Fitness Seller

Sticky Meisjes, wat is jullie voorbeeldlichaam?

Mavi Gioia is idd erg mooi ja.

2vl2w74.jpg

2i8uexi.jpg

314cao0.jpg

311qs14.jpg

2vspajb.jpg

ik sluit me aan bij die foto van jessica alba van sanne ;)

die zag er vroeger ook al zo goed uit, in de tijden dat ze dark angel nog draaiden. dat blond nu is echt fout. ik vind het nog altijd k*t dat die serie zo snel gestopt is

Enige wat vrouwelijk aan Mavi Gioia is, is haar haar, ogen en lippen.
Wel zonde dat ze haar lichaam heeft verdoet naar mijn mening.

Ja laten we maar een Jessica Alba topic ervan maken :D

jessica-alba-749754.jpg

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.248
Jessica alba heeft nu niet veel met fitness te maken hé :)... ze traint wel, maar niet op de manier zoals wij het doen. Ze eet zo weinig en ze doet alleen maar cardio (en ze danst wss ook)..
Maar het neemt niet weg dat het een pracht van een vrouw is

Jessica alba heeft nu niet veel met fitness te maken hé :)... ze traint wel, maar niet op de manier zoals wij het doen. Ze eet zo weinig en ze doet alleen maar cardio (en ze danst wss ook)..
Maar het neemt niet weg dat het een pracht van een vrouw is

Wat veel mensen niet beseffen is dat dat soort mensen vaak een horde aan visagisten en stylisten om zich heen hebben.De foto's zijn gemaakt met een gunstige belichting en wie weet wat ze allemaal wel niet doen (o.a. photoshop).

• #1.250
Wat veel mensen niet beseffen is dat dat soort mensen vaak een horde aan visagisten en stylisten om zich heen hebben.De foto's zijn gemaakt met een gunstige belichting en wie weet wat ze allemaal wel niet doen (o.a. photoshop).

Idd dat weten we allemaal.. maar het is ook een mooi meisje op zich :)

• #1.252
ik dacht ergens gelezen te hebben dat ze haar strakke billen verkregen heeft door te squatten. soit wat er waar van is laat ik in het midden

dat kan goed zijn :) de meeste 'sterren' doen wel aan fitness. maar meestal niet zo intensief... ik zou het al knap vinden moest ik zoiets bereiken!

Gisa+TER+HAAR1,+Body+Zoi+07.jpg

Gisa ter Haar - ze heeft dezelfde lengte als ik, nou nog zorgen dat ik (minimaal) dezelfde spiermassa & laag vet% behaal! (meerjarenplan)

• #1.254
Zo een wil ik ook hebben :D. Het is Zuzana van bodyrock tv

barbiedoll.jpg

[afbeelding niet meer beschikbaar]

vind ik precies goed:) iets meer abs erbij is ook wel mooi

• #1.258
Ze heeft wel spieren, ga maar eens op haar site kijken. Alleen heeft ze gewoon geen spierMassa. Ze heeft eerder een slank fitnesslichaam. (dus geen bb).
Onderschat haar niet. Zoiets is ook al niet makkelijk om te bereiken

Sinds wanneer is spieren hebben en spiermassa wat anders?
Kom op zeg!

Daarbij wordt gevraagd naar een voorbeeldlichaam - en zulke smalle schouders (om maar wat te noemen) en dunne armpjes zijn écht geen voorbeeldlichaam voor mij. Persoonlijk ga ik wél voor bb.

En het hoeft niet makkelijk te zijn - maar het is het wel waard.

Terug
Naar boven