XXL Nutrition

Sticky Meisjes, wat is jullie voorbeeldlichaam?

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.262
Sinds wanneer is spieren hebben en spiermassa wat anders?
Kom op zeg!

Daarbij wordt gevraagd naar een voorbeeldlichaam - en zulke smalle schouders (om maar wat te noemen) en dunne armpjes zijn écht geen voorbeeldlichaam voor mij. Persoonlijk ga ik wél voor bb.

En het hoeft niet makkelijk te zijn - maar het is het wel waard.

Iedereen zijn eigen doel hé :), dus iedereen heeft ook zo zijn eigen voorbeeldlichaam.
Je hebt lange en korte spieren... bb's trainen voor de massa (maximale kracht), maar je kan ook trainen op krachtuithouding tot 20 reps, wat zij dus doet. daar blijf je over het algemeen slanker van... het wordt vaak aangeraden aan vrouwen die niet breder willen worden.

---------- Toegevoegd om 09:44 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:43 ----------

Mijn ecto-vriendje heeft net zoveel - da's geen training, da's een typische lichaamsbouw.

vriendje? voor een man is dit idd easy om te behalen... voor een vrouw ligt dit net iets anders hoor. Ik geloof nooit dat haar natuurlijke bouw zo is. zij heeft er ook voor moeten trainen. Er zijn maar heel uitzonderlijk een paar vrouwen die er niets voor moeten doen.

Sinds wanneer is spieren hebben en spiermassa wat anders?
Kom op zeg!

Daarbij wordt gevraagd naar een voorbeeldlichaam - en zulke smalle schouders (om maar wat te noemen) en dunne armpjes zijn écht geen voorbeeldlichaam voor mij. Persoonlijk ga ik wél voor bb.

En het hoeft niet makkelijk te zijn - maar het is het wel waard.
Met Sanne89 weet je het idd nooit, die heeft een geheel eigen kijk op de wereld.

vriendje? voor een man is dit idd easy om te behalen... voor een vrouw ligt dit net iets anders hoor. Ik geloof nooit dat haar natuurlijke bouw zo is. zij heeft er ook voor moeten trainen. Er zijn maar heel uitzonderlijk een paar vrouwen die er niets voor moeten doen.

Er bestaan zowel mannen als vrouwen die ecto's, endo's en meso's zijn - het is niet standaard dat mannen ecto zijn, en vrouwen endo.
Daarbij ken ik genoeg meiden die NIKS hoeven te doen voor een dergelijke spierdefinitie... Ok, ze heeft er wel IETS voor moeten doen, maar diep cutten? Nee, denk het niet...
Ik vind dat je wederom onzin uitkraamt.

• #1.265
Er bestaan zowel mannen als vrouwen die ecto's, endo's en meso's zijn - het is niet standaard dat mannen ecto zijn, en vrouwen endo.
Daarbij ken ik genoeg meiden die NIKS hoeven te doen voor een dergelijke spierdefinitie... Ok, ze heeft er wel IETS voor moeten doen, maar diep cutten? Nee, denk het niet...
Ik vind dat je wederom onzin uitkraamt.

Bij jullie gaat het enkel om spieren(massa), maar fitness bestaat uit zoveel meer. en ok bij bb gaat het om spiermassa. maar iedereen doet toch zijn eigen ding?

---------- Toegevoegd om 12:32 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:31 ----------

Met Sanne89 weet je het idd nooit, die heeft een geheel eigen kijk op de wereld.

Ik bekijk het gewoon zoals het is. bij jullie draait het alleen om bb... respect daarvoor. maar respecteer dan ook een ander zijn ding

• #1.267

Ik ben het gewoon stilletjes aan beu dat je op alles wat ik zeg commentaar hebt. Dat werkt vrij demotiverend moet ik zeggen. Laat me gewoon mijn ding doen... Respecteer ook gewoon mijn mening. en als ik fout zit mag je me dat gerust zeggen. Maar begin niet te zeggen dat ik onzin uitkraam, dan heb ik liever dat je gewoon niets zegt.

vrouwen moddergevecht :dunno:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ik ben het gewoon stilletjes aan beu dat je op alles wat ik zeg commentaar hebt. Dat werkt vrij demotiverend moet ik zeggen. Laat me gewoon mijn ding doen... Respecteer ook gewoon mijn mening. en als ik fout zit mag je me dat gerust zeggen. Maar begin niet te zeggen dat ik onzin uitkraam, dan heb ik liever dat je gewoon niets zegt.

Ik heb gewoon een mening, en stel niet dat ik 'het bekijk zoals het is'.
Je weet dat je begon over het feit dat ik een pak spieren miste bij die meid he? Dat kun je ook gewoon respecteren hoor - in plaats van 'fitness' te blijven verdedigen ;)

• #1.271
Ik heb gewoon een mening, en stel niet dat ik 'het bekijk zoals het is'.
Je weet dat je begon over het feit dat ik een pak spieren miste bij die meid he? Dat kun je ook gewoon respecteren hoor - in plaats van 'fitness' te blijven verdedigen ;)

Ik ben erover begonnen omdat ik dat een vrij droge opmerking vond. Ik ben het gewoon beu dat je echt op alles commentaar hebt. Stop er gewoon mee... trouwens net zoals jij me verbeterd, mag ik even goed zeggen wat ik er van vind. Ik respecteer trouwens dat je voor bb gaat, daar heb ik helemaal geen probleem mee. In dat opzicht begreep ik ook wel dat je vond dat ze weinig spieren had.. (heb ik een post later laten verstaan)

Ik ben erover begonnen omdat ik dat een vrij droge opmerking vond. Ik ben het gewoon beu dat je echt op alles commentaar hebt. Stop er gewoon mee... trouwens net zoals jij me verbeterd, mag ik even goed zeggen wat ik er van vind. Ik respecteer trouwens dat je voor bb gaat, daar heb ik helemaal geen probleem mee. In dat opzicht begreep ik ook wel dat je vond dat ze weinig spieren had.. (heb ik een post later laten verstaan)

vrouwen moddergevecht :dunno:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Toch wel dus..;)

Wat een agressie weer onder de vrouwen, volgens mij zit Sanne89 zwaar aan de test.

• #1.278
Goed idee, Sanne89 post nog eens van die lekkere chickies, en probeer wat minder je posts van commentaar te voorzien. :thumbup:

Hehe ik ben er geen meer tegengekomen :) zoek jij er eens en post ze maar :p ook mannen mogen hier altijd een voorbeeld posten hé... Hoe meer er hier staan hoe beter, het werkt soms wel motiverend!

Hehe ik ben er geen meer tegengekomen :) zoek jij er eens en post ze maar :p ook mannen mogen hier altijd een voorbeeld posten hé... Hoe meer er hier staan hoe beter, het werkt soms wel motiverend!
Ik ben eigenlijk erg benieuwd hoe jij er op dit moment bij staat, post eens een foto van jezelf, ik denk dat je PJ er oa een groot plezier mee zou doen.

Iedereen zijn eigen doel hé :), dus iedereen heeft ook zo zijn eigen voorbeeldlichaam.
Je hebt lange en korte spieren... bb's trainen voor de massa (maximale kracht)

Zij trainen dus eerder voor hypertrofie dan de maximale kracht,denk ik zo maar.En over de 'lange' en 'korte' spieren is me nooit echt duidelijk geweest,maar volgens mij bestaat dat niet echt?Of bedoelt men hier de rode en witte spiervezels?

Terug
Naar boven