XXL Nutrition

Sticky Meisjes, wat is jullie voorbeeldlichaam?

Ja ok, ik begrijp dat wel..je wilt je mening geven. Dat doen wij hier tenslotte allemaal. Maar soms doe je dit nogal op een vrij dominante manier waardoor wij ons soms een beetje vernederd voelen. Dus geef je mening :) maar respecteer ook de mening van andere. Ook van vrouwen :)! Een beetje aanmoediging kunnen wij wel gebruiken ;)

Ik respecteer ieders mening. Maar dat ik iets respecteer betekent nog niet dat iemand het niet bij het foute eind heeft. En aanmoedigen zal ik zeker, maar dan moet je wel reeele doelen stellen. En niet in een sprookje geloven. Want ik zou het zonde vinden dat je over 5 teleurgesteld bent omdat je niet zo strak bent en je dan alsnog aan de roids gaat en dan ben je verloren als mooie vrouw :(

ps.
Waarom maak jij steeds die onderscheidt tussen man en vrouw met betrekkende tot ´een mening´?

• Topic Starter Topic Starter
Ik respecteer ieders mening. Maar dat ik iets respecteer betekent nog niet dat iemand het niet bij het foute eind heeft. En aanmoedigen zal ik zeker, maar dan moet je wel reeele doelen stellen. En niet in een sprookje geloven. Want ik zou het zonde vinden dat je over 5 teleurgesteld bent omdat je niet zo strak bent en je dan alsnog aan de roids gaat en dan ben je verloren als mooie vrouw :(

ps.
Waarom maak jij steeds die onderscheidt tussen man en vrouw met betrekkende tot ´een mening´?

Omdat veel mannen hier op het forum nog al snel commentaar op een vrouw haar mening hebben. Dus ik wil de vrouwen wat verdedigen :) Want voor zij die het niet snappen, wij zijn evenwaardig ;). Ik zeg het gewoon elke keer erbij als een man commentaar afvuurt die precies nogal persoonlijk is bedoeld.
Maar goed, dus jij denkt dat jamie eason ook niet haalbaar is? Ik vind haar best nog te doen.. ze ziet er toch niet gekuurd uit eigenlijk.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ze heeft 1.neptieten en 2.een hgh-smoel .

Omdat veel mannen hier op het forum nog al snel commentaar op een vrouw haar mening hebben. Dus ik wil de vrouwen wat verdedigen :) Want voor zij die het niet snappen, wij zijn evenwaardig ;). Ik zeg het gewoon elke keer erbij als een man commentaar afvuurt die precies nogal persoonlijk is bedoeld.
Maar goed, dus jij denkt dat jamie eason ook niet haalbaar is? Ik vind haar best nog te doen.. ze ziet er toch niet gekuurd uit eigenlijk.

Ik vind d'r ook wel te doen hoor ;) (inkoppertje)

:p

On-Topic; als je er echt voor gaat is er maar weinig echt onmogelijk meid :thumbs:

Tjonge kijk ik 1 weekend ff niet en staat het hier al vol met mooie dames:p
Hiervan krijgt zelfs een dooie last van zijn hormonen (nou ja, die dooie was toch al stijf)

als je het ECHT wil kan idereen dat halen:D Dat denk ik.... maar je moet er veel voor laten en veel voor doen;) ik ga er voor Jullie ook??

lol, dat zal ons mannen leren.

Laat die borsten :) Het belangrijkste is dat wij als vrouwen ook onze doelen kunnen hebben om naar te streven. En of je borsten nu weg gaan of niet.. dat kan je nooit voorspellen. Dat hangt van vrouw tot vrouw af... ik ben allezins niet van plan om onder de 10% te gaan... dat is echt heel moeilijk voor een vrouw. Daarom jamie eason, die is best wel haalbaar :)

Nee... is naturlijk ook niet belangrijk die borsten;) maar toch... vindt ik somigen foto's er niet echt uit zien.... zo als alle modelen.... waar jongen meisjes/jongens graag willen zijn.... en wat eigenlijk niet haalbaar is.... en net als nep borsten.... of vet laten verwijderen....
Maar goed onder die 10% zou heel gaaf zijn als dat zou lukken... denk dat Jaimy Eason ook wel erg laag zit hoor!!
Maar wat ik me nou af vraag is 10% voor mensen normaal?? die geen wedstrijden doen enzo....
ach.... vind het echt onwijs knap dat deze :eek:vrouwen en mannen het bereikt hebben :bow2:

Nee... is naturlijk ook niet belangrijk die borsten;) maar toch... vindt ik somigen foto's er niet echt uit zien.... zo als alle modelen.... waar jongen meisjes/jongens graag willen zijn.... en wat eigenlijk niet haalbaar is.... en net als nep borsten.... of vet laten verwijderen....
Maar goed onder die 10% zou heel gaaf zijn als dat zou lukken... denk dat Jaimy Eason ook wel erg laag zit hoor!!
Maar wat ik me nou af vraag is 10% voor mensen normaal?? die geen wedstrijden doen enzo....
ach.... vind het echt onwijs knap dat deze :eek:vrouwen en mannen het bereikt hebben :bow2:

