik niet voor, dus dat boeit niet zo heel veel.

ik word er heel soms weleens heen gesleept door vrienden, maar ik ga er alleen heen als er echt niks te doen is en ik door rotterdam zwerf met een dronken kop. op een donderdagavondje bijvoorbeeld. maar dat is gelukkig niet zo vaak kan ik je vertellen.

ja ieder zijn tent.

ik ga uit om lol te hebben en niet zozeer voor de wijven, als er goed publiek is zoals bij serbon meestal is blijf ik hangen.

maar indd die wijven bij serbon zijn wel verkakt

Heej dit is wel een leuk idee. Maar in rotterdam zijn toch genoeg leuke discotheke en evenementen bijvoorbeeld dance parade / outland en in de maassilo zijn ook altijd leuke feestjes.

Anders het gezellige breda waar ik vandaan kom.
Is er al veel animo voor

Betreft dit overigens een andere meeting dan die topic over DBB BBQ? ???

dit is een heeeeeeel oud topic dus sowieso niet zo relevant :)

Oeps, ik ben er niet helemaal bij :o, ach ja...net thuis...van een lange ochtend o_O haha

Geeft niet :heart:

Zullen we het even definitief vastzetten?
Waar moet het geld naar toe?

andere topic, niet? Maar inderdaad ff vastleggen.

Ik lul ook maar wat Rooke...

sinds 2004, niet? :D

die lult al veel langer al net vanaf dat ie kan lopen

tja zou je wel willen he...ik zal het even vragen aan der wat ze er van vind....

nee ze is afgeknapt nu jij vader word .....

tja zou je wel willen he...ik zal het even vragen aan der wat ze er van vind....

nee ze is afgeknapt nu jij vader word .....

:roflol: Dat is voor de meeste vrouwen just een turn-on maar ja jij hebt dan ook wel een hele speciale :D

Zou wel leuk zijn jullie weer eens te zien.
Hoe is het trouwens met je knie?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven