Fitness Seller

Sticky Meisjes, wat is jullie voorbeeldlichaam?

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.221
weet je zeker dat je niet lespies bent, Sanne ? goeie smaak :D

Haha :p nee ik ben niet lesbisch.. maar dat wil niet zeggen dat ik een meisje niet mooi mag vinden hé :).
Mijn vriend vind het ook een mooi meisje. Ik ben vaak wel jaloers, maar ooit hé... :d

die laatste is weinig bodybuild aan he ;)

• #1.228
dit vind ik ook heel mooi!
vooral haar buik.. dat is zeker niet TE. Mooi slank

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Enige wat ik echt mooi vind is de foto van jessica alba. De rest vind ik niet bepaald vrouwelijk.

Laatst bewerkt:
  • #1.232
Enige wat ik echt mooi vind is de foto van jessica alba. De rest vind ik niet bepaald vrouwelijk.

Ik vind het ook nog steeds mooier wanneer spieren niet zichtbaar zijn.. maar die zijn nog niet zo overdreven vond ik. Jessica alba is mijn voorbeeld sinds ik de film 'honey' heb gezien. Maar dat zal ik nooit bereiken zonder te trainen. Ik ben al niet zo'n slanke van mijn eigen.. dus ik zal ervoor moeten trainen en wss zal er hier en daar toch een kleine aflijning van een spier zichtbaar zijn (buik, armen vooral). Ik zal nooit een bb willen worden (raar dat ik hier zit eigenlijk:p, maar het motiveert me! en ik leer er veel uit)

Sinds Jessica Alba blond is heeft ze de X factor verloren.

• #1.234
Sinds Jessica Alba blond is heeft ze de X factor verloren.

feit... bruin haar stond ze beter!
Ik vind vooral haar gezicht mooi.. en ook de rest natuurlijk. Achja wat doet zij er misschien wel niet voor. misschien blijft haar maaltijd beperkt tot 3 tomaten per dag. zo wil ik ook niet leven

Ik vind het ook nog steeds mooier wanneer spieren niet zichtbaar zijn.. maar die zijn nog niet zo overdreven vond ik. Jessica alba is mijn voorbeeld sinds ik de film 'honey' heb gezien. Maar dat zal ik nooit bereiken zonder te trainen. Ik ben al niet zo'n slanke van mijn eigen.. dus ik zal ervoor moeten trainen en wss zal er hier en daar toch een kleine aflijning van een spier zichtbaar zijn (buik, armen vooral). Ik zal nooit een bb willen worden (raar dat ik hier zit eigenlijk:p, maar het motiveert me! en ik leer er veel uit)

Jessica Alba vind ik te slank, maar haar mooie leuke gezichtje compenseert het. Want vrouwelijke rondingen in het algemeen siert een vrouw, maar wel zonder cellulitis.

Laten we er anders een Jessica Alba topic van maken.. :rolleyes:;)

feit... bruin haar stond ze beter!
Ik vind vooral haar gezicht mooi.. en ook de rest natuurlijk. Achja wat doet zij er misschien wel niet voor. misschien blijft haar maaltijd beperkt tot 3 tomaten per dag. zo wil ik ook niet leven

heb je wel een voordeel als je bij de sp wilt werken :rolleyes:

Terug
Naar boven