10% is voor vrouwen die geen wedstrijd doen al erg laag hoor.
Vrouwen hebben nu eenmaal een hoger vet% als mannen. (rond de 20% is normaal)
Mannen hebben eerder kans om dit te halen maar de gemiddelde vent heeft daar al moeite mee (ik ook)
Daarom hebben sommige personen Anabolen nodig om nog droger te worden
Niet gezond, maar voor iedereen om zelf te beslissen of het nodig is.
Een doel om naar te werken is altijd goed dus ik zou zeggen kijk hoever je (natural) kan komen want wie weet kan jij het wel

Mannen hebben eerder kans om dit te halen maar de gemiddelde vent heeft daar al moeite mee (ik ook)
Een doel om naar te werken is altijd goed dus ik zou zeggen kijk hoever je (natural) kan komen want wie weet kan jij het wel

Waarom is dat zoveel verschil in dan:D?
Maar 20% vind ik zelf nog veel...
Nou zou me best doen:wl:

voor bepaalde leeftijden zijn ook verschillende VP adviezen:

Leeftijd Man Vrouw
17-29 15% 25%
30-39 17% 27%
40 en ouder. 20,0% 30%

Dit heb ik even van het internet afgehaald, maar het geeft wel aan dat wanneer je wat ouder wordt (bv 39 ;) zoals ik) het toch heel bijzonder is en veel inzet verlangt om bv de 20% te behalen als vrouw.

voor bepaalde leeftijden zijn ook verschillende VP adviezen:

Leeftijd Man Vrouw
17-29 15% 25%
30-39 17% 27%
40 en ouder. 20,0% 30%

Dit heb ik even van het internet afgehaald, maar het geeft wel aan dat wanneer je wat ouder wordt (bv 39 ;) zoals ik) het toch heel bijzonder is en veel inzet verlangt om bv de 20% te behalen als vrouw.

Klopt maar laag blijven is niet onmogelijk hoor.
Ben wel geen dame maar wel bijna 47 en schommel tussen de 14% en 17%
Vind het af en toe nog te veel maar een poging om nog lager te komen heb ik nog niet ondernomen. Met gewoon wat op mijn voeding letten en normaal trainen hou ik het bij.
Misschien dat ik voor de zomer maar eens aan de bak moet en meer ga bewegen en dan maar gebruik ga maken van een vetburner of zo.
Dames alles is mogelijk als je koppie het maar wil ;)

Leuk topic.
De laatste tijd is Valerie Waugaman mijn 'favoriet'.
Ik vind dat ze echt een heel mooie fysiek heeft (en het is ook een hele mooie vrouw).

Filmpje (je moet meteen ff naar 1 minuut 42 gaan):

http://www.youtube.com/watch?v=KuMqonvYaJI&feature=related

2dklbgz.jpg

30hpzbb.jpg

166zoy0.jpg

29vgcg.jpg

16iuyq1.jpg

pc8ow.jpg

x4qigw.jpg

6ia2qf.jpg

2rqktbn.jpg

epkq8.jpg

2isw410.jpg

Dat vind ik idd ook een mooi meisje. Zou zei het volledig naturel hebben gedaan?
Een vriendin van mij die ziet er ook zo ongeveer uit, maar die heeft niets genomen ofzo. Die is gewoon zo gespierd van 10 uur turnen in de week en dan nog is 5 uur schoonspringen

Waarom is dat zoveel verschil in dan:D?
Maar 20% vind ik zelf nog veel...
Nou zou me best doen:wl:

Kweenie of jij nog veel lager moet Joellen, natuurlijk is dat je eigen keuze maar ik vind dat je best al een lekker figuur hebt ontwikkeld. Heb je ook hard aan gewerkt ;) :thumbs:

@ Cynthia, prachtige vrouw is dat!

Dat vind ik idd ook een mooi meisje. Zou zei het volledig naturel hebben gedaan?
Een vriendin van mij die ziet er ook zo ongeveer uit, maar die heeft niets genomen ofzo. Die is gewoon zo gespierd van 10 uur turnen in de week en dan nog is 5 uur schoonspringen

Ze zegt van wel, en zelf geloof ik ook wel dat dit wel naturel mogelijk is als je genoeg aanleg hebt en er natuurlijk ook heel veel voor over hebt qua eten/training.

Maar soms zijn foto's wel een beetje misleidend vind ik, als ze alles aanspant zoals bijvoorbeeld een bb'ster zou doen, zou het er heel anders uitzien (zij is figure atlete).

Hier kan je bijvoorbeeld zien dat er toch echt wel aardig wat massa opzit, wat op de andere foto's wat minder overkomt:

2rco7jc.jpg

2wcmyx3.jpg

Daar bedoel ik natuurlijk niet mee dat dit gruwelijk veel massa is (want dat is het niet), maar meer dat het op de foto's van m'n vorige post lijkt alsof het minder is. Dus dat je als je er zo uit wil zien als je redelijk ontspannen staat, je toch aardig wat spiermassa moet kweken.

Ze heeft trouwens ook geen siliconen. In haar wedstrijdbikini's en -badpakken zitten wel van die vullingen (heb haar eens in een bb.com-filmpje die dingen zien kopen voor een wedstrijd).
Dus niet elke vrouw met een laag vetpercentage verliest al d'r tiet :)

Laatst bewerkt:
Mijn favoriet blijft toch jamie eason :)!

Terug
Naar boven