Ryu zei:Als jij vind dat er in een dansschool goede gewichten liggen , zegt dat genoeg over het feit van jouw kijk op ''hardcore''![]()
![]()
Zo is het!
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ryu zei:Als jij vind dat er in een dansschool goede gewichten liggen , zegt dat genoeg over het feit van jouw kijk op ''hardcore''![]()
![]()
chunky zei:bij mij zijn er best veel mooie vrouwen, maar geen van alle lijkt beschaamd wanneer ze zich in bepaalde posities begeven.
dr is zeker veel veranderd bij dorsman?
RobertHosper zei:
The Rock zei:Bij mij trainen er niet zoveel vrouwen, maar degene die er trainen zijn vaak wel knap. Is af en toe zeer relaxt inderdaad, ze squatten bijna allemaal, is zeer fijn![]()
(niet dat ze naar de gym komen om er charmant bij te staan
) Maar respect heb ik wel voor ze, omdat ze het serieus aanpakken
zegt ie nu pas dat er bij het cbr wel lekkere dames zijnKaLe zei:Ik ga er altijd tussen liggen. Ze kijken dan altijd wat verbaasd.

MrJ zei:Bij mij gaan de beentjes juist verder uit elkaar en proberen ze oogcontact te krijgen.![]()
)MrJ zei:Bij gaan de beetje juist verder uit elkaar en proberen ze oogcontact te krijgen.![]()

XLarge zei:bij ons trainen er te veel vrouwen,
Is ook niet leuk![]()

RichardV zei:Vind je het gek?![]()
Zitten complete beauty salons bij!![]()