MuscleMeat

Sticky Meisjes, wat is jullie voorbeeldlichaam?

Niet perse ;) Maaike hier van het forum is gewoon nog een mooie vrouw. Wat ik absoluut niet aantrekkelijk vind is de stem van bijvoorbeeld Aimee, haar fysiek staat buiten kijf maar die stem zou voor mij persoonlijk niet hoeven.

Die fysiek is er al lang niet meer en kan je vertellen dat mijn stem ook een stuk minder zwaar/hees is geworden sinds ik gestopt ben. Die bijwerkingen worden altijd zooooo zwaar overdreven! Als ik nu foto's laat zien aan mensen die niet weten dat ik een bodybuildster was, schrikken ze zich rot! Nou zijn bijwerkingen natuurlijk wel persoongebonden, dus misschien heb ik mazzel. Ik raad dames niet aan te gebruiken, maar als je het doet dan in mate!

Die fysiek is er al lang niet meer en kan je vertellen dat mijn stem ook een stuk minder zwaar/hees is geworden sinds ik gestopt ben. Die bijwerkingen worden altijd zooooo zwaar overdreven! Als ik nu foto's laat zien aan mensen die niet weten dat ik een bodybuildster was, schrikken ze zich rot! Nou zijn bijwerkingen natuurlijk wel persoongebonden, dus misschien heb ik mazzel. Ik raad dames niet aan te gebruiken, maar als je het doet dan in mate!

Heb je een recente foto? Ik ben nl. zó benieuwd hoe je er nu bij staat! (Las al dat je gestopt bent...)

Heb ik wel thuis op de PC, maar niet hier. Heb toevallig laatst een fotoshoot gehad welke deze keer dus totaal niet bodybuilding gerelateerd was. Moest er wel ff aan wennen :) Was gewend om altijd heel boos en stoer te kijken met een paar zware dumbbells in m'n hand tijdens een fotoshoot, maar nu moest ik lief lachen.. :D

Heb ik wel thuis op de PC, maar niet hier. Heb toevallig laatst een fotoshoot gehad welke deze keer dus totaal niet bodybuilding gerelateerd was. Moest er wel ff aan wennen :) Was gewend om altijd heel boos en stoer te kijken met een paar zware dumbbells in m'n hand tijdens een fotoshoot, maar nu moest ik lief lachen.. :D
Ik ben heel benieuwd! Zou ze graag zien...

wat gestopt ? totaal met bb ? of naturel verder ?

Plemp maar weer eens wat chicks die in mijn ogen vrouwelijk blijven hoor. Van die enorme onwijze vrouwen word ik een beetje bang.

Te beginnen met mijn favoriet (blijf ik posten:p)
Michele-Levesque-Front.jpg

Monica winn
Monica-Winn-Front11.jpg

n:ANd9GcQBKiLO-taKMH4JjXQFPKYjI-Rt3-IbnJ7J0Eh4XAYISAZ5z7o&t=1&usg=__lPntA3xi_RRZDjyGLdS_nmmjW0Q=.jpg

Tamara Vahn

vahn2.jpg
fitnessbabe.jpg

Laatst bewerkt:
@Karmen: DAT zijn mooie meiden idd!

Monica Winn is mooi inderdaad! Maar geen voorbeeld, waar zijn d'r armen?:eek:

Mandy Blank heeft het lichaam dat ik voor mezelf het mooist zou vinden:

http://vimeo.com/9419248

Monica Winn is mooi inderdaad! Maar geen voorbeeld, waar zijn d'r armen?:eek:

Mandy Blank heeft het lichaam dat ik voor mezelf het mooist zou vinden:

http://vimeo.com/9419248

Nou, daar langs haar lichaam:p.

Ik blijf Michelle mijn nummer 1 als voorbeeld. Komt het dichte in de buurt. Bereiken never maar daar hebben we fotoshop voor en voor de rest hard sporten.

Ik blijf Michelle mijn nummer 1 als voorbeeld. Komt het dichte in de buurt. Bereiken never maar daar hebben we fotoshop voor en voor de rest hard sporten.
Is te doen hoor! Goed luisteren naar Naomi!

