Guts
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 938
- Lengte
- 1m76
- Massa
- 99kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Sommige foto's lijken vervormingen te hebben. Moeilijk wat over te zeggen dus. Maar vermoedelijk wel aan de snoepjes ja.
Ik meende een heel rare vervorming gezien te hebben op een paar foto's, maar in de video's is ze idd ook niet skinny.Ik heb de foto's nogmaals bekeken maar heb geen vervormingen kunnen vinden.
Er zit ook een video in die link, lijkt me sterk dat ook die aangepast is?
Ik meende een heel rare vervorming gezien te hebben op een paar foto's, maar in de video's is ze idd ook niet skinny.
Aan hoofd duidelijk te zien dat ze kuurt. Vermannelijking is al goed zichtbaar, en dat op zo'n jonge leeftijd. Heel jammer.
Aan hoofd duidelijk te zien dat ze kuurt. Vermannelijking is al goed zichtbaar, en dat op zo'n jonge leeftijd. Heel jammer.
Ben je eigenlijk een latente homo als je op gespierde vrouwen valt? ;-P

Ik meende een heel rare vervorming gezien te hebben op een paar foto's, maar in de video's is ze idd ook niet skinny.