Fitness Seller

meisje denkt dat ik onzin praat (BB)

iets zegt me dat je tegen elk persoon die je tegenkomt zegt dat je aan bodybuilding doet terwijl je eruit ziet als een niet lifter , zeg helemaal niks en pas als je een goed lichaam hebt kan je het zeggen dan is dat wijf namelijk nat en zegt ze 100% zulke dingen niet.

en gtfo

Er kunnen 3 dingen aan de hand zijn:
-zij is gewoon fockin irritant en heeft een b*ch-slap nodig
-zij komt aandacht tekort en heeft een beurt van je nodig
-zij is gewoon D.O.M. en onwetend

Meisjes moeten helemaal niet denken.

"Men neemt duct tape.

Men trekt de gewenste lengte van de rol.

Men scheurt de stuk duct tape af.

Men plakt de stuk duct tape stevig om de gewenste persoon zijn/haar mond."

Probleem opgelost.

Haha dat is inderdaad een snelle en doeltreffende manier .

Je kunt een kijkje nemen op google met als zoekwoorden = krachttraining voor jongeren en je zult al veel antwoorden vinden of indien ja daar helemaal geen zin in heb en bij ons wil blijven voor raad :

Efficiëntie van krachttraining bij kinderen

In verband met de doelmatigheid van krachttraining zijn er nogal wat uiteenlopende meningsverschillen.

Tot op heden was men van mening dat krachttraining maar zinvol is vanaf de puberteit. Aanvankelijk had men ook twijfels over het nut van krachttraining bij kinderen.

De meeste onderzoeken tonen aan dat het oefeneffect van krachttraining bij kinderen veel geringer was dan bij volwassenen. Natuurlijk werden de programma’s voor volwassenen nooit toegepast bij kinderen.

Studies tonen wel aan dat kinderen ook in staat zijn om hun krachtenpotentieel via specifieke training boven het groeigebonden niveau te verhogen.

We kunnen concluderen dat er enkele fysiologische aanpassingen zijn door krachttraining bij kinderen, zoals: een toename van de maximale kracht, weinig of geen toename van de spiermassa, toename van de elektrische activiteit van de spier, een verbeterde coördinatie, geen verandering van het lichaamsgewicht en geen verandering in vetmassa.

Gunstige effecten van krachttraining bij kinderen

Als men spreekt over de voordelen van krachttraining voor kinderen op de motorische vaardigheden en prestaties, verwijst men in de eerste plaats naar prestatievormen waar kracht noodzakelijk is.

Krachttraining is een fysische voorbereiding voor iemand die geregeld aan sport doet. Het trainen van de spierkracht kan ook een gunstig middel zijn om kwetsuren tegen te gaan. Krachttoename zal de spieren en pezen doen versterken.

Als men de juiste richtlijnen volgt, dan heeft krachttraining geen negatieve invloed op de groeiontwikkeling.

Ook de psychische conditie wordt bevorderd door krachttraining, het zelfbeeld wordt gestimuleerd en het draagt bij tot karaktervorming en zelfdiscipline.

Laatst bewerkt:
De vraag is , na dat je het uitgelegd hebt waarom stoort het je nog zo erg dat ze niet akkoord gaat met je?

Laat die bewijsdrang achterwege. Meisjes redeneren niet op logica en op feiten, maar op "onderbuikgevoel". Hetzelfde wat de politiek doet. Je kan praten en redeneren wat je wil, het blijft altijd hetzelfde liedje met vrouwen. Zwijgen is goud, ducttape is zilver.

Q

Gewoon negeren.
Als ik op mn werk 3 eieren op brood zit weg te werken zitten ze ook te zeiken dat het niet gezond is.
Zelf zitten ze daarna te roken in t rookhok en na werktijd liggen ze op de bank en doen niks aan sport.
Je doet dit eenmaal voor jezelf ;)

Bij dergelijke opmerkingrn als deze leg ik het allemaal geduldig uit wat mn doel is en wat voeding voor grote rol daarin heeft, overigens zien heel veel mensen whey shakes als illigale steroiden dus dat helpt vaak ook niet mee en vaak is dat dr opmerking ook

Maar na mn uitleg snappen ze het altijd wel en wkrd het ongeloof omgezet in geloof

" Ok dan niet, ik ga wel voor je beste vriendin, kan zij je vertellen hoe lekker het was "

No pics?

Doet me denken aan dat poolse(?) wijf wat loopt te klagen, vervolgens stopt iemand z'n lul in d'r mond en begint te rammen. Mss eens proberen?

lol onsportieve mensen moeten altijd kunnen zeggen dat iemand die wel sportief is niet goed bezig is. Eigenlijk is het gewoon een justificatie voor hun eigen luiheid. Bereid je maar voor op een hele hoop van die shit als je blijft trainen. Mensen die beweren dat ze -alhoewel jij al jaren traint - sterker zijn dan jou, maar wel niet kunnen/durven bewijzen behalve dan een zielige bicep flex gevolgd door "voel maar, voel maar!!!" Whey = doping en je let best op voor je nieren en je lever met dat goedje. Zoveel sport kan toch niet gezond zijn. Iedere dag gezond eten kan toch niet gezond zijn (really?) Iedereen heeft het allemaal wel al gehoord...

gewoon even lachen en het jouwe ervan denken; minst van al moeite gespendeerd

oke wie kan mij even een site sturen met goede duidelijke argumenten dat krachttraining met een voedingsschema totaal niet slecht voor jongeren zijn maar juist positief kunnen uitpakken.
een meisje waarmee ik een tijdje praat gelooft me maar niet met wat ik ook zeg.
''het is slecht voor je'' ''je weet niet wat je doet''
ik word gewoon gek, ik verdiep me en ik heb meer kennis over gezond zijn dan mijn gemiddelde leeftijdsgenoten maar wat ik ook zeg het blijft bij ''ik geloof je niet''
help me dat mens te overtuigen!:mad:

Op deze leeftijd hoor je lekker bij de MacDonalds te zitten en je alleen druk te maken of je nog beltegoed hebt. VEEL meer mag je niet verwachten.

Waarom slaan ze een baby op de kont na de geboorte???

Bij de domme kinderen valt 't pikkie eraf.

ontopic, welkom in de wondere wereld die ''vrouw'' heet, geef de hoop maar meteen op om ze te overtuigen, het gaat je toch nooit lukken.

Men neemt duct tape.

Men trekt de gewenste lengte van de rol.

Men scheurt de stuk duct tape af.

Men plakt de stuk duct tape stevig om de gewenste persoon zijn/haar mond.

Probleem opgelost.
Als dit niet werkt, smeer er dan gewoon pindakaas op!

Lul in der bek douwen:D

Die tjik is bang voor concurentie man... Alle vrouwen roepen boeh of bah over "te" gespierde vrouwen en ondertussen liggen ze met een vibo in bed er over te fantaseren.

Terug
Naar boven