Fitness Seller

Meeting in rotterdam

Peiling Peiling In welke week zou je de meeting willen hebben ?

• week van 21 mei

Stemmen: 7 12,5%
  • week van 28 mei

Stemmen: 2 3,6%
  • week van 4 juni

Stemmen: 4 7,1%
  • week van 11 juni

Stemmen: 7 12,5%
  • ergens in juli

Stemmen: 36 64,3%

• Totaal stemmers
    56
Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter
5juni, heb ik een vrijgezellen feest van m'n broer :)

Dus ik kan niet:o

niiiiiiiiiice, zin in een orgy dan ?

maar ik wil daarna wel naar holly om 14 jarige jongetjes te verkrachten :mad:

daar zijn we al heen geweest met een groepje en de andere naar de BaJa...waar sommigen nie in mochten tenzij ze een shirtje van de BaJa aan moesten omdat ze te buff waren :roflol:

Waar zijn jullie nou uit gekomen tot zo ver? of nog steeds gewoon slap geouwehoer :P en nog geen duidelijkheid? (sorry geen zin om al die pagina's terug te spitten...de posts hierboven zeggen mij genoeg, no clue :dunno::scratch:)

bbq, 5juni, rotterdam. Hoe laat zal ik je ophalen?:)

Thx voor de data, noteer het vast...

Als ik kom (steeds meer de kans dat..) dan heb ik al plannen vooraf dat ik naar de meet ga ;) en zal ik waarschijnlijk met mijn eigen broembroem komen :)

Laatst bewerkt:
wie weet :woot:

Als PilatesMeisje er is ben ik ook van de partij :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart:

jullie gaan ook echt stappen in de baja of hollywood. het zou me niks verbazen als jullie sorbonne ook nog in gedachte hadden. de t*ring :roflol:

Laatst bewerkt:
Sorry...:o maar als PMetje komt..dan gaat ze na de gezellige BBQ weer richting huis om de volgende ochtend vroeg weer om 9 uur op het podium te staan en daarna te trainen + werken :o Uitgaan in clubs is ook niet echt mijn ding :rolleyes:, ben meer van het avontuurlijke :cool:. Na al die spannende&avontuurlijke verhalen over het Kralingse bos is PMetje wel benieuwd. :hahaha:

Sorry...:o maar als PMetje komt..dan gaat ze na de gezellige BBQ weer richting huis om de volgende ochtend vroeg weer om 9 uur op het podium te staan en daarna te trainen + werken :o Uitgaan in clubs is ook niet echt mijn ding :rolleyes:, ben meer van het avontuurlijke :cool:. Na al die spannende&avontuurlijke verhalen over het Kralingse bos is PMetje wel benieuwd. :hahaha:

Dan gaan wij toch samen uit op avontuur :heart:?

• Topic Starter Topic Starter
jullie gaan ook echt stappen in de baja of hollywood. het zou me niks verbazen als jullie sorbonne ook nog in gedachte hadden. de t*ring :roflol:

waarom niet sorbon ? ik vind het altijdw el een geinige tent

baja ben ik niet zo op, zitten alleen maar gasten met sixpacks waar ik jaloers op word.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven