Fitness Seller

Sticky Meisjes, wat is jullie voorbeeldlichaam?

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.281
Ik ben eigenlijk erg benieuwd hoe jij er op dit moment bij staat, post eens een foto van jezelf, ik denk dat je PJ er oa een groot plezier mee zou doen.

Ik sta nog altijd 'even ver' als 2 maanden geleden :) Ik heb het een tijdje opgegeven. Sinds enkele dagen ben ik terug deftig begonnen. Dus check mijn laatste pics en dan zie je het wel

---------- Toegevoegd om 16:21 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:19 ----------

Zij trainen dus eerder voor hypertrofie dan de maximale kracht,denk ik zo maar.En over de 'lange' en 'korte' spieren is me nooit echt duidelijk geweest,maar volgens mij bestaat dat niet echt?Of bedoelt men hier de rode en witte spiervezels?

Ik zal een voorbeeld geven: marathon lopers hebben lange spieren en bb's hebben korte spieren. Op zich zijn lange en korte spieren niet de juiste termen, maar het wordt gewoon zo gezegd bij ons.
Of zij meer naar hypertrofie toe trainen kan ik niet goed zeggen. Ze trainen hetzelfde als bb's, maar in beperktere maten denk ik.

Laatst bewerkt:
Lange en korte spieren omg wat een bullshit. :rolleyes:

• #1.284
Lange en korte spieren omg wat een bullshit. :rolleyes:

Jaa dat wordt bij ons zo gezegd.. maar het zijn gewoon woorden om het uit te leggen aan mensen die er totaal niets van kennen of afweten. Die voor de eerste keer hun poot is opheffen om het zo te zeggen. simpele uitleg, want als we termen beginnen te gebruiken snappen ze er niets meer van.

???

Laatst bewerkt door een moderator:
  • #1.287
Klopt, er zijn weinig bodybuilders die 1 rep maximaal doen.

ja idd dat is waar... maar bij ons wordt er nog een onderscheidt in de opleiding gemaakt tussen maximale kracht en maximaal gaan. vraag me niet waarom :)

---------- Toegevoegd om 17:35 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:34 ----------

van waar heb je die foto?? ik zou graag hebben dat je die er terug af gooit. Nogal privé hé...

Laatst bewerkt:
Jaa dat wordt bij ons zo gezegd.. maar het zijn gewoon woorden om het uit te leggen aan mensen die er totaal niets van kennen of afweten. Die voor de eerste keer hun poot is opheffen om het zo te zeggen. simpele uitleg, want als we termen beginnen te gebruiken snappen ze er niets meer van.

Om iets simpel aan iemand uit te leggen hoef je toch geen complete onzin te gaan vertellen? Er bestaan geen korte of lange spieren, het is complete noncense, leg dan niks uit. :rolleyes:

Hopelijk ben ik over een jaar of 5 à 6 ook zo ver! Tenminste als het natuurlijk haalbaar is, ik ga er niet voor aan de anabolen/ vetverbranders en zulk soort spul!

Zover ik begrepen heb is deze dame verre van naturel...
maar een mooi lijf dat ze heeft!

Om iets simpel aan iemand uit te leggen hoef je toch geen complete onzin te gaan vertellen? Er bestaan geen korte of lange spieren, het is complete noncense, leg dan niks uit. :rolleyes:

Ik denk dat ze doelt op spiervezel type 1 en type 2.Maar ik heb er ook een hekel aan als er over korte of lange spieren wordt gepraat :o.

---------- Toegevoegd om 09:34 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:31 ----------

ja idd dat is waar... maar bij ons wordt er nog een onderscheidt in de opleiding gemaakt tussen maximale kracht en maximaal gaan. vraag me niet waarom :)

QUOTE]

Je kan met alles overal maximaal gaan hoor ;).Rare opleiding dan :p.

Ik denk dat ze doelt op spiervezel type 1 en type 2.Maar ik heb er ook een hekel aan als er over korte of lange spieren wordt gepraat :o.

---------- Toegevoegd om 09:34 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:31 ----------

QUOTE]

Je kan met alles overal maximaal gaan hoor ;).Rare opleiding dan :p.

Vezeltypes hebben geen reet met lange of korte spieren te maken. Als iets niet bestaat kan je er ook niet iets mee bedoelen... :o

je bedoelen waarschijnlijk 2 soorten spiercellen (vezels)

je hebt fast-twitch-spiervezels ( type2 of ft vezels)
je hebt slow twitch-spiervezels (type 1 of st vezels)

de percentage is erfelijk vastgelegd!

ontopic....

je bedoelen waarschijnlijk 2 soorten spiercellen (vezels)

je hebt fast-twitch-spiervezels ( type2 of ft vezels)
je hebt slow twitch-spiervezels (type 1 of st vezels)

de percentage is erfelijk vastgelegd!

ontopic....

NOU EN! Dit heeft niks met de lengte te maken. Mijn god wat een domme mensen hangen er hier toch rond, niet te geloven. :D

Zelfde als dat patienten bij me komen en het over hun ischiasspier blijven hebben, "Ja die zit daar he, ik voel het duidelijk in mijn bil". :(

Terug
Naar boven