Wat een leeghoofden!! Je valt als Nederlandse toch niet op zo'n zwarte nietsnut? Je dochter zal er maar mee thuis komen.....![]()
met zo'n neger laat ik dr zowiezo niet binnen. Ook al vriest het 20 graden onder nul buiten.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web -app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie vereist momenteel toegang tot de site met behulp van de ingebouwde safari-browser.
Wat een leeghoofden!! Je valt als Nederlandse toch niet op zo'n zwarte nietsnut? Je dochter zal er maar mee thuis komen.....![]()
alles wat joran in die uitzending zei is gewoon onderzocht hoor en geloof mij maar, de politie gaat ook echt wel wat dingetjes onderzoeken aan de hand van deze uitzendingen. dat joran gewoon geen bewijsmateriaal heeft achtergelaten (als hij het al gedaan heeft) is de oorzaak dat hij nog vrij rondloopt. ik denk niet dat deze gasten hun zaakjes beter op orde hebben dan joran. (ervan uitgaande dat hij haar vermoord heeft)in nederland niet. zelfs na het verhaal van joran van der sloot was het niet voldoende om hem op te pakken
daarom zwaaien die negertjes ook trots met hun geld en goud voor de camera omdat ze weten dat de nederlandse wetgeving soft is en ze dus toch niet kunnen worden opgepakt. indien dat wel gebeurd staan ze na 2 uur weer vrij omdat het bewijs ontbreekt
beetje een plato's cave idee.Dus een kind van zo'n figuur geeft aanzien
Omgekeerde wereld geloof ik![]()
Dus een kind van zo'n figuur geeft aanzien
Omgekeerde wereld geloof ik![]()
Hoe dom ben je om met je kop op tv je dagelijkse criminele activiteiten bloot te geven. Tjonge jonge. Een echte crimineel praat er niet over. Een echte crimineel valt niet op.
voor dit zord volk is maar een oplossin zout zuur
en dan is het probleem op ge losst en die wijfen er bij hoerren zijn het
ba ba ba ba stuur ze terug per boot en laat het zinken op zee heb niks tegen
buitenlanders maar als ze hier kommen hou je dan hier aan de regels moetten wij ook daar bij juli
daar ga je belasting geld naar toe voor hun maar een ding un kogel
Inderdaad, ze nemen zelfs het spraakgebrek over, inclusief de debiele woordjes en klanken die erbij horen. Triester volk bestaat er nietKlopt daar dacht ik ook al aan.
Dieptriest dat soort prutjes vaak gaan ze ook zo praten als die figuren waar ze zo tegen opkijken.
Wat zijn die dom zeg, stuur ze aub terug naar afrika![]()
voor dit zord volk is maar een oplossin zout zuur
en dan is het probleem op ge losst en die wijfen er bij hoerren zijn het
ba ba ba ba stuur ze terug per boot en laat het zinken op zee heb niks tegen
buitenlanders maar als ze hier kommen hou je dan hier aan de regels moetten wij ook daar bij juli
daar ga je belasting geld naar toe voor hun maar een ding un kogel
de vrouw draait voor de zorg op............zucht.
mannetje voor de rechter laten betalen voor al zijn kindjes, legaal geld welteverstaan, drugsgeld gelijk in beslag nemen!
eens kijken of hij dan nog zo stoer is en zoveel aanzien heeft!
Inderdaad, ze nemen zelfs het spraakgebrek over, inclusief de debiele woordjes en klanken die erbij horen. Triester volk bestaat er niet![]()
Tja en het ergste is dat juist dat volk vervolgens weer kinderen krijgt wat voor de spreekwoordelijke galg en rad opgroeit.
Dus deze meisjes wat blijkbaar uit een zeer zwak milieu komen en je enigszins ook kunt betitelen als zwakbegaafd ter preventie castreren.
Dat is voor henzelf het beste want deze mensen (kinderen)zullen nooit en te nimmer in staat zijn om een kind in normale omstandigheden op te voeden,en ze datgene bij te brengen wat essentieel is voor een kind zeker in de eerste levensjaren.
De evt.vraagsteling dat een ander daar niet over mag beslissen wie er wel of geen kind mag baren is van een andere orde.
Soms moeten dingen nu eenmaal om erger te voorkomen,dit soort mensen moeten door de overheid tegen zichzelf in bescherming worden genomen.
klopt, 1e loket is om te betalen, en dat is ze niet toevertrouwd zeker?Dan gaan gewoon de mooie grote velgen weer onder die auto vandaan, worden de gouden tanden weer verkocht en kom je ze tegen achter het 2e loket bij de Mac Drive.