kitten
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 56
- Lengte
- 1m63
- Massa
- 83kg
Ik vind dat eerlijk gezegd wel meevallen. In mijn gym in ieder geval kan ik gewoon in een short en een hemdje trainen zonder aangesatard te worden. Nu is het wel geen kort ultrastrak broekje, dat scheelt misschien wel watZie veel dames in super strakke leggings, laat veel meer zien. Helaas is het bij de meesten niet zo'n goed idee......
Om eerlijk te zijn zou ik er bij mijn sportschool waar ik met pt train niet meer bloot laten zien dan nodig is. De testos, ABS en crea's hangen in de lucht. Hoe wijder mij shirt hoe beter.
---------- Post toegevoegd 16 May 2013 om 02:10 ----------
Grappig hoe vrouwen speciaal kleren kopen voor sporten terwijl mannen in de sportschool vaak oude kleding dragen die niet meer goed genoeg is voor op het werk/vrije tijd![]()
klopt. ik verbaas mij over het feit dat er ook genoeg mensen zijn die in hun kloffie komen. Als je op waterpolo zit doe je dan in de winter trainen in het water met een winterkleding aan vraag ik mij af. ik hoef geen modeshow te lopen ( al ga ik wel altijd opgemaakt en verzorgd naar de sportschool maar doe ik overal naartoe) en soms wat woeste haardos kan ook maar nja, zal dan wel vrouwen ding zijn. al draag ik mijn shirts voor sporten ook naar werk of gewoon normaal

Zie veel dames in super strakke leggings, laat veel meer zien. Helaas is het bij de meesten niet zo'n goed idee......