Aimee
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 26
Niet perseMaaike hier van het forum is gewoon nog een mooie vrouw. Wat ik absoluut niet aantrekkelijk vind is de stem van bijvoorbeeld Aimee, haar fysiek staat buiten kijf maar die stem zou voor mij persoonlijk niet hoeven.
Die fysiek is er al lang niet meer en kan je vertellen dat mijn stem ook een stuk minder zwaar/hees is geworden sinds ik gestopt ben. Die bijwerkingen worden altijd zooooo zwaar overdreven! Als ik nu foto's laat zien aan mensen die niet weten dat ik een bodybuildster was, schrikken ze zich rot! Nou zijn bijwerkingen natuurlijk wel persoongebonden, dus misschien heb ik mazzel. Ik raad dames niet aan te gebruiken, maar als je het doet dan in mate!

Maaike hier van het forum is gewoon nog een mooie vrouw. Wat ik absoluut niet aantrekkelijk vind is de stem van bijvoorbeeld Aimee, haar fysiek staat buiten kijf maar die stem zou voor mij persoonlijk niet hoeven.
Was gewend om altijd heel boos en stoer te kijken met een paar zware dumbbells in m'n hand tijdens een fotoshoot, maar nu moest ik lief lachen.. 

)