AndroidHealthClinic

Meisjes die op hun rug liggen in de sportschool

Samu zei:
De stang buigt licht, denk niet dat je dat al hebt van 90kg... :p
Edit: Wist dat ik de dame herkende. Jill Mills, bodybuildster, powerlifster & strongwoman. Lijkt dus veel logischer als het 170 kg is.

Ja zou goed kunnen, was me ook niet opgevallen dat die stang iets doorboog.... Dan vind ik het een puike prestatie! Chapeau!

Nog leuker is 't als ze hamstrings trainen, dan liggen ze ook altijd zo beschaamd om zich heen te kijken:D

Jopske zei:
qua pose vind ik het niet echt charmant om ze te zien squaten :p (niet dat ze naar de gym komen om er charmant bij te staan ;) ) Maar respect heb ik wel voor ze, omdat ze het serieus aanpakken :D

squat_front.jpg
Mo says: ridingt thaaaaat punanieeeeee, ooooh we all be riding that punanieeee

Als je een h**r op haar rug ziet liggen dan hang je gewoon je geslachtsdeel boven haar gezicht, zwaai ermee en roep "hier lust je wel pap van sloerie!"

En jij vind het gek dat je nog nooit een vriendin hebt gehad,Diabolic?:D

• Topic Starter Topic Starter
DBC01 zei:
Ik ook :D

(Oeps, onder DBC zijn naam gepost... Hert hier dus)

Kijkijk 's ochtends vroeg terwijl ik nog lig te snurken sneaked mevrouw m'n topic binnen en geeft toe dat ze naar t**ten kijkt. Nou ik ook ;)

Waar gaat dit echt over. Meisjes die beschaamd kijken als ze aan het trainen zijn??? Of je nou als meissie wel of niet serieus aan het trainen ben, toch lopen al die kwijlende jongens/mannen je ook de hele tijd aan te staren. Vind je gek dat sommige meissies zich beschaamd voelen.

ik vind het altijd wel leuk om naar te kijken, vooral als ze dan nog weinig aan hebben. :P
ik wil altijd eerst weten welke cupmaat ze hebben.
Vorige training werd ik weer afgeleid, lag een lekker ding, kort broekje, flyes te doen vlak voor mij, denk dat ze een c cup had.
moet ik haar gewoon bespringen of het eerst vragen? :D???

Celine zei:
Waar gaat dit echt over. Meisjes die beschaamd kijken als ze aan het trainen zijn??? Of je nou als meissie wel of niet serieus aan het trainen ben, toch lopen al die kwijlende jongens/mannen je ook de hele tijd aan te staren. Vind je gek dat sommige meissies zich beschaamd voelen.

Ik voel me ook beschaamd als steeds al die kwijlende dames achter me aan lopen :o

van mij mogen ze zo veel staren als ze willen naar alle compromitterende posities waarin ik sta/lig, zolang ik daarna weer hun egootje kan crushen omdat ik zwaardere gewichten gebruik dan hen :D

(en dat zegt echt meer over de ventjes die in mijn gym trainen, dan over mij...)

Dat is zo een geile uitspraak, Cynthia

Celine zei:

Ja, als je aangestaard wordt, omdat je er zo geil uitziet is dat natuurlijk verschrikkelijk. Sjonge jonge, get over it, zeikwijf.

Terug
Naar boven