XXL Nutrition

Meisje (15) uit arnhem doodgestoken.

Ik ken dit meisje persoonlijk heel erg goed..
Was een vriendin waar ik erg close mee was.

8 minuten voor het gebeurde was ik nog vrolijk met haar aan het chatten en toen een paar uur later hoorde ik het nieuws opeens:(
Je wereld stort in...

Damn, gecondoleerd.

Was gewoon een gesprek zoals wie die altijd hadden.. veel lachen zoals altijd met haar...

Ik weet wie de daders zijn en waarom? ze had altijd al ruzie met een meid waar iedereen van onze vriendengroep ruzie mee heeft.. Ze dreigde altijd tegen haar van als je nog een keer ruzie komt zoeken laat ik je neersteken.. Allemaal haar schuld haar vriendje is die 17 jarige Rotterdammer die is opgepakt en hij heeft het voor zijn vriendin gedaan...
Was allemaal van tevoren gepland:(

---------- Post toegevoegd Sat 21 Jan 2012 om 15:27 ----------

Sterkte ik hoorde van een vriend van me dat het een chinees meisje was klopt dit?

Dankje:)
Klopt,, de daders zijn ook allemaal Chinezen..

gecondoleerd man,

wat is die 14jarige nou van haar dan? Haar ex?

Ik zag het op het nieuws. Je kon wel een beetje zien wat voor wijk het was. Wel ziek offcourse

gecondoleerd man,

wat is die 14jarige nou van haar dan? Haar ex?

Dankje..

Nee geen ex,, hij heeft gewoon gedaan wat hij moest doen van die 17 jarige Rotterdammer..

---------- Post toegevoegd Sat 21 Jan 2012 om 16:47 ----------

Ik zag het op het nieuws. Je kon wel een beetje zien wat voor wijk het was. Wel ziek offcourse

Deze moord heeft niks met die wijk te
maken...

Was gewoon een gesprek zoals wie die altijd hadden.. veel lachen zoals altijd met haar...

Ik weet wie de daders zijn en waarom? ze had altijd al ruzie met een meid waar iedereen van onze vriendengroep ruzie mee heeft.. Ze dreigde altijd tegen haar van als je nog een keer ruzie komt zoeken laat ik je neersteken.. Allemaal haar schuld haar vriendje is die 17 jarige Rotterdammer die is opgepakt en hij heeft het voor zijn vriendin gedaan...
Was allemaal van tevoren gepland:(

wtf, snap echt niet hoe zo'n mensen in elkaar zitten. Je zou van elke niet mentaal gehandicapte mens toch enige vorm van rationaliteit verwachten...
Zou echt willen weten hoe de opvoeding van zulke tokkies is verlopen:o

wtf, snap echt niet hoe zo'n mensen in elkaar zitten. Je zou van elke niet mentaal gehandicapte mens toch enige vorm van rationaliteit verwachten...
Zou echt willen weten hoe de opvoeding van zulke tokkies is verlopen:o

welke opvoeding

Nee natuurlijk niet, het heeft met de mensen te maken die er wonen en met de opvoeding.

Jij kent het hele verhaal niet eens en je gaat oordelen..
als je dit topic had gelezen had je het gesnapt...
Ik kende dit meisje persoonlijk erg goed dus ik weet hoe dit zit.

wtf lekker beinvloedbare 14 jarige ben je dan. "hee steek iemand voor me dood"
"okee"

fcked up for life

Jij kent het hele verhaal niet eens en je gaat oordelen..
als je dit topic had gelezen had je het gesnapt...
Ik kende dit meisje persoonlijk erg goed dus ik weet hoe dit zit.

Uiteindelijk heeft dat meisje toch niet gestoken, dus begrijp niet zo goed wat dit met het verhaal heeft te maken waar ik niks van af weet.

In een normale omgeving, wat tegenwoordig bijna nergens te vinden is. Denk je na voordat je zulke rare acties uitvoerd. En dan vertel jij me dat het niet met de wijk te maken heeft en de omgeving waar die jongens en meisjes wonen/opgroeien die op dit strakke plan zijn gekomen, om iemand neer te gaan steken?

• Topic Starter Topic Starter
WAAROM maakt iedereen zich druk om de buurt BROEK ( arnhem ) DE DADERS KOMEN HELEMAAL NIET UIT ARNHEM!!!!

Maakt niet niet uit welke wijk. Moraal van het verhaal is dat de jeugd flink naar de klote gaat.

Lol'd maar feit is feit, Klarendal, Geitenkamp, 't Broek, Rijnwijk je weet zelf maar boeit mij verder weinig als geboren en getogen Amsterdammer.

Ander feitje is dat de dader(s) niet uit Arnhem kwamen.

Ik kom frequent in de geitenkamp en daar wonen niet de meest 'sophisticated' soort mensen inderdaad. Zelfs al duik je de stad in vlakbij de rembrandt bioscoop, zul je nog steeds weinig toch geen verschil zien qua type personen.

Terug
Naar boven