MuscleMeat

Meisjes die op hun rug liggen in de sportschool

wat ben ik blij dat ik thuis train. ik zou me niet kunnen concentreren als er constant lekkere chickies in geile posities staan.

Bij ons trainen alleen maar geile kerels!;)

bij mij zijn er best veel mooie vrouwen, maar geen van alle lijkt beschaamd wanneer ze zich in bepaalde posities begeven.

Bij mij trainen er 2 leuke meiden sinds een tijdje.

Leuk voor het uitzicht :)

Bij mij trainen er niet zoveel vrouwen, maar degene die er trainen zijn vaak wel knap. Is af en toe zeer relaxt inderdaad, ze squatten bijna allemaal, is zeer fijn :cool:

bij ons trainen zoveel oude fatsige roodaanlopende oma's dat je het mooie spul er toch niet meer tussendoor kan zien. Tis oogkleppen op of kotsen :D
het is de laatste tijd echt heel erg veel erger geworden ook. 1 pluspunt, je kan je wel maximaal consentreren op je workout.

Ik ga er altijd tussen liggen. Ze kijken dan altijd wat verbaasd.

The Rock zei:
Bij mij trainen er niet zoveel vrouwen, maar degene die er trainen zijn vaak wel knap. Is af en toe zeer relaxt inderdaad, ze squatten bijna allemaal, is zeer fijn :cool:

qua pose vind ik het niet echt charmant om ze te zien squaten :p (niet dat ze naar de gym komen om er charmant bij te staan ;) ) Maar respect heb ik wel voor ze, omdat ze het serieus aanpakken :D

squat_front.jpg

Bij mij gaan de beentjes juist verder uit elkaar en proberen ze oogcontact te krijgen. :(

Laatst bewerkt:
MrJ zei:
Bij mij gaan de beentjes juist verder uit elkaar en proberen ze oogcontact te krijgen. :(

(En dan heb ik het over de mooie dames voor een of andere grapjurk foto's gaat posten van oma's met 40kg overgewicht. :mad: )

Laatst bewerkt:
bij ons trainen er te veel vrouwen,
Is ook niet leuk:mad:

Terug
Naar boven