MuscleMeat

Meisje (15) uit arnhem doodgestoken.

Als vader je dochter verliezen door een 14-jarige jongen die haar heeft doodgestoken. Enige levensdoel van mij zou dan nog zijn om die gast op te zoeken en jaren lang in mijn kelder martelen. ff serieus ik zou als vader echt niet kunnen leven met het feit dat die jongen waarschijnlijk maar een maandje jeugdgevangenis krijgt.

• Topic Starter Topic Starter
Lol'd maar feit is feit, Klarendal, Geitenkamp, 't Broek, Rijnwijk je weet zelf maar boeit mij verder weinig als geboren en getogen Amsterdammer.

Ander feitje is dat de dader(s) niet uit Arnhem kwamen.
Kerel hee klarendal is lang niet meer zoals het geweest is hoor, geitenkamp hetzelfde, loop is een rondje klarendal om 4 uur snachts is niks aan de hand hoor je ziet af en toe een groepje sjonnies lopen LOL NOU EN zijn mensen bang voor die sjonnies ofzo? ( bedoel jou niet maar die mensen die zeggen dat arnhem een probleemstad is enzo :o en zijn bang om er rond te lopen )

Broek, Malburgen enzo zijn gewoon probleemwijken, Maar broek zit nu allemaal nieuwbouw begint steeds beter te worden dus.

Als vader je dochter verliezen door een 14-jarige jongen die haar heeft doodgestoken. Enige levensdoel van mij zou dan nog zijn om die gast op te zoeken en jaren lang in mijn kelder martelen. ff serieus ik zou als vader echt niet kunnen leven met het feit dat die jongen waarschijnlijk maar een maandje jeugdgevangenis krijgt.

je kunt het niet echt voorstellen, maar de woede die in je opkomt als vader moet ENORM zijn

Afschuwelijk.

Idd daar geef ik je 100% gelijk in hoe fout het ook klinkt, als vader/moeder kan je toch nooit meer normaal leven als een 14 jarig blaag ff je dochter van het leven berooft.

Kerel hee klarendal is lang niet meer zoals het geweest is hoor, geitenkamp hetzelfde, loop is een rondje klarendal om 4 uur snachts is niks aan de hand hoor je ziet af en toe een groepje sjonnies lopen LOL NOU EN zijn mensen bang voor die sjonnies ofzo? ( bedoel jou niet maar die mensen die zeggen dat arnhem een probleemstad is enzo :o en zijn bang om er rond te lopen )

Broek, Malburgen enzo zijn gewoon probleemwijken, Maar broek zit nu allemaal nieuwbouw begint steeds beter te worden dus.

Jij woont in klarendal?

Me vriendin heeft in klarendal gewoont en ben er om die reden ook veel geweest. Er wonen daar idd wel veel ''tokkies'' maar die doen geen vlieg kwaad, beetje bier zuipen voor hun huis that,s it. Hoogstens paar keer meegemaakt dat paar bezopen lui het nodig vonden om te schreeuwen op straat, of een paar stenen bij hun ex tegen de ramen aan te gooien. Maar dat soort ongein vind je in elke stad wel.

Me vriendin heeft in klarendal gewoont en ben er om die reden ook veel geweest. Er wonen daar idd wel veel ''tokkies'' maar die doen geen vlieg kwaad, beetje bier zuipen voor hun huis that,s it. Hoogstens paar keer meegemaakt dat paar bezopen lui het nodig vonden om te schreeuwen op straat, of een paar stenen bij hun ex tegen de ramen aan te gooien. Maar dat soort ongein vind je in elke stad wel.

bier drinken voor je huis ?
stenen tegen ramen aangooien ?
schreeuwen op straat ?

Nope, niet te vinden hier

k*t nederlanders ook altijd!
altijd steken!

Echt triest! Als je op die (jonge) leeftijd iemand neersteekt is er iets goed met je mis! Hoop dat deze jongens zwaar gestraft worden..........Stelletje sukkels

Klarendal en Geitenkamp is zo erg nog niet (niet meer in ieder geval).. Broek daarentegen..

ok "tommetje" , laat je niet beinvloeden he, nee=nee.

Ik ken dit meisje persoonlijk heel erg goed..
Was een vriendin waar ik erg close mee was.

8 minuten voor het gebeurde was ik nog vrolijk met haar aan het chatten en toen een paar uur later hoorde ik het nieuws opeens:(
Je wereld stort in...

8 minuten voor het gebeurde was ik nog vrolijk met haar aan het chatten en toen een paar uur later hoorde ik het nieuws opeens:(
Je wereld stort in...

Wow ziek man. Was het wel een leuk gesprek via chat? of kon je merken dat er iets was. En ken je de dader(s) of weet je waarom ze deze vreselijke daad hebben verricht?

In ieder geval gecondoleerd met het verlies, het is simpelweg vreselijk wat er is gebeurd.

Je wereld stort in...
Sterkte ik hoorde van een vriend van me dat het een chinees meisje was klopt dit?

Terug
Naar boven