MuscleMeat

Sticky Meisjes, wat is jullie voorbeeldlichaam?

WUahhhhaha zoals hier?? Deze 'vrouw' is al jaren geen vrouw meer :p

vind sommige bb'erinnen eigenlijk nog best lekker als ze er freaky uitzien, ben zelf ook een beetje freaky dus dat past :D

jana linke bijv. yeaaahh :cool:

rqvrs1.jpg

Oehhhh ik heb een vrouwtje die zowel uiterlijk als fysiek gewoon WAUW is!! :eek:

Mavi gioia:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

WAAAAAAUWWWWW ik kwijl echt van haar! Pff!

Mavi_Gioia_07_00.jpg

Gewoon DAMNNNNNN :eek:

hahaha
wauuww
er zijn mannen die dromen van zo'n lichaaaam!

OM ZELF TE HEBBEN DAN!

haha
wat een benen!

vind sommige bb'erinnen eigenlijk nog best lekker als ze er freaky uitzien, ben zelf ook een beetje freaky dus dat past :D

rqvrs1.jpg

Ik hier weer helemaal niets mee! waarom precies weet ik niet:P Het mag voor mij wel iets vrouwelijker en daar helpen die opblaastieten nou niet echt in mee:P

Die andere foto's van Mavi gioia zijn wel mooi, goed fysiek! Flinke biceps!

rqvrs1.jpg

Nou nou...
hier is ze ook.. Dat is dus echt wel freaky en zeker niet sexy.. xD

haha inderdaad:P

brrr toch een stukkie minder zo..hoewel ik Mavi Gioia wel erg mooi vind...!! Heeft tenminste nog een mooi gezicht..en super body off course

Ow ow ow wat een viespeuk is ouwe dutchy :rolleyes: Met de leeftijd zakt ook de lat? WUAHAH geintje kerel ;)

Gatverdamme, die foto's :kots:

:D

brrr toch een stukkie minder zo..hoewel ik Mavi Gioia wel erg mooi vind...!! Heeft tenminste nog een mooi gezicht..en super body off course

Ja Mavi Gioia ziet er wel nice uit...
Hayleyy Mcneff :lick:

niks mis mee voor mij, ben zelf ook freaky en heb een ouwe rot kop, dus dat past wel ;)
kleine meisjes van 20 kan ik niets mee beginnen, die breken zo snel :D

We hebben het hier toch niet over of je iets met mij kan beginnen? Hehe ja dude mij breek je echt snel... Dumbbell van 2 kg zijn al veeeeeels te zwaar voor mij. :rolleyes:

Ontopic.

Pauline blijft toch echt m'n favoriet.. damn

We hebben het hier toch niet over of je iets met mij kan beginnen? Hehe ja dude mij breek je echt snel... Dumbbell van 2 kg zijn al veeeeeels te zwaar voor mij. :rolleyes:

Ontopic.

Pauline blijft toch echt m'n favoriet.. damn
http://sunnyandfit.files.wordpress.com/2010/01/pauline.jpg

:D maar jij bent geen 20 (21 toch?) .... dus :eyebrow: :D (laat die ouwe maar lullen :p )

:thumbup:

Ontopic. die Pauline is idd stoer, past ook goed bij mij :cool: (iemand haar handynummer ergens liggen ? :dunno: )

Hayley McNeff is DAMNNN :heart:

Ja dat blijft een alltime favo :D Samen met Erin stern.. qua fysiek verschillen ze ook niet zo heel veel..

Terug
Naar boven