MuscleMeat

Meisjes die op hun rug liggen in de sportschool

Tractortje zei:
Ja, als je aangestaard wordt, omdat je er zo geil uitziet is dat natuurlijk verschrikkelijk. Sjonge jonge, get over it, zeikwijf.

Ey droplul niet zo grote bek hebben tegen me vriendin , snotaap

Iedereen mag zijn mening uiten hier op het forum zonder daarvoor verrot gescholden te worden, kerel.

Ryu zei:
Ey droplul niet zo grote bek hebben tegen me vriendin , snotaap

Iedereen mag zijn mening uiten hier op het forum zonder daarvoor verrot gescholden te worden, kerel.

:roflol: Je bent je cape vergeten Ryu. Je hypocrisie is trouwens wel lekker sterk aanwezig!

Blijkbaar wel, beste Ryu :roflol:

Tractortje zei:
:roflol: Je bent je cape vergeten Ryu. Je hypocrisie is trouwens wel lekker sterk aanwezig!

Ja mijn vuist tussen jouw ogen ook bij de volgende meet :D

neeeeh geintje joh!

Maar gewoon allemaal beleeft blijven dan komt het wel goed :thumbs:

karma krijg je nog want ik kreeg die lam lul text weer dat ik teveel heb gegeven.

D. niet ****en met ryu
peanut.jpg

anders stuur ik hun op je af
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Cynthia zei:
van mij mogen ze zo veel staren als ze willen naar alle compromitterende posities waarin ik sta/lig, zolang ik daarna weer hun egootje kan crushen omdat ik zwaardere gewichten gebruik dan hen :D

(en dat zegt echt meer over de ventjes die in mijn gym trainen, dan over mij...)

Denk je dat ze naar de gewichten kijken als jij aan het squatten bent?

Ryu zei:
blabla ga nou maar trainen! Krijg nog steeds buik krampen namelijk van het lachen als ik jouw grote mond telkens hoor en dan je log lees.. :rolleyes:
Hij drinkt tenminste flink veel bier. Hij heeft de perfecte balans tussen trainen en socialiteit gevonden.

want bier = socialiteit?

jamesz zei:
Bij hem heeft bier daar altijd mee te maken idd.

En ik weet niet wat jij doet, maar als ik flink bier ga drinken is dat echt niet in m'n eentje.

Ryu zei:
Ja mijn vuist tussen jouw ogen ook bij de volgende meet :D

neeeeh geintje joh!

Maar gewoon allemaal beleeft blijven dan komt het wel goed :thumbs:

karma krijg je nog want ik kreeg die lam lul text weer dat ik teveel heb gegeven.

Je bent te makkelijk lieverd :rolleyes:

Gezellig hier....

benchMarc zei:
En ik weet niet wat jij doet, maar als ik flink bier ga drinken is dat echt niet in m'n eentje.
Dan hou je kennelijk niet echt van bier anders zou je ook wel in je eentje drinken

Meeloper....

Terug
Naar boven