Fitness Seller

Sticky Meisjes, wat is jullie voorbeeldlichaam?

Ikzelf ben een onvoorwaardelijke fan van Alicia marie, maar ik weer dat er veel meer werk aan is dan het maar lijkt...Zeker haar slanke taille doet me soms de muren oplopen van jaloezie, enkel haar borsten vind ik toch wat te afgetraind

alicia-1.jpg

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ikzelf ben een onvoorwaardelijke fan van Alicia marie, maar ik weer dat er veel meer werk aan is dan het maar lijkt...Zeker haar slanke taille doet me soms de muren oplopen van jaloezie, enkel haar borsten vind ik toch wat te afgetraind

Wow! Inderdaad een mooie meid! En die schouderdefinitie!
maar ja: bij aftrainen kun je niet kiezen welk deel je wel 'vet' wilt houden...:rolleyes:

God wat vervelend, dit topic
mooie foto's hoor.

vrouwen die hier zelf fanatiek trainen zullen het wel anders zien, maar deze bovengeplaatste foto's van metalwolfje vind ik niet echt mooi. geef mij maar wat zachtere dames ala:

2s7b2n6.jpg

Op de één of andere manier vinden BB-mannen BB-vrouwen niet mooi (zie topic als dit), en vinden BB-vrouwen BB-mannen niet mooi (zie topic: wat is een mooi mannenlichaam).

En ik ben de uitzondering op de regel: ik vind flink gespierde mannen prachtig! (vooral met een slanke taille!)

Haha...tja meningen verschillen wel erg...merk ook wel dat veel bb-mannen hier toch liever zich zelf bezig zien zijn met krachttraining en niet de vrouwtjes :p

Overigens...de dames die je laat zien Leeman geven ook mijn voorkeur...op na de laatste foto -> de 1e 3 dames...mag iets meer spiermassa :o

@Metalwolfje; ze heeft zeker een prachtig fysiek voor de bb-kant... en ze heeft denk ik ook haar genen om zo'n strak lijf te hebben (voornamelijk in de taille). Meeste donkere vrouwen hebben dat.

en ik hou van ronde zachte billen bij vrouwen, zalig is dat

zoals pilatesmeisje is kan ik nog wel mee leven :D

Op de één of andere manier vinden BB-mannen BB-vrouwen niet mooi (zie topic als dit), en vinden BB-vrouwen BB-mannen niet mooi (zie topic: wat is een mooi mannenlichaam).

En ik ben de uitzondering op de regel: ik vind flink gespierde mannen prachtig! (vooral met een slanke taille!)

Ik kan je geen ongelijk geven!
:D

Alle vrouwen die in dit topic gepost zijn hebben een geweldig lichaam. Respect voor de bb-vrouwen dat ze zo gedreven zijn! Persoonlijk vind ik dat niet meer vrouwelijk en dus niet meer aantrekkelijk. Ik ben ook realistisch en weet dat ik zo'n lichaam nooit zou kunnen bereiken (niet met mijn lifestyle haha) dus mijn voorbeeldlichamen zijn specifiek uitgekozen omdat ik een soortgelijk lichaamsbouw heb en dat dus makkelijker bereikbaar. Ik heb een colafles figuurtje waar gewoon hard aan gewerkt moet worden om vetpercentage omlaag te brengen en meer spiermassa te 'kweken'

Dus mijn droomlichamen (waar ik elke dag aan denk als ik naar de sportschool ga) zijn:
Good old JLO

Ofcourse Vida

Niet te vergeten Salma Hayek
6283BC98FD.jpg

En ook al is ze niet gespierd en ziet het er niet uit alsof ze echt traint vind ik het lichaam van Monica Bellucci GODDELIJK!!! Voor mij is zij gewoon perfect en hoe een vrouw eruit hoort te zien (my personal opinion!!!)

een mooi afgetraind vrouwenlichaam maar geen aders zichtbaar

Op deze foto is haar lichaam in mijn ogen erg mooi (ze heeft hier nog vrouwelijke rondingen) maar als ik andere foto's check van haar website van NK 2009 dan ziet ze er in mijn ogen op deze foto 1000 x beter uit.

Dat is het verschil tussen on & off season.

een mooi afgetraind vrouwenlichaam maar geen aders zichtbaar

Op deze foto is haar lichaam in mijn ogen erg mooi (ze heeft hier nog vrouwelijke rondingen) maar als ik andere foto's check van haar website van NK 2009 dan ziet ze er in mijn ogen op deze foto 1000 x beter uit.

Dat is het verschil tussen on & off season.

Dat dacht ik al :D Maar dan ziet ze er off season in mijn ogen veel beter uit. Maar zwaar respect voor haar dat ze zo gedreven is om zo ver te gaan.

Gisa is mijn absolute favoriet (zeker nadat ik op Muscle Beach handjes heb geschud met haar!) - en ook off-season.
Vrouwen zijn nou eenmaal mooier met 15% BF dan met 5%... my personal opinion. En met 15% BF zie je nog steeds imposante spierballen :D

Van Nederlansche bodum! :D

16698.jpg

Terug
Naar boven