Gestopt met BB sinds vorig jaar al. Trouwens ook gestopt met roken, maar pas sinds gisteren. En dat is wel ****ing zwaar! :(

Mooi antwoord op dat geblaat van die gasten.:)

Eerlijk gezegd heb ik jouw fysiek (van toen je nog BB deed, al zal het nu ook nog wel niet slecht zijn denk ik? word wel nieuwsgierig..;)) altijd als een heel mooi voorbeeld gezien, maar ik vrees dat ik mijn doelen moet bijstellen; Ik wil best heel hard trainen en goed op mijn voeding letten, maar daarmee red ik het voorlopig echt niet.
Wel jammer, want de wel haalbare idealen vind ik een stuk minder inspirerend...

Veel fitnessmodellen zien er anders nog wel uit alsof je het zelf in afzienbare tijd kunt bereiken, maar dat zal ik vast onderschatten. ;)

Echte voorbeelden zijn die vroegere Ms. Olympias. Tegenwoordig vind ik het niet mooi meer, maar Cory Everson bijvoorbeeld, wow!

Of Kike Eloma!
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Thanks Miss Deadlift! Bodybuilding op het hoogste amateur niveau is a serious way of life. Alles draait om training en voeding. Het gebruik is maar een klein deel ervan, ook al wordt er anders beweerd. Misschien dat er veel BBsters en Figures zijn die het hele jaar door kuren, dat kan. Als ik voor mijzelf spreek, kan ik je zeggen dat ik enkel in mijn wedstrijdvoorbereiding kuurde (10 weken). En ik deed maar 1 (max. 2 maar dan achter elkaar) wedstrijden per jaar. Dus het is echt niet zo dat al die top BBsters het hele jaar door aan die zooi zitten, believe me.

Ik ga nu weer terug naar mijn oude figuur, zoals het was toen ik nog Figure wedstrijden draaide. 't Is wel lastig, want ik was het trainen zo ontzettend zat! Ik heb al 8 maanden niks gedaan, op wat kickboksen na. En wat betreft eten, eet ik nu lekker alles wat los en vast zit. Gelukkig blijf ik maar afvallen ondanks deze eetsT hahaha.. Deze week ga ik weer de sportschool in en gaat het kickboksen ook weer een niveau omhoog. Ik moet met m'n luie donder van de bank afkomen nu. :)

ik kan me nog iets herinneren van toen Aimee figure deed en als ze dat weer gaat doen mag iedereen in die klasse oppassen;
gaat er weer spanning in die klasse komen .

Veel fitnessmodellen zien er anders nog wel uit alsof je het zelf in afzienbare tijd kunt bereiken, maar dat zal ik vast onderschatten. ;)

Echte voorbeelden zijn die vroegere Ms. Olympias. Tegenwoordig vind ik het niet mooi meer, maar Cory Everson bijvoorbeeld, wow!

Of Kike Eloma!
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Van Michelle Levesque
Michele%20Levesque%20female%20fitness%20model%202.jpg

kom ik qua kuiten nog en onderarmen nog wel in de buurt (vriend vind deze namelijk nu al te gespierd/ droog.). Over de rest zwijg ik maar:p. Is tandjes hard ploeteren om zo'n lijf te bereiken. Met baan, kind en alles alleen zien te fixen blijft de rest dus een utopie. Maar wel een hele mooie mocht het ooit lukken.

Gestopt met BB sinds vorig jaar al. Trouwens ook gestopt met roken, maar pas sinds gisteren. En dat is wel ****ing zwaar! :(

ik ben geschokt :eek: ** :dunno: ** ??? ** why ?
of had je ergens al een thema gestart vorig jaar ?

ben zelf een paar jaar geleden met hulp van champix gestoppt, werkte perfekt :thumbup:
Maar met BB'ing stoppen ...... :rolleyes::eek::(

---------- Toegevoegd om 14:42 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:39 ----------

ongelovelijke perfektie ! (en dan nog die blonde haren ...droomvrouw!) dit heeft mijn smaak 100% getroffen :D (zegt die ouwe :p )

Terug
Naar boven