Fitness Seller

Nieuws Meisje uit Pijnacker pleegt zelfmoord 'om bangalijst'

Die "rot" kinderen hebben het vast van jou geleerd.

Suwardi laat kinderen huilen ..**** yeah:cool:!

:rolleyes:

Die "rot" kinderen hebben het vast van jou geleerd.

Suwardi laat kinderen huilen ..**** yeah:cool:!

:rolleyes:
ja vind ik het ook erg jammer dat ouders hun kinderen geen normen en waarden meer meegeven, dus doe ik het maar. Reken maar dat er niet meer aangebeld word hier.

dus jij vind het terecht dat kinderen belletje gaan lellen en vuilnisbakken omschoppen enz? ga lekker terug naar de keuken ofzo

Op die leeftijd was het school - voetbaltraining - eventueel wat msn wat meestal gewoon gamen was - slapen

je vergeet keer of 6 per dag fappen op de klasfoto van de lekkere wijvenklas. Of de vieze fototjes op de floppy disk.

dat vergeet je hard.

wat is een floppy disk

het zal ze leren, zomaar even de sl*t uithangen :finger:

Goed. Al hoop ik echt dat je ooit eens inziet, hoe mooi de binnenkant van een vrouw kan zijn, want als je dat eenmaal ervaart, wil je niets anders.

Nog nooit 1 open gesneden eigenlijk, maar dat is een echte aanrader dus?

:roflol: Meen dit niet hoor Hoody

Is zo'n meisje ook niet te verwijten, voelde zich rot en wist niet beter, net als veel van de de personen die gepost hebben in dit topic.

ja vind ik het ook erg jammer dat ouders hun kinderen geen normen en waarden meer meegeven, dus doe ik het maar. Reken maar dat er niet meer aangebeld word hier.

dus jij vind het terecht dat kinderen belletje gaan lellen en vuilnisbakken omschoppen enz? ga lekker terug naar de keuken ofzo
:coffee:

Verbaal argumenteren is niet je ding he:D.
Ik spreek je duidelijk aan op jouw gedrag dat niet beter is als die rot kinderen en zelfs het tegengestelde doet van normen en waarden meegeven.
Maar dat is gewoon tijdverlies,hopeloos geval:).

:hello:

Verspil je tijd hier niet met die trolls :)

http://www.powned.tv/nieuws/binnenland/2012/03/zelfmoord_niet_door_bangalijst.html

Alle media mogen hun verhaal weer rectificeren....ongeloofelijk dat ik tot het Jeugdjournaal aan toe van alles hoor over 'banga' 'straattaal' en zelfmoord. Media moeten geen sensatieverhalen brengen, wanneer gaan de 'kijkcijfers' eens niet boven de echte dan maar saaie verhalen.

Geen banga volgens haar vriendin maar andere redenen liggen ten grondslag aan de zelfmoord.

MAARJA, we leven in een Amerikaanse wereld dus moet alles steeds maar weer sensatie zijn. Bij grote incidenten is er ook 24 uur extra nieuws en journaals, niet omdat de gebeurtenis ons interesseert maar omdat de sensatie ons interesseert.

Laatst bewerkt:
misschien eerst je post eens nalezen voor je hem plaatst? zodat hij ook verstaanbaar is, maakt al een groot verschil!

:roflol: dat zegt iedereen maar meneer heeft zoiets van als ik maar redelijk abn typ dan moeten mensen het wel snappen en iedereen is dom niet slim leestekens ho maar

Een meisje van 13..

Laatst bewerkt:
Maar dat meisje had ook echt duizenden tweets al...wtf meisje van 13.

I blame MTV!

Politie ook weer grappig "melden als je op banga lijst staat dan gaan we er iets tegen doen"

Ze nemen amper aangiftes op van allerhande criminaliteit (en dan nog eens het onderzoeks proces losgelaten) maar de PR man weet dat hij zo even makkelijk kan scoren in de media.

Politie is je beste banga !

• Topic Starter Topic Starter
anyway, ik denk dat dit vrij makkelijk had kunnen voorkomen als er inzage was door de ouders op hun social media.

mijn kinderen krijgen later dus echt geen twitter, FB, hyves, etc zonder dat ik daar inzage in heb. en een proxy lijkt me ook geen slecht idee :P

anyway, ik denk dat dit vrij makkelijk had kunnen voorkomen als er inzage was door de ouders op hun social media.

mijn kinderen krijgen later dus echt geen twitter, FB, hyves, etc zonder dat ik daar inzage in heb. en een proxy lijkt me ook geen slecht idee :P

Sowieso gewoon met je kind praten over die shit voordat ze eraan beginnen. Is hetzelfde met als je dochter van 13 een webcam wilde om met haar vriendinnen te msnen. Prima, maar eerst ff een gesprek over hoe mannen in elkaar steken.

Maar als je die tweets leest, zie je wel hoe jong die meisjes tegenwoordig met van alles bezig zijn, waar ze eigenlijk gewoon echt te jong voor zijn.

Politie ook weer grappig "melden als je op banga lijst staat dan gaan we er iets tegen doen"

Ze nemen amper aangiftes op van allerhande criminaliteit (en dan nog eens het onderzoeks proces losgelaten) maar de PR man weet dat hij zo even makkelijk kan scoren in de media.

Politie is je beste banga !

+1

Politiek in rep en roer, terwijl het gewoon een nieuwe vorm van pesten is.

:rolleyes: ga je schamen man echt
stuk uitschot van de maatschappij. Waar baseer je dat op? Ken je haar?

het kind was 13. Had gewoon problemen ook psycisch waarschijnlijk. Ik weet niet of sommige mensen hier dom zijn ofzo maar alle kinderen van 13 zijn zwak. Onder de verkeerde omstandigheden, stimulatie, problemen etc kan dit iedereen overkomen.

En waar slaan de beschuldiginen op omdat ze zo nodig twitterde of wat dan ook. Volgens mij doen meer mensen dat dan die dat niet doen. En jullie verwachten toch niet dat een 13 jarige echt inhoudelijke dingen ala quantum mechanica ontdekkingen gaat twitteren of wel?

Blijkbaar is de nerd gehalte op dbb erg hoog. Want de meeste weten niet eens hoe een leven van een gemiddelde tiener uit ziet en in elkaar steekt en over na denkt.

Dit.

"schrik" best van de reacties hier. Ik zal wel te weinig aanwezig zijn om het sarcasme of humor hiervan in te zien.

Oh ja... en hoezo zwak? Wanhopig misschien ja, maar zeker niet zwak.

Maakt niet uit of de reacties serieus zijn of niet, het maakt wel duidelijk hoeveel mong*len er hier tegenwoordig op het forum rondhangen.

+1

Meisjes van 13 horen paard te rijden en onbezorgd in het leven te staan in plaats van anorexia te hebben of met exotische types om te gaan etc.

Terug
Naar boven