Cynthia
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 515
Mavi Gioia is idd erg mooi ja.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
taille van jennifer nicole lee
billen van ava cowan
benen van ... derde foto

Mavi Gioia vind ik to much, goed fysiek maar niet de richting die ik op zou willen.

Mavi Gioia's fysiek is voor mij ook niet haalbaar, maar dat maakt het niet minder mooi![]()
Jessica alba heeft nu niet veel met fitness te maken hé... ze traint wel, maar niet op de manier zoals wij het doen. Ze eet zo weinig en ze doet alleen maar cardio (en ze danst wss ook)..
Maar het neemt niet weg dat het een pracht van een vrouw is
Wat veel mensen niet beseffen is dat dat soort mensen vaak een horde aan visagisten en stylisten om zich heen hebben.De foto's zijn gemaakt met een gunstige belichting en wie weet wat ze allemaal wel niet doen (o.a. photoshop).

Idd dat weten we allemaal.. maar het is ook een mooi meisje op zich![]()
ik dacht ergens gelezen te hebben dat ze haar strakke billen verkregen heeft door te squatten. soit wat er waar van is laat ik in het midden
de meeste 'sterren' doen wel aan fitness. maar meestal niet zo intensief... ik zou het al knap vinden moest ik zoiets bereiken![afbeelding niet meer beschikbaar]
vind ik precies goediets meer abs erbij is ook wel mooi
Ze heeft wel spieren, ga maar eens op haar site kijken. Alleen heeft ze gewoon geen spierMassa. Ze heeft eerder een slank fitnesslichaam. (dus geen bb).
Onderschat haar niet. Zoiets is ook al niet makkelijk om te bereiken
Mega JAM!Zo een wil ik ook hebben. Het is Zuzana van bodyrock tv
![